Gå til innhold

Usexy Utrendy Utøft

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Om jeg skulle slutte å røyke så skulle det iallefall ikke være for imaget sin del. Jeg d... i om jeg hverken er sexy, tøff eller trendy.

Gjest Big Mac
Skrevet

Om jeg skulle slutte å røyke så skulle det iallefall ikke være for imaget sin del. Jeg d... i om jeg hverken er sexy, tøff eller trendy.

Tror jeg ikke noe på! ;-)

(Alternativet må jo være frastøtende, harry og pysete?)

;-)

Stump, stump, så blir du en klump (eh?)

serendipity
Skrevet

Tror jeg ikke noe på! ;-)

(Alternativet må jo være frastøtende, harry og pysete?)

;-)

Stump, stump, så blir du en klump (eh?)

Vel ikke helt sant da ;-) Men om noen tror de er sexy, trendy og tøffe fordi de IKKE røyker så må jeg si det er litt komisk. Det er liksom ikke DET som er det avgjørende.. Men om det forhindrer ungdom fra å røyke så gjerne for meg..

Gjest Big Mac
Skrevet

Vel ikke helt sant da ;-) Men om noen tror de er sexy, trendy og tøffe fordi de IKKE røyker så må jeg si det er litt komisk. Det er liksom ikke DET som er det avgjørende.. Men om det forhindrer ungdom fra å røyke så gjerne for meg..

Ikke si det da! Det er jo det jeg har bygget hele selvbildet rundt!

serendipity
Skrevet

Ikke si det da! Det er jo det jeg har bygget hele selvbildet rundt!

;-) Au da .... he he

mil1365380270
Skrevet

Mens jeg venter på nok motivasjon til å slutte, får jeg trøste meg med følgende:

"usexy"

Smak og behag...Kan sikkert trives med å være en fetisj for spesielt interesserte.

"utrendy"

Akkurat som det er et mål å følge saueflokken..?!

"ikke tøft"

Grunnen til at man slutter er vel at man er redd for røyken, så da er jeg kanskje litt tøff, som fortsetter...? ;-)

Skrevet

Bra sagt serendipity :)

Gjest sandex
Skrevet

Mens jeg venter på nok motivasjon til å slutte, får jeg trøste meg med følgende:

"usexy"

Smak og behag...Kan sikkert trives med å være en fetisj for spesielt interesserte.

"utrendy"

Akkurat som det er et mål å følge saueflokken..?!

"ikke tøft"

Grunnen til at man slutter er vel at man er redd for røyken, så da er jeg kanskje litt tøff, som fortsetter...? ;-)

Hihi ... godt sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...