Gå til innhold

fra barnemunn:-)

Anbefalte innlegg

beauty1365380442

heisann !!

Lenge sia sist eg va innom her, og vil derfor gratulere alle som har fått gladmeldinga av det eine eller det andre slaget i det siste.

Ville bare fortelle om en artig liten episode fra for litt sia.

Gutten min e en skjønn liten afro-colombianer og derav også ganske så mørk og fin. Han har ei lita venninne som e norskfødt (og derfor ikke akkurat fullt så mørk:-) )

Ho har jo kun sett gutten vårres med masse klær på, sia det ikke akkurat e syden vi bor i. Men her i mai dukka jo plutselig sola opp i mange daga, og den varma skikkelig. Ungan fikk fram badebassenget, tok av seg klærne og hoppa uti. Etter at den her lille jenta hadde studert gutten min litt nærmar, så går ho til mamman sin og sier: "men mamma se, under fotan e han jo rein".

Han e jo heilt lys under fotan og i hendern, og eg syntes ho va skikkelig skjønn der ho satt å studerte fotan hannes:-)

Vel, det va det heile fra den her fronten i denne omgang

Hilsninga kommer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148453-fra-barnemunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig :-)

Han er jo kjempesøt gutten deres!! Rart hvordan de små tenker.

Hadde selv besøk av en venninne her i dag med en datter på snart tre, som hadde sagt i morges at hun ville på besøk til gutten som bodde på toppen av bakken med den sorte faren, akuratt som pappaen hennes. Det rare er igrunnen at både mannen min og pappaen er bleike som engelskmenn, men har mørkt brunt hår :-))

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148453-fra-barnemunn/#findComment-944958
Del på andre sider

beauty1365380442

Heia Beauty.

Så koselig innlegg. Han e jo så skjønne!!!!!!!! Gi han en klem i fra oss. Det er en stund siden vi var i Colombia.

Lengter du tilbake? Står det bra til med dere alle 3?

Heisann Bellami1!!!!

Koselig å treffe deg her no når eg endelig stakk innom igjen, og takk for sist:-)

Tenk, i dag e det akkurat 6 måneda sia overtakelsen, og det har vi feira littegrann. Skal si at tida flyg av sted!!

Her e alt bare heilt topp. Sjarmtrollet veks og trives. Han e snart like stor som mammaen sin (men det skal jo ikke så mye til da:-) )

Vi har endelig fått orden på nattesøvnen, men skal si det tok tid. Han har stort sett våkna 4 netter i uka, og holdt det gåanes med sang og skravling til i 4-5 tida på morran....lys våken va han da!! No e det endelig over. Han sover heile natta....13 tima nesten hver natt, så her slit vi ikke med å måtte tidlig opp på morran heldigvis:-)

Om vi lengte tilbake til Colombia. Jo på en måte så gjør vi vel det. Alt skjedde jo så fort for oss der, og vi snakke mye om at det faktisk e litt uvirkelig at vi i det heile tatt har vært der.

Går det bra me dokkers to skjønnaser??? Hadde vært så artig å sett dem igjen. Har du nokka kontakt med nåen av de andre som va i Colombia samtidig?? Og forresten, kommer det bilde av dokkers gull i bladet til adopsjonsforum snart...???

Håpe det, for eg studere bladet nøye fra perm til perm hver gang det kommer.

Kos dokker og gi go'ongan klemma fra oss 3 oppi nord

Mange hilsninga kommer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148453-fra-barnemunn/#findComment-945644
Del på andre sider

beauty1365380442

Herlig :-)

Han er jo kjempesøt gutten deres!! Rart hvordan de små tenker.

Hadde selv besøk av en venninne her i dag med en datter på snart tre, som hadde sagt i morges at hun ville på besøk til gutten som bodde på toppen av bakken med den sorte faren, akuratt som pappaen hennes. Det rare er igrunnen at både mannen min og pappaen er bleike som engelskmenn, men har mørkt brunt hår :-))

Klem fra

Heisann Melissa !!

Ja skal si de små får det sagt. Har mange gang ønska at det hadde vært mulig å kunne lure inni hodan demmes, mens dem sitt der å fundere på både stort og smått....bare for å se ka som foregår, for det må sannelig være bra mye aktivitet inni der:-)

Mange klemma kommer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148453-fra-barnemunn/#findComment-945651
Del på andre sider

Heisann Bellami1!!!!

Koselig å treffe deg her no når eg endelig stakk innom igjen, og takk for sist:-)

Tenk, i dag e det akkurat 6 måneda sia overtakelsen, og det har vi feira littegrann. Skal si at tida flyg av sted!!

Her e alt bare heilt topp. Sjarmtrollet veks og trives. Han e snart like stor som mammaen sin (men det skal jo ikke så mye til da:-) )

Vi har endelig fått orden på nattesøvnen, men skal si det tok tid. Han har stort sett våkna 4 netter i uka, og holdt det gåanes med sang og skravling til i 4-5 tida på morran....lys våken va han da!! No e det endelig over. Han sover heile natta....13 tima nesten hver natt, så her slit vi ikke med å måtte tidlig opp på morran heldigvis:-)

Om vi lengte tilbake til Colombia. Jo på en måte så gjør vi vel det. Alt skjedde jo så fort for oss der, og vi snakke mye om at det faktisk e litt uvirkelig at vi i det heile tatt har vært der.

Går det bra me dokkers to skjønnaser??? Hadde vært så artig å sett dem igjen. Har du nokka kontakt med nåen av de andre som va i Colombia samtidig?? Og forresten, kommer det bilde av dokkers gull i bladet til adopsjonsforum snart...???

Håpe det, for eg studere bladet nøye fra perm til perm hver gang det kommer.

Kos dokker og gi go'ongan klemma fra oss 3 oppi nord

Mange hilsninga kommer fra

Hei igjen Beauty.

Det går kjempe bra med oss alle fem. Jo, vi har noe kontakt med noen av de vi var med i Colombia. Vi skal gjern e treffe 5 familier en helg på Voss. Vi har ikke bestemt oss enda, om vi skal reise. Dette er noen av de familiene som vi var SantaMartha med.

Det var bra at det har ordna seg med søvnen hans. Her sover de bra og det ble sånn når de fikk egne soverom.

Vi mailes.

Du har mail adressen min?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148453-fra-barnemunn/#findComment-947583
Del på andre sider

Annonse

beauty1365380442

Hei igjen Beauty.

Det går kjempe bra med oss alle fem. Jo, vi har noe kontakt med noen av de vi var med i Colombia. Vi skal gjern e treffe 5 familier en helg på Voss. Vi har ikke bestemt oss enda, om vi skal reise. Dette er noen av de familiene som vi var SantaMartha med.

Det var bra at det har ordna seg med søvnen hans. Her sover de bra og det ble sånn når de fikk egne soverom.

Vi mailes.

Du har mail adressen min?

Klem

Heia Bellami1!!!

Nei, eg trur aldri vi rakk å gi hverandre mail adressan:-(((

Skulle gjerne hatt dokkers, nemlig....

klemma til alle sammen fra oss 3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148453-fra-barnemunn/#findComment-949057
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...