Gå til innhold

Hvordan funker strykemerke?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har maken koffert som femogsøttiprosent av de andre ute på tur, og tenkte derfor å merke kofferten min før neste tur.

(den har blitt forsøkt medbrakt av fire forskjellige gamle damer...)

Så oppdaget jeg nuh at jeg har kjøpt et strykemerke og ikke et klistremerke, slik jeg først trodde.

Kan jeg stryke det på kunstfiber? Hvordan gjør jeg det evetuelt?

*suger i alt håndarbeidsrelatert*

Noen som har peil?

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg prøvde å stryke på et merke på ryggsekken min. Vet jo ikke om det er samme stoff som din koffert, men det satt ikke lenge.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg prøvde å stryke på et merke på ryggsekken min. Vet jo ikke om det er samme stoff som din koffert, men det satt ikke lenge.

Jeg tror det er noe sånn slags plaststoff..Aner ikke hvaslags. Men sånn som kofferter ofte er lagd av. Den er hard, men likevel med en "stoffaktig" utside?

Vil jeg risikere å smelte/ødelegge kofferten om jeg prøver? Hvorfor faller det av?

*blond*

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg tror det er noe sånn slags plaststoff..Aner ikke hvaslags. Men sånn som kofferter ofte er lagd av. Den er hard, men likevel med en "stoffaktig" utside?

Vil jeg risikere å smelte/ødelegge kofferten om jeg prøver? Hvorfor faller det av?

*blond*

*kremt* Har ingen anelse. :o)

Somebody enlighten us!?!

laguna1365380434
Skrevet

*kremt* Har ingen anelse. :o)

Somebody enlighten us!?!

Helt malapropos.. Hvordan går det med magen? Det er jo juni i morgen..

Blir det noe action snart?;)

Gjest mor i juni
Skrevet

Helt malapropos.. Hvordan går det med magen? Det er jo juni i morgen..

Blir det noe action snart?;)

Vanvittig mye action i magen, men tror ikke det er utgraving han driver med foreløpig.

Kanskje han pakker kofferten? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Vanvittig mye action i magen, men tror ikke det er utgraving han driver med foreløpig.

Kanskje han pakker kofferten? ;-)

Kanskje det..;-)

Lykke til, både med fødsel og barnet!

:-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Kanskje det..;-)

Lykke til, både med fødsel og barnet!

Tusen takk :o)

Og du får ha lykke til med strykingen ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Tusen takk :o)

Og du får ha lykke til med strykingen ;-)

Takk!

Skrevet

Hm. Tror du skal ta av den tynne filmen bak, hvis det er noen, og uansett bare stryke den rett på. Tror ikke kofferten vil ødelegges/smelte av det!

Åh, fortell da! Hva slags merke er det!

Skrevet

Dropp strykemerket og ta fram blancoen/tip-exen fra skinnpennalet ditt.

Så lager du deg en unik,prikkete koffert som alle kjerringene på flyplassen vil misunne deg.

praktisk og nevenyttig hilsen fra

Skrevet

Så lager du deg en unik,prikkete koffert som alle kjerringene på flyplassen vil misunne deg.

Blanko er bare såååååå ut dah....

*tss*

Skrevet

Blanko er bare såååååå ut dah....

*tss*

...på kofferter også?

utdatert hilsen fra

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje det..!;)

Skrevet

...på kofferter også?

utdatert hilsen fra

Jah!

laguna1365380434
Skrevet

Hm. Tror du skal ta av den tynne filmen bak, hvis det er noen, og uansett bare stryke den rett på. Tror ikke kofferten vil ødelegges/smelte av det!

Åh, fortell da! Hva slags merke er det!

Du tror ikke det? Da prøver jeg! Det har en sånn tynn hinne, den får jeg sikkert tilå plukke vekk.

Merket? Hm, det vet jeg ikke om jeg tør å si..:-o

(Det er sånne blodharry flammer som er på t-skjorter og sånn innimellom. jeg er en skikkelig sucker for trash)

*skammer seg litt*

Skrevet

Du tror ikke det? Da prøver jeg! Det har en sånn tynn hinne, den får jeg sikkert tilå plukke vekk.

