Gå til innhold

Flyttevask

Anbefalte innlegg

Gjest Grumpy
Skrevet

Har fått tilbud på flyttevask av 40 kvm leil. Ca 5000.- for to personer. Er det svindyrt eller normal pris? Anbefalinger mht byrå?

Gjest sandex
Skrevet

Syntes det var KJEMPEDYRT! :)

Jeg kommer og tar vasken for kr. 2000,- jeg - GLADELIG :)

Skrevet

Syntes det var KJEMPEDYRT! :)

Jeg kommer og tar vasken for kr. 2000,- jeg - GLADELIG :)

Jeg får vasker i morgen - forlangte 2000 for møblert, 70 kvm leilighet.Skyndte meg å akseptere !

Skrevet

Det der var svindyrt. Sett heller inn en annonse, eller sett opp lapper på butikkene rundt der du bor.

Slik får du sikkert ei husmor, eller to til å gjøre det for halve prisen, hvis ikke mindre :)

Gjest Grumpy
Skrevet

Det der var svindyrt. Sett heller inn en annonse, eller sett opp lapper på butikkene rundt der du bor.

Slik får du sikkert ei husmor, eller to til å gjøre det for halve prisen, hvis ikke mindre :)

Jo, men så er det det med å ha med profesjonelle å gjøre da, og være sikker på at en får det en betaler for, og ha et firma og ikke en privatperson å forholde seg til...får shoppe rundt litt :)

Skrevet

Jo, men så er det det med å ha med profesjonelle å gjøre da, og være sikker på at en får det en betaler for, og ha et firma og ikke en privatperson å forholde seg til...får shoppe rundt litt :)

"Jo, men så er det det med å ha med profesjonelle å gjøre da, og være sikker på at en får det en betaler for, og ha et firma og ikke en privatperson å forholde seg til"

Ditt valg selvsagt, men jeg tror du kan få jobben vel så bra gjort av husmødre. Disse profesjonelle har en tendes til å skulle gjøre ting raskt, for så å komme seg videre til neste jobb. Mye slurv har jeg hørt.

Får du en fast pris av et firma, så kan du jo klage til krampa tar deg - hvis det skulle vise seg at jobben ikke er tilfredstillende utført. Mulig ikke du er av dem som legger merke til litt lort i krokene (vet ikke jeg noe om), men det gjør garantert de som skal kjøpe/overta leiligheten.

5000 er iallefall ALT for mye for en 40 kvm leilighet. Det kan da ikke ta mer enn toppen 2-3 timer, når det er to stykker som vasker.

Lykke til :)

Gjest Grumpy
Skrevet

"Jo, men så er det det med å ha med profesjonelle å gjøre da, og være sikker på at en får det en betaler for, og ha et firma og ikke en privatperson å forholde seg til"

Ditt valg selvsagt, men jeg tror du kan få jobben vel så bra gjort av husmødre. Disse profesjonelle har en tendes til å skulle gjøre ting raskt, for så å komme seg videre til neste jobb. Mye slurv har jeg hørt.

Får du en fast pris av et firma, så kan du jo klage til krampa tar deg - hvis det skulle vise seg at jobben ikke er tilfredstillende utført. Mulig ikke du er av dem som legger merke til litt lort i krokene (vet ikke jeg noe om), men det gjør garantert de som skal kjøpe/overta leiligheten.

5000 er iallefall ALT for mye for en 40 kvm leilighet. Det kan da ikke ta mer enn toppen 2-3 timer, når det er to stykker som vasker.

Lykke til :)

De la til grunn at to personer trengte 6-7 timer på jobben, og timeprisen lå rundt 750.-, da renner jo kronene fort... men jeg har fått tilbud fra et annet firma på 1500.-, og venter et til i morgen. Så jeg slipper nok billigere unna heldigvis :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...