Gå til innhold

Er de desperate?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Huff. Og nå fikk jeg det brent inn på netthinnen også..Blæh!

Skrevet

My eyes! my eyes! Kunne godt klart meg uten.

Neida- altså, de +50 har det moro de også med andre ord. Bare en litt rar form for moro i forhold til hva _jeg_ er vant til...

Gjest malun
Skrevet

Jeg er så inderlig glad for at damen på bildet ikke er min mor.

Skrevet

Kan rett og slett ikke forstå hvorfor Mette Marit har et noe anstrengt forhold til sin far...., ehhh :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er i det minste glad for at VG hadde anstendighet nok til å drite i å publisere bildene hvor Sven O. skriver navnet sitt på pikken til en dritngs undertegnet i Sputnik-rus!

*Puster lettet ut*.

Skrevet

Hehe, jeg kan ikke annet enn å le jeg altså. Dette er da uskyldig moro - for dem som liker det.

Ingen skal beskylde Sven.O for ikke å være seg selv iallefall.

Skrevet

Jeg har min dypeste medfølelse for Mette-Marit som har en ukritisk far som dette.

Tidligere har jeg tenkt at han er bare litt annerledes og mer frimodig enn oss andre nordmenn, men nå begynner det å tippe her.

Tro om han får masse penger for dette, eller bare er PR-kåt...

Skrevet

Jeg har min dypeste medfølelse for Mette-Marit som har en ukritisk far som dette.

Tidligere har jeg tenkt at han er bare litt annerledes og mer frimodig enn oss andre nordmenn, men nå begynner det å tippe her.

Tror nok han får litt lommepenger, mye pils..., og noen slappe "whitetrash" pupper for artistjobben:-)

"Sex and drugs and rock and roll"

Skrevet

Enig med deg! Før tenkte jeg mer pytt-pytt vedr Sven-O, men jeg skjønner at hun synes dette er ille. Han lever jo praktisk talt av at han er kronsprinsessens far!

Skrevet

Jeg er så inderlig glad for at damen på bildet ikke er min mor.

Haha, der sa du det!! DEN varianten hadde jeg ikke tenkt på, men jeg er helt enig med deg! Jeg er sjeleglad for at dette ikke er min mor!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...