Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) Har endelig kjøpt kjempekoselig leilighet på Kampen.

2) Hvor ble det av Nøtte? Det søte nøttepålegget....

Hjertlig hilsen

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Det på brun boks? det finnes på butikkene jeg har vært innom på..

Gjest Rusle
Skrevet

Gratulerer med ny leilighet!

Nøttepålegget vet jeg ingenting om :-)

laguna1365380434
Skrevet

1. Grattis! :-)

2. Nøtte finnes i hvertfall på spar. Kanskje andre steder og. Mitt favoritt søtpålegg!

Gjest bebba
Skrevet

Gratulerer. Hvis du har kjøpt en toroms på 53 m2 for 1350000 kr., ja så blir jeg mistenksom...............

Skrevet

Gratulerer med leilighet :-)

Nøtte vet jeg ikke hvor de har - liker ikke søtsaker.

Skrevet

Gratulerer. Hvis du har kjøpt en toroms på 53 m2 for 1350000 kr., ja så blir jeg mistenksom...............

*Hehehehehehehe*

Skrevet

1. Grattis! :-)

2. Nøtte finnes i hvertfall på spar. Kanskje andre steder og. Mitt favoritt søtpålegg!

Oii! Er det sant?? Da skal jeg på Nøttejakt i morra.

Det er jo ganske så usunt og klissete pålegg, men jeg har så sinnsykt lyst på det igjen. Kjøpe bare èn boks...og så spise sunt etter det!

Jeg trodde faktisk ikke det ble laget mer!

laguna1365380434
Skrevet

Oii! Er det sant?? Da skal jeg på Nøttejakt i morra.

Det er jo ganske så usunt og klissete pålegg, men jeg har så sinnsykt lyst på det igjen. Kjøpe bare èn boks...og så spise sunt etter det!

Jeg trodde faktisk ikke det ble laget mer!

Jepp det finnes på min spar hvertfall(markveien).. Og spar hos muttern også når jeg tenker etter.. Det er sååå digg!

Jeg er vanligvis ikke så gærn etter søtsaker men gjør unntak for : cocacola,hvit sjokolade, softis med tuttifruttistrø, nøttepålegg, berlinerboller festkarameller og rosa softshaske

Og det ble jo i grunn litt det da.. :-/Jeg som trodde jeg hadde NOE jeg ikke lå under for..Hmmm.

Skrevet

Jepp det finnes på min spar hvertfall(markveien).. Og spar hos muttern også når jeg tenker etter.. Det er sååå digg!

Jeg er vanligvis ikke så gærn etter søtsaker men gjør unntak for : cocacola,hvit sjokolade, softis med tuttifruttistrø, nøttepålegg, berlinerboller festkarameller og rosa softshaske

Og det ble jo i grunn litt det da.. :-/Jeg som trodde jeg hadde NOE jeg ikke lå under for..Hmmm.

Jeg innbiller meg også at jeg lever sunt. Men.....

Softis med krokanstrø.....*stønn*

Drumstick! *sikl..*

Kick! *slafs*

Jordbær med vaniljesaus eller fløte...og sukker...*mmmhh*

Puter! *pHHH* (??)

Smash! *knaspre*

Skrevet

Jeg var også redd Nøtte var avgått med døden for litt siden, men så fant jeg det på Prix, så nå er alt godt igjen ;)

(Nei egentlig så kjøper jeg det utrolig sjeldent, for når det først er i hus, så spiser jeg til det er tomt virker det som. Gjerne på èn dag *host*)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg var også redd Nøtte var avgått med døden for litt siden, men så fant jeg det på Prix, så nå er alt godt igjen ;)

(Nei egentlig så kjøper jeg det utrolig sjeldent, for når det først er i hus, så spiser jeg til det er tomt virker det som. Gjerne på èn dag *host*)

Det er veldig godt når en en sjelden gang spiser det ja.. nam nam... jeg har det ikke nå..

Skrevet

Samme som meg det. Det er noe jeg aldri kjøper, som Nugatti, Sjokade, Ha-på og Peanutsmør.

Jeg bør jo ikke kjøpe slikt for det går ned på høykant.

Men i morra skal jeg ha Nøtte!

Skrevet

Det var ikke den altså, men ikke så langt unna!

:-)

Gjest mor i juni
Skrevet

1 - grattis! Kampen er jo kjempekoselig *vinker ned*

2 - Konverter til Nugatti. :o)

Skrevet

1 - grattis! Kampen er jo kjempekoselig *vinker ned*

2 - Konverter til Nugatti. :o)

Ja, hvor er du da?

*vinker opp i august*

Nugatti er digg, men boksen blir så fort tom. Særlig når teskjeen vil oppi!

Skrevet

"1) Har endelig kjøpt kjempekoselig leilighet på Kampen."

Gratulerer :-)

Ikke akkurat et sted jeg ville bodd, men hver sin smak.

"........................"

Skrevet

"1) Har endelig kjøpt kjempekoselig leilighet på Kampen."

Gratulerer :-)

Ikke akkurat et sted jeg ville bodd, men hver sin smak.

"........................"

Bor du hen da? Hvorfor ikke Kampen?

Har vært på visninger på følgende steder:

Nordstrand (bra sted!)

Ullern

Slemdal

Gressbanen

Godlia

St.Hanshaugen (så dyrt...)

Ullevål Hageby (sjuke priser!!)

Røa

Voksen

Hovseter

Holmlia

Hauketo

De vi falt for og bød på, gikk for 200-775.000 over takst.

Men jeg er såre fornøyd nå.

Skrevet

1) Så flott, da! Gratulerer!

2) Du meiner vel Nøtte, det *kvalme* nøttepålegget? ;-) Nei, eg veit ikkje. Eg har aldri kikka så særleg etter det, eg har liksom ikkje merka meg ved at det ikkje var i hylla, men eg kan heller ikkje seie at det ikkje har vore der i det siste. Kanskje det ikkje har vore det heilt store i det siste. Eg held meg mest til Nugatti. Dét er godt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...