Gjest Big Mac Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Det er vel ganske opplagt hva det er snakk om: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/06/01/399390.html 0 Siter
serendipity Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Om jeg skulle slutte å røyke så skulle det iallefall ikke være for imaget sin del. Jeg d... i om jeg hverken er sexy, tøff eller trendy. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Om jeg skulle slutte å røyke så skulle det iallefall ikke være for imaget sin del. Jeg d... i om jeg hverken er sexy, tøff eller trendy. Tror jeg ikke noe på! ;-) (Alternativet må jo være frastøtende, harry og pysete?) ;-) Stump, stump, så blir du en klump (eh?) 0 Siter
serendipity Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Tror jeg ikke noe på! ;-) (Alternativet må jo være frastøtende, harry og pysete?) ;-) Stump, stump, så blir du en klump (eh?) Vel ikke helt sant da ;-) Men om noen tror de er sexy, trendy og tøffe fordi de IKKE røyker så må jeg si det er litt komisk. Det er liksom ikke DET som er det avgjørende.. Men om det forhindrer ungdom fra å røyke så gjerne for meg.. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Vel ikke helt sant da ;-) Men om noen tror de er sexy, trendy og tøffe fordi de IKKE røyker så må jeg si det er litt komisk. Det er liksom ikke DET som er det avgjørende.. Men om det forhindrer ungdom fra å røyke så gjerne for meg.. Ikke si det da! Det er jo det jeg har bygget hele selvbildet rundt! 0 Siter
serendipity Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Ikke si det da! Det er jo det jeg har bygget hele selvbildet rundt! ;-) Au da .... he he 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Mens jeg venter på nok motivasjon til å slutte, får jeg trøste meg med følgende: "usexy" Smak og behag...Kan sikkert trives med å være en fetisj for spesielt interesserte. "utrendy" Akkurat som det er et mål å følge saueflokken..?! "ikke tøft" Grunnen til at man slutter er vel at man er redd for røyken, så da er jeg kanskje litt tøff, som fortsetter...? ;-) 0 Siter
shandy Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Vel ikke helt sant da ;-) Men om noen tror de er sexy, trendy og tøffe fordi de IKKE røyker så må jeg si det er litt komisk. Det er liksom ikke DET som er det avgjørende.. Men om det forhindrer ungdom fra å røyke så gjerne for meg.. Bra sagt serendipity 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Mens jeg venter på nok motivasjon til å slutte, får jeg trøste meg med følgende: "usexy" Smak og behag...Kan sikkert trives med å være en fetisj for spesielt interesserte. "utrendy" Akkurat som det er et mål å følge saueflokken..?! "ikke tøft" Grunnen til at man slutter er vel at man er redd for røyken, så da er jeg kanskje litt tøff, som fortsetter...? ;-) Hihi ... godt sagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.