Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så lenge siden jeg "skeiet" ut med en boks nøtte..... *S* Kanksje jeg fant den på Mega?? Husker ikke...

Det har ikke bare vært tomt i hyllene pga streiken, da?

(PS: Nugatti synes jeg er direkte fælt!!! Æsj! *S*)

Fortsetter under...

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, hvor er du da?

*vinker opp i august*

Nugatti er digg, men boksen blir så fort tom. Særlig når teskjeen vil oppi!

Jeg er rett oppi åsen der, liksom.. ;-)

Skrevet

Bor du hen da? Hvorfor ikke Kampen?

Har vært på visninger på følgende steder:

Nordstrand (bra sted!)

Ullern

Slemdal

Gressbanen

Godlia

St.Hanshaugen (så dyrt...)

Ullevål Hageby (sjuke priser!!)

Røa

Voksen

Hovseter

Holmlia

Hauketo

De vi falt for og bød på, gikk for 200-775.000 over takst.

Men jeg er såre fornøyd nå.

Jeg har da ikke mer å si - annet enn å gjenta at jeg ikke ville bodd der. Men det er jo en smakssak, og ikke en diskusjon :-)

"........................"

Skrevet

Jeg har da ikke mer å si - annet enn å gjenta at jeg ikke ville bodd der. Men det er jo en smakssak, og ikke en diskusjon :-)

"........................"

Hvilket område er etter din smak? Hvor bor du?

- Du mener jo noe om det når du kommenterer det, mener jeg.

Skrevet

Hvilket område er etter din smak? Hvor bor du?

- Du mener jo noe om det når du kommenterer det, mener jeg.

Mener, selfølgelig. Liker ikke stedet - har hatt familie som har bodd der før, og kjent mange derfra. Kampen og Vålerenga er steder jeg absolutt ikke kan fordra. Men det er jo en smakssak.

"........................."

Skrevet

Mener, selfølgelig. Liker ikke stedet - har hatt familie som har bodd der før, og kjent mange derfra. Kampen og Vålerenga er steder jeg absolutt ikke kan fordra. Men det er jo en smakssak.

"........................."

Ja, det syns jeg var rart. Har bare hørt positive ting om både Kampen, Rodeløkka og Vålerenga. Jeg tror forøvrig ikke blod-fiff fra beste vest ville bosatt seg på Kampen.

Jeg har hørt fra flere + lest i Aften at de som bor på Vålerenga/Kampen vegrer seg for å flytte derfra fordi de trives så særdeles godt. Men de kjemper om 4-romsleilighetene der, fordi det er flest 2- og 3-romsleiligheter. Folk formerer seg og trenger større plass.

Men vi fikk kloa i en!

Nå skal det sies at hadde jeg fått velge fritt fra øverste hylle: Ullevål Hageby eller Ulvøya med strandlinje...

Hvor i Oslo liker du deg best da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...