Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal en uke til Tromsø for å følge en forelesningsrekke. I og med at jeg er student er økonomien noe begrenset, så jeg er på jakt etter et ok, men billig sted å bo. Jeg har aldri vært i Tromsø, så jeg aner ikke hvilke muligheter som finnes.

Har noen tips om steder å overnatte?

Gjest vet ikke helt men
Skrevet

Amalie hotell er et lite og billig hotell.

Bente831365380491
Skrevet

Hvor skal du på forelesningene? Overnattingsstedet bør kanskje ikke ligge så langt unna, i og med at du ikke er kjent, og det går ganske mange forskjellige busser, og det er lett å havne i hutaheiti Det har til og nmed jeg klart, og jeg har vært der mange ganger) Hvor mye kan du betale pr døgn??

Skrevet

Amalie hotell er et lite og billig hotell.

Tiltredes. Koselig, rimelig hotell. Men i Sentrum, et stykke fra universitetet, dersom det er der forelesningene foregår. Det er dog kjapt å ta bussen opp til universitetet, så det er egentlig ikke et problem.

Du kan sikkert leie hytte på campingen i Tromsdalen, men vet ikke om det vil lønne seg. Dessuten er det litt utenfor "allfarvei" (ikke mye, bare litt), men man kan greit komme seg til universitetet og sentrum med buss.

mvh

Skrevet

Hvor skal du på forelesningene? Overnattingsstedet bør kanskje ikke ligge så langt unna, i og med at du ikke er kjent, og det går ganske mange forskjellige busser, og det er lett å havne i hutaheiti Det har til og nmed jeg klart, og jeg har vært der mange ganger) Hvor mye kan du betale pr døgn??

Forelesningene er på juridisk fakultet. SÅ billig som mulig er målet mitt - er som sagt student, og økonomien deretter...

skorpionfisken
Skrevet

Kontakt studentsamskipsnaden i Tromsø. De har mange studenter som flytter ut fra deres hybler i disse dager. Hør om de har et rom til deg for den aktuelle perioden. Det skulle kun bli noen hundrelapper for en uke det.

http://www.sito.uit.no/

Bente831365380491
Skrevet