Gå til innhold

låne penger uten jobb?

Anbefalte innlegg

Gjest need-some-money
Skrevet

Hei!

Jeg er i en liten pengekrise om dagen og trenger 5000 kroner. Jeg er student, og har derfor ingen annen inntekt enn studielån. Men jeg har fått igjen mye penger på skatten, og skal jobbe i hele sommer, så et lån på 5000 kan jeg betale tilbake i løpet av en mnd.

Jeg lurer på om det er noen som vet om jeg vil få innvilget et slikt forbrukslån som det reklameres for overalt. Jeg vet godt at det er meget ugunstige lån, men jeg trenger denne summen nå, og ser ingen annen løsning.

Takk for svar:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Har du ikke familie du kan få låne rentefritt av noen uker?

Gjest Grumpy
Skrevet

Det fins fortsatt noe som heter banker her i landet, har du snakket med dem? Du risikerer ikke noe annet en et nei...

Gjest malun
Skrevet

Så vidt jeg vet, får man ikke noe forbrukslån uten å ha sikker inntekt.

Men enkelte banker tilbyr studenter kassekreditt på kontoen, det benyttet jeg meg av fra tid til annen under studietiden. Undersøk med banken din om de kan gi deg den summen i kreditt.

Gjest need-some-money
Skrevet

Foreldrene mine er utenlands for øyeblikket, og jeg har ikke lyst til å plage dem med det mens de er på ferie. Ellers har jeg ingen familie eller venner som jeg har lyst til å spørre.

Banken har jeg heller ikke lyst til å gå, for de kjenner meg der, og jeg ønsker ikke å diskutere økonomiske problemer med kjentfolk... (sikkert tåpelig, men slik er det...)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Gå på banken din å spør om du kan få en kreditt til du får igjen skattepengene dine. Da får du trekke over 5000 på kontoen din og det blir automatisk trekt den datoen du sier. Ta med kopi av selvangivelsen, der det står hvor mye du får igjen og der det står at det kommer inn på den kontoen der du får kreditt. Ikke noe problem.

Annonse

Gjest detluka
Skrevet

Foreldrene mine er utenlands for øyeblikket, og jeg har ikke lyst til å plage dem med det mens de er på ferie. Ellers har jeg ingen familie eller venner som jeg har lyst til å spørre.

Banken har jeg heller ikke lyst til å gå, for de kjenner meg der, og jeg ønsker ikke å diskutere økonomiske problemer med kjentfolk... (sikkert tåpelig, men slik er det...)

Du trenger ikke diskutere økonomi med dem. Bare be om forskudd på studielån for neste år, eller en kassakreditt.

Gjest need-some-money
Skrevet

Tusen takk for svarene dere!!

Gikk til banken jeg. Det var ikke noe problem, og jeg fikk 5000 rett på konto. Ante ikke at det gikk uten jobb!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...