modesty Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Det skal visstnok øke forbrenningen. Men tviler på at det funker. Har ikke prøvd selv da. 0 Siter
Gjest flere ting Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Imunforsvaret..Eddik sjenerelt er sunt, akkurat som hvitløk. 0 Siter
Gjest sunt da Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Eddik/sitron i maten eller tatt ved siden av sinker opptaket i tarmen slik at maten blir liggende lenger i magen. Dermed holder man seg mett lenger. Det er grunnen til at det blir brukt som slankemiddel. Det er nemlig ikke slankende i seg selv. Sure agurker på leverpostei, eddik på sylte osv gir også samme virkning. 0 Siter
musikeren Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Ja. siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Hu har tatt en overdose. 0 Siter
Gjest elja Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Ja. siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Hu har tatt en overdose. Hva mener du? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Jeg har registrert at eksemen min blir bedre når jeg tar splecider-eddik. Vet ikke om det er en placebo-effekt, og gir egentlig faen, så lenge det virker. Men jeg er såpass sær at jeg synes det er godt med en klunk epleeddik i vannet, jeg da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.