Gå til innhold

Jeg kjeder meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg finne på?

Noen som har gøyale nettsider å anbefale?

Fortsetter under...

laguna1365380434
Skrevet

Nå vet jeg hvordan du ser ut også.

c",)

Åja, faen. Sånn et lekkert bilde..Det skulle være sånn at alle røkte på bildene, litt sånn trass greie som ikke kom så heldig ut.. Vi skal ta nye!;)

Annonse

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nå vet jeg hvordan du ser ut også.

c",)

Blondine;-)

Skrevet

Åja, faen. Sånn et lekkert bilde..Det skulle være sånn at alle røkte på bildene, litt sånn trass greie som ikke kom så heldig ut.. Vi skal ta nye!;)

Ja,ja, de var da ikke så verst heller da.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg oser røyk etter å ha vært der inne! *host*

I morra fjerner dere de bildene, ok??

;-)

Tja..;) De skal nok byttes ut, det ble jævlig oppkonstruert når alle inntok barposituren, liksom(hvertfall nesten..;))

laguna1365380434
Skrevet

Ja,ja, de var da ikke så verst heller da.

Jo takk! Men de ble litt "skoleavis" Et par av oss er jo ikke rent lite tøffe i trynet på de bildene, synes jeg. Og da særlig undertegnede prøver å se litt vel barsk ut..;) Ikke så bra!

Skrevet

Jo takk! Men de ble litt "skoleavis" Et par av oss er jo ikke rent lite tøffe i trynet på de bildene, synes jeg. Og da særlig undertegnede prøver å se litt vel barsk ut..;) Ikke så bra!

Ja, du så litt tøff ut,ja. Jeg tenkte stille for meg selv at "hun dama der, hun mener noe om saker og ting".

Vel og merke tenkte jeg det i en positiv vinkling.

c",)

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Ja, du så litt tøff ut,ja. Jeg tenkte stille for meg selv at "hun dama der, hun mener noe om saker og ting".

Vel og merke tenkte jeg det i en positiv vinkling.

c",)

Takk! :-)

Det var hyggelig!

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvem? Jeg eller laguna?

Er du også blondine?

Skrevet

Er du også blondine?

Jeg prøvde å slå en blondinevits.

...ja, jeg er også ganske blond..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...