Gå til innhold

Sommer!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Lullibeat
Skrevet

Nå har sommeren kommet til min terasse. Det er så varmt der. Deilig!!

Får dessverre ikke sjekket hvor varmt det er der.

Hvor varmt er det hos deg i dag? Og hvor i landet er det?

Fortsetter under...

Bente831365380491
Skrevet

Her er det ikke så veldig varmt.....Hvis man ikke sitter i solsteiken da. 13 grader i skyggen. Jeg bor i Harstad. Skal tro når sommeren skal komme hit...???

Skrevet

I Bergen er det fantastisk! Tror det er rundt 22 grader (bilen viste det i hvert fall..). Håper det varer lenge!

mvh

Skrevet

I Drammen hos meg er det 30 grader i sola!!! I skyggen er det 20...der sola ikke har rukket å komme enda. :)

Gjest strandhai
Skrevet

I Drammen hos meg er det 30 grader i sola!!! I skyggen er det 20...der sola ikke har rukket å komme enda. :)

Jasså du, Drammen.....?:-)

monique1365380367
Skrevet

Her er det ikke så veldig varmt.....Hvis man ikke sitter i solsteiken da. 13 grader i skyggen. Jeg bor i Harstad. Skal tro når sommeren skal komme hit...???

Her i Østfold,er det 23 grader i skyggen på min terrasse!

Annonse

Gjest epletre
Skrevet

Er i Boston jeg.. Her er det kaldt og guffent! 12 grader bare:-( Igaar derimot hadde vi 29, saa vaeret skifter kraftig her borte!!

Skrevet

Jasså du, Drammen.....?:-)

Javisst...

Nå er det ikke like flott her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...