musikeren Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Sett fra et medisinsk synspunkt: Hva er verst, å være anorektisk, eller å være bælfeit? 0 Siter
Gjest fgg Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Like ille sånn helsemessig, men er man bælfeit kan man slanke seg,er man anorektisk og har anoreksia har man jo en psykisk sykdom som ikke er så lett å bli kvitt. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Like ille sånn helsemessig, men er man bælfeit kan man slanke seg,er man anorektisk og har anoreksia har man jo en psykisk sykdom som ikke er så lett å bli kvitt. Ofte psykiske problemer som ligger bak overspising også... Og mange legger på seg p.g.a. sykdom, det er ikke "bare å slanke seg". 0 Siter
Gjest fgg Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Ofte psykiske problemer som ligger bak overspising også... Og mange legger på seg p.g.a. sykdom, det er ikke "bare å slanke seg". de fleste feite kan faktisk bare slanke seg 0 Siter
serendipity Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 de fleste feite kan faktisk bare slanke seg og de magreste kan jo bare ete litt mer... (like teit utsagn) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 og de magreste kan jo bare ete litt mer... (like teit utsagn) *smiler* 0 Siter
Gjest det er meg da Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Tja si det du .... jeg som er overvektig vil si at det er å være feit, eller bælfeit som du sier. Men det sier jeg vel fordi jeg ikke aner hvordan det er å være for tynn ...... Men her er en tilbake, hva er verst, å være en røyker eller en ikke røyker ? JEG svarer at nå er det ILLE å være en ikke-røyker, faen faen har vært røykfri i 5 måneder, og tenker nå for tiden KUN på røyk .... 0 Siter
Gjest nåneidu Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 de fleste feite kan faktisk bare slanke seg kyss deg i ræva, det er faen meg ikke BARE å slanke seg !!! For noen JA, men ikke for alle her heller enig i at en anorektiker kan jo bare spise da ...... 0 Siter
Gjest du har ikke peiling Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 og de magreste kan jo bare ete litt mer... (like teit utsagn) Det er nemlig ikke like teit, nei !! 0 Siter
serendipity Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Det er nemlig ikke like teit, nei !! Nei for du har selvfølgelig vært både anorektisk og bælfeit og vet forskjellene??? 0 Siter
serendipity Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Det er nemlig ikke like teit, nei !! Nå snakker jeg ikke ut fra en medisinsk vurdering for det har jeg overhodet ikke grunnlag for. Jeg aner ikke hva som er farligst i så måte. Men å si at feite bare kan slanke seg, mens de anorektiske er syk på en annen måte, blir HELT feil. Ofte trenger de like mye profesjonell hjelp. 0 Siter
Soria Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Å være veldig overvektig tror jeg. En anorektiker kan tvangsfores når det er fare for liv, men hva slags hjelp får en overvektig? Sterk overvekt er en tung belastning på kroppen, og det blir tungt å bevege seg. Når en ikke kan jogge noen meter uten å hovne opp i anklene er det ille. Jeg tror også det er verre å føle seg fet enn å føle seg tynn. Dette er bare noe jeg tror. Jeg har ikke vært noen av delene. For tynn ja, men ingen anorektiker. 0 Siter
Gjest labamba Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Like ille sånn helsemessig, men er man bælfeit kan man slanke seg,er man anorektisk og har anoreksia har man jo en psykisk sykdom som ikke er så lett å bli kvitt. tvangsspising er jo også en sykdom. så der stiller man likt. 0 Siter
Gjest vil være anonym i dag og for alltid Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Kan ikke utale meg om hva som er verst. Men jeg har anoreksi og jeg tenker på døden hele tiden. Lei av livet, lei av alt. Blitt tvangsbehandlet flere ganger og det har ikke hjulpet, utenom å holdt meg i live. Farlig femde er sikkert også ille, men der kan jeg ikke utale meg. 0 Siter
Gjest ana i perioder Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Man dør fortere av sult en å legge på seg. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 de fleste feite kan faktisk bare slanke seg WHOUW! - og hvor har du lest det henne?!?! Da kan man likegjerne si at anorektiske kan legge på seg/ete mer - så blir de normale.. Du burde kanskje vite hva du snakker om før du uttaler deg?! 0 Siter
Gjest fgg Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 WHOUW! - og hvor har du lest det henne?!?! Da kan man likegjerne si at anorektiske kan legge på seg/ete mer - så blir de normale.. Du burde kanskje vite hva du snakker om før du uttaler deg?! Du kommer med et typisk svar fra en feit som ikke gidder slanke seg. Nå til dags er de feite blitt så late at de ikke gidder, mener heller staten skal betale for diverse operasjone. SYKT!!! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Du kommer med et typisk svar fra en feit som ikke gidder slanke seg. Nå til dags er de feite blitt så late at de ikke gidder, mener heller staten skal betale for diverse operasjone. SYKT!!! Du er så reflektert at jeg blir helt matt av beundring...! *sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.