BMS! Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 pinsetreff i regi av KoreaKlubben. Vi har stort kost oss både store og små, 12 familier ble vi totalt. Og barna var fra 8måneder og eldste var 11år. (En på 18år, men det er vel ikke som barn og regne vil jeg tro). Alt var bare kjempe trivelig:o) Hunderfossen, deilig mat, drikke, sol, leking, bading (tja ikke undertegnede da), skravling, latter, mer latter og enda mer latter, trampoline hopping, hopping uten trampoline, og så mye, mye mer. Takker alle som var der for ett trivelig selskap og lag. (Og til dere som ikke hadde annledning i år, neste år er det første helgen i Juni tror jeg, og den er i alle fall værdt og få med seg.) For di som ikke har hørt om oss, legger jeg ved følgende link: http://koreaklubben.com 0 Siter
Koreandra Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Hei og takk for sist Jeg er helt enig med deg, det var et kjempe bra treff for både store og små. Vi gleder oss allerede til neste år. Håper vi sees om ikke så veldig lenge? Hils dine Klem fra..... 0 Siter
BMS! Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 Hei og takk for sist Jeg er helt enig med deg, det var et kjempe bra treff for både store og små. Vi gleder oss allerede til neste år. Håper vi sees om ikke så veldig lenge? Hils dine Klem fra..... Ja, det håper jeg også. At vi møtes om ikke så alt for lenge igjen:o) Og dårlig nyheter, båten kommer i alle fall ikke denne helgen. Men vi har fortsatt ett håp om nestehelg:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.