Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, jeg kommer til å savne å ta den sigaretten sammen med whiskyglasset eller halvlitern på Nylon... Det blir et skår i gleden...en liten stund i allefall.

Tenk for et enormt kaos det vil bli utenfor utestedene..

Men det blir digg å komme hjem og våkne opp neste dag, uten å lukte askebeger. Og uten å hoste slim...fysj...og ikke behøve å vaske håret 2-3 ganger.

La oss håpe det ikke blir så mange bråkmakere som vil trasse og lage kvalm fordi de må stumpe sig'en.

Skrevet

Har vistnok fungert bra og uten nevneverdige problemer i Irland..., skulle tro de er enda mer innrøyka og har heftigere tradisjoner på "øl og røyk" enn oss!!

...men det blir spennende å gå ut til helga for å se på hvordan dette går gitt :-)

Skrevet

Har vistnok fungert bra og uten nevneverdige problemer i Irland..., skulle tro de er enda mer innrøyka og har heftigere tradisjoner på "øl og røyk" enn oss!!

...men det blir spennende å gå ut til helga for å se på hvordan dette går gitt :-)

Ja, trur jeg skal stikke ut til helga, for inspeksjonens skyld!

Gjest Uglemor
Skrevet

Folk kommer til å venne seg til dette her også. Selv om det er månedens store snakkis akkurat nå. Noen blir sure med en gang, men alt går over.

Skrevet

Folk kommer til å venne seg til dette her også. Selv om det er månedens store snakkis akkurat nå. Noen blir sure med en gang, men alt går over.

Jeg frykter det blir litt slossing, særlig på de bruneste pubene, der de stakkars alkisene sitter med rullingsen sin, der de har hele livet sitt.

Men jo, det går nok over etter en liten stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...