Gjest kvitsymra Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Vet dere om "feller" som sensorene liker på oppkjøring? Venninna mi skal til pers denne uka, og vi skal ut og sjekke ut fellene tisdag ettermiddag. mvh 0 Siter
Gjest snart oppkjøring Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 kjøreskolelæreren har vel fortalt henne om alle fellene. Her jeg tar kjøretimer har jeg i allefall fått vite om fellene. Lykke til! 0 Siter
cecily Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Tja, husker ikke hvor de er nå da og fellene er vel de samme hvor enn en kjører opp. Huske vikeplikten og kjøre så sent at en kan stoppe for absolutt alle biler fra høyre. Stoppe ved stoppskilt. Utføre kontrollerte bakkestarter. Ikke sneie svinger, holde seg til sin side av krysset. Sjekke speil hundreogfemti ganger i timen. Markere signaler godt i rundkjøringen. Foreta feltskifte med dødvinkelsjekk uten å ta med seg rattet. Gire opp i 5.,uten å måtte se ned. Være observant for fotgjengere. Kunne lese trafikken og gli inn i mengden. Alt dette kan dere sikkert fra før. Rutene er lagt opp til at dere skal igjennom så mange feller som mulig. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Hadde jeg vert deg/ henne hadde jeg kjort litt rundt i Sandnes omraadet. Bykjoringen i Sandnes og Stavanger er ganske anderledes med take paa traffikklys og rundkjoringer! Da jeg tok oppkjoring, var det 8- 10 kjoreruter i Stavanger omraadet, men bare 2 av dem var faktisk i Stavanger, de fleste var lagt til Sandnes, siden Vegvesenet har flyttet ut dit. 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 kjøreskolelæreren har vel fortalt henne om alle fellene. Her jeg tar kjøretimer har jeg i allefall fått vite om fellene. Lykke til! mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.