(Det er sånne blodharry flammer som er på t-skjorter og sånn innimellom. jeg er en skikkelig sucker for trash)

*skammer seg litt*

Vent litt! Det er mulig den tynne hinna er limet!

Så jeg tror kanskje ikke du må ta den vekk. Jeg tenkte det var sånn plast utenpå (på baksiden), men det er det visst ikke?

Flammer på kofferten! Heh!

Bare du ikke stryker merket bakpå dongerijakka så. Eller - sånn flamme på ermet på dongerijakka, på ei jente - det er ganske fett! Mer sånn ironi-harry.

I fjor sommer så jeg en pakistansk dame ca 30 år, på båten til Langøyene. Hun hadde langt svart hår, som var farget oransje i tuppene, og hun hadde en svart saggebukse med masse flammer nederst på buksebena. Så hadde hun svææære svarte joggesko som ikke er knytt igjen, vet du, MED flammer på!! Og selvsagt en stoor t-skjorte, svart med flammer på!

Jeg må si jeg var sjokkert. Pakistanske flammedama!

laguna1365380434
Skrevet

Vent litt! Det er mulig den tynne hinna er limet!

Så jeg tror kanskje ikke du må ta den vekk. Jeg tenkte det var sånn plast utenpå (på baksiden), men det er det visst ikke?

Flammer på kofferten! Heh!

Bare du ikke stryker merket bakpå dongerijakka så. Eller - sånn flamme på ermet på dongerijakka, på ei jente - det er ganske fett! Mer sånn ironi-harry.

I fjor sommer så jeg en pakistansk dame ca 30 år, på båten til Langøyene. Hun hadde langt svart hår, som var farget oransje i tuppene, og hun hadde en svart saggebukse med masse flammer nederst på buksebena. Så hadde hun svææære svarte joggesko som ikke er knytt igjen, vet du, MED flammer på!! Og selvsagt en stoor t-skjorte, svart med flammer på!

Jeg må si jeg var sjokkert. Pakistanske flammedama!

Det var spenstig! *lol*

Neida, flammene mine er paradoksalt nok ganske diskrete..

Jeg har en sånn snuppete liten svart flyvertinnebag, så jeg tenkte den kunne trenge litt kontrast, sånn i tillegg til at folk ikke skulle ta den hele tiden.(80-åringer har gjerne ikke flammer på tingene sine. Jeg måtte dra den ut av klørne på en av de sist jeg var på tur.Hun insisterte. lenge.)

Men jeg har tendenser når det kommer til harry ting. Jeg er blandt de som kan bli fascinert på Youngstorget. Jeg har shotsglass med flammer på, og en røkelsesstativ formet som en sånn texasokse-hodeskalle. Og faktisk en stringtruse med flamme! Det er ikke måte på.

Skrevet

Det var spenstig! *lol*

Neida, flammene mine er paradoksalt nok ganske diskrete..

Jeg har en sånn snuppete liten svart flyvertinnebag, så jeg tenkte den kunne trenge litt kontrast, sånn i tillegg til at folk ikke skulle ta den hele tiden.(80-åringer har gjerne ikke flammer på tingene sine. Jeg måtte dra den ut av klørne på en av de sist jeg var på tur.Hun insisterte. lenge.)

Men jeg har tendenser når det kommer til harry ting. Jeg er blandt de som kan bli fascinert på Youngstorget. Jeg har shotsglass med flammer på, og en røkelsesstativ formet som en sånn texasokse-hodeskalle. Og faktisk en stringtruse med flamme! Det er ikke måte på.

Kofferten blir kul og veldig din!

Håper merket sitter!

Skrevet

*skammer seg litt*

Hallo!!!! vent litt Laguna. Før du stryker, så legg et lommetørkle, eller et annet håndkle over. Så stryker du oppå dette, da blir iallefall ikke kofferten brennmerket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...