BettyBlue Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Jo, jeg kommer til å savne å ta den sigaretten sammen med whiskyglasset eller halvlitern på Nylon... Det blir et skår i gleden...en liten stund i allefall. Tenk for et enormt kaos det vil bli utenfor utestedene.. Men det blir digg å komme hjem og våkne opp neste dag, uten å lukte askebeger. Og uten å hoste slim...fysj...og ikke behøve å vaske håret 2-3 ganger. La oss håpe det ikke blir så mange bråkmakere som vil trasse og lage kvalm fordi de må stumpe sig'en. 0 Siter
G-bo Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Har vistnok fungert bra og uten nevneverdige problemer i Irland..., skulle tro de er enda mer innrøyka og har heftigere tradisjoner på "øl og røyk" enn oss!! ...men det blir spennende å gå ut til helga for å se på hvordan dette går gitt :-) 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Røyking dreper: http://dwd.hu/ Hehe.. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 Har vistnok fungert bra og uten nevneverdige problemer i Irland..., skulle tro de er enda mer innrøyka og har heftigere tradisjoner på "øl og røyk" enn oss!! ...men det blir spennende å gå ut til helga for å se på hvordan dette går gitt :-) Ja, trur jeg skal stikke ut til helga, for inspeksjonens skyld! 0 Siter
BettyBlue Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 Røyking dreper: http://dwd.hu/ Hehe.. Ja - sånn kommer det nok til å gå! :-) Den var morsom! 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Folk kommer til å venne seg til dette her også. Selv om det er månedens store snakkis akkurat nå. Noen blir sure med en gang, men alt går over. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 Folk kommer til å venne seg til dette her også. Selv om det er månedens store snakkis akkurat nå. Noen blir sure med en gang, men alt går over. Jeg frykter det blir litt slossing, særlig på de bruneste pubene, der de stakkars alkisene sitter med rullingsen sin, der de har hele livet sitt. Men jo, det går nok over etter en liten stund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.