Gjest malun Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Hvordan tiner du det? I micro? ..takknemlig for svar&tips. Kyllinggryta tiner jeg i mikrobølgeovn. Lasagnen tiner jeg først litt i mikron'n, deretter gratinerer jeg den litt under grillelement i stekeovnen - med litt ost. 0 Siter
Tornerose Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Gryteretter, ferdig stekte kjøttboller, tomatsaus, kjøttsaus +++ 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Jeg har kun grønsaksblandinger og iskrem i fryseren. kan ikke for det, men jeg er ikke i stand til å spise mat som har ligget i fryseren. Jeg har heller ikke ordentlig fryser, bare den oppå kjøleskapet. Og slike frysere er ikke like bra som de store og maten har kortere holdbarhetstid i den... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Frosne kjøttboller, grandiosa og fiskepinner. Ellers bare morsmelk. 0 Siter
Reg@l Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Kamskjell Hvitløksmarinert entrecote Marinert kylling Kyllingbryst Pommes frites Pommes noisettes 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Kamskjell Hvitløksmarinert entrecote Marinert kylling Kyllingbryst Pommes frites Pommes noisettes takk - men du? må ikke de tingene tines en hel dag(Kamskjell/entrecote/Marinert kylling/Kyllingbryst) ?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.