Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest miriam73
Skrevet

Gidder ikke ramse opp navn, for jeg kan de ikke utenat, men nesten alle forfatterne av bøkene jeg fikk av jukebox-klubben og starlet-klubben er bra:)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

16

• siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

7

• nick

3

• fresja

3

Gjest bebba
Skrevet

Hehe, er det ikke det som er gøy da?:-) Skulle blitt noen kjedelige diskusjoner dersom en skulle utelate alle egne vurderinger.

'Skriv ei liste med ti bra kvinnelige forfattere.

Det får du problemer med.'

Dette er innlegget ditt. Du nevnte ikke noe om bra forfattere etter din egen vurdering.

Kan du nevne meg ti forfattere som jeg synes er bra?

Skrevet

Sukk... Nå begynner jeg å gjenta meg sjøl her. Det er veldig få av de du nevner som det støver av.

Danielle Steele? Er ikke det en sånn dårlig krimforfatter da? Men vi liker Amalie Skram.

Danielle Steele skriver for det meste kjærlighetsromaner, aldri krim. Men de er mye mer seriøse enn andre "søtsupperomaner". Dessuten handler de stort sett om godt voksne mennesker som omsider finner lykken...

Skrevet

Sorry? Ber du om unnskyldning for sånt? Det var da godt det kom på plass, spør du meg! Du begynner å bli tannløs.

Jammen det var en dolfeil, da kan jeg ikke gnage på vedkommende. Jeg har gnagd på dolwebbisene helt siden Anker var sjef, over det faktum at de ikke greier å lage linjeskift.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...