Gå til innhold

Hvordan funker strykemerke?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Kofferten blir kul og veldig din!

Håper merket sitter!

Takk! Håper jeg også!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Hallo!!!! vent litt Laguna. Før du stryker, så legg et lommetørkle, eller et annet håndkle over. Så stryker du oppå dette, da blir iallefall ikke kofferten brennmerket.

Det var kjempelurt! Takk!

Operasjon koffert starter i morgen tidlig. Takker så meget for hjelpen!

Gjest mor i juni
Skrevet

Takk! Håper jeg også!

Skyter inn - Karlssons lim?

Har tenkt og fundert i mange dager jeg nå skjønner du, og kommet frem til at lim må da være tingen? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Skyter inn - Karlssons lim?

Har tenkt og fundert i mange dager jeg nå skjønner du, og kommet frem til at lim må da være tingen? ;-)

Lurt! Det funket nemlig ikke å stryke på merket.. Jeg hadde gitt det opp..

Takker! :-)

Skrevet

Lurt! Det funket nemlig ikke å stryke på merket.. Jeg hadde gitt det opp..

Takker! :-)

Jøss er du tilbake :-) Hvor har du vært da?

"Mor i nøden" tenkte ganske så enkelt, men det er jo ofte det enkle som fungerer :)

Syntes det var rart allikevel at et strykemerke ikke skulle fungere - med eller uten mellomlegg.

Så nå er det i orden da?

Skrevet

"Mor i nøden" tenkte ganske så enkelt, men det er jo ofte det enkle som fungerer :)

Syntes det var rart allikevel at et strykemerke ikke skulle fungere - med eller uten mellomlegg.

Så nå er det i orden da?

Pøh, du har ikke prøvd noen av delene du ;)

laguna1365380434
Skrevet

Så nå er det i orden da?

Med mellomlegg! Det bare falt av igjen, men det er mulig jeg kløner her.. Men limvar jo en god ide..:-)

Jeg har vel egentlig bare vært på jobb litt og sånn, ikke gjort noe spennende egentlig, og jeg har tittet innom dol og jeg..Har kanskje ikke vært så "høyrøstet" de siste dagene..;)

Litt sånn fort inn og så ut igjen i penværet..(som forøvrig har gått over..)

Du da?

laguna1365380434
Skrevet

Pøh, du har ikke prøvd noen av delene du ;)

Har jeg det! :-P

Skrevet

Med mellomlegg! Det bare falt av igjen, men det er mulig jeg kløner her.. Men limvar jo en god ide..:-)

Jeg har vel egentlig bare vært på jobb litt og sånn, ikke gjort noe spennende egentlig, og jeg har tittet innom dol og jeg..Har kanskje ikke vært så "høyrøstet" de siste dagene..;)

Litt sånn fort inn og så ut igjen i penværet..(som forøvrig har gått over..)

Du da?

Surra innom her - som vanlig i det siste. MEN i går vant min datter en mime/dansekonkurransje. Det var hele skolen, og hele salen var stappfull. Jeg var så stolt av henne at jeg holdt på å renne over. Hun har "det"

Merk: Dette var unger helt opp til syvende klasse, men berta mi var best, og hun er 10 år :-)

Fikk en masse skryt av henne, og frøken var henrykt. Så moro:-)

Ja, hun vant altså, hvis du skulle være i tvil :-)

Gjest Rusle
Skrevet

Surra innom her - som vanlig i det siste. MEN i går vant min datter en mime/dansekonkurransje. Det var hele skolen, og hele salen var stappfull. Jeg var så stolt av henne at jeg holdt på å renne over. Hun har "det"

Merk: Dette var unger helt opp til syvende klasse, men berta mi var best, og hun er 10 år :-)

Gratulerer med datteren din!

Skjønner godt du er stolt. Har selv en 11 åring som er den fødte danser. Men hun danser kun hjemme ;o)

Skrevet

Gratulerer med datteren din!

Skjønner godt du er stolt. Har selv en 11 åring som er den fødte danser. Men hun danser kun hjemme ;o)

Takk, hun har hatt det helt siden hun var liten, men har vært litt sjenert.

Jeg presser ikke, men forteller henne at hun er flink - for det er hun, og samtidig så har jeg alltid sagt at - det gjør ingenting om du feiler, ingenting skjer, og du dør ikke heller om det går galt. Svimer du av, så gjør heller ikke det noe. Det er ikke noe å bry seg om overhode, hva andre da måtte si.

Jeg tror ikke jeg engang hadde treng å sagt noe, hun ble valgt ut, og jeg er bare så råstolt av henne. Vi har det på opptak, og jeg skulle gjerne vist det frem til alle. Men DA hadde hun blitt sint :) så det gjør jeg ikke.

Vi får vente til hun blir eldre, så får vi se :-)

Lykke til med din datter forresten, du må ikke dytte, men støtte, og gi henne troen på seg selv.

laguna1365380434
Skrevet

Så bra! Gratulerer med flink datter! Det må være kjempegøy!

Skrevet

Så bra! Gratulerer med flink datter! Det må være kjempegøy!

Ja, det er utrolig. Hun elsker sang, og dans og kan de fleste tekster på engelsk utenat - de hun liker selvsagt. Det er ikke småbarnsmusikk, men skikkelig heftige saker :-)

Gjest Rusle
Skrevet

Takk, hun har hatt det helt siden hun var liten, men har vært litt sjenert.

Jeg presser ikke, men forteller henne at hun er flink - for det er hun, og samtidig så har jeg alltid sagt at - det gjør ingenting om du feiler, ingenting skjer, og du dør ikke heller om det går galt. Svimer du av, så gjør heller ikke det noe. Det er ikke noe å bry seg om overhode, hva andre da måtte si.

Jeg tror ikke jeg engang hadde treng å sagt noe, hun ble valgt ut, og jeg er bare så råstolt av henne. Vi har det på opptak, og jeg skulle gjerne vist det frem til alle. Men DA hadde hun blitt sint :) så det gjør jeg ikke.

Vi får vente til hun blir eldre, så får vi se :-)

Lykke til med din datter forresten, du må ikke dytte, men støtte, og gi henne troen på seg selv.

Nei da, jeg presser henne ikke. Men hun har lyst til å begynne på dansekurs til høsten. Hun har absolutt anlegg, så jeg tror nok det er noe hun vil like.

Men så var det dette med å begynne alene da. Venninnen hennes er ingen danser ;-)

Skrevet

Nei da, jeg presser henne ikke. Men hun har lyst til å begynne på dansekurs til høsten. Hun har absolutt anlegg, så jeg tror nok det er noe hun vil like.

Men så var det dette med å begynne alene da. Venninnen hennes er ingen danser ;-)

Nå vet jo ikke jeg hvor du kommer fra. Men her vi bor gikk hun engang på danseskole. Sjenert var hun, og hele greiene var for barnslig for henne. Det kjedet henne rett og slett. Jeg skjønte henne meget godt, det hele var en vits.

Fikk akkurat betalt før hun ikke ville mer, men det får nå så være. Dansen hun vant med, hadde hun funnet opp selv :-)

Lykke til med din datter :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...