Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett fra et medisinsk synspunkt: Hva er verst, å være anorektisk, eller å være bælfeit?

Skrevet

Like ille sånn helsemessig, men er man bælfeit kan man slanke seg,er man anorektisk og har anoreksia har man jo en psykisk sykdom som ikke er så lett å bli kvitt.

mil1365380270
Skrevet

Like ille sånn helsemessig, men er man bælfeit kan man slanke seg,er man anorektisk og har anoreksia har man jo en psykisk sykdom som ikke er så lett å bli kvitt.

Ofte psykiske problemer som ligger bak overspising også...

Og mange legger på seg p.g.a. sykdom, det er ikke "bare å slanke seg".

Skrevet

Ofte psykiske problemer som ligger bak overspising også...

Og mange legger på seg p.g.a. sykdom, det er ikke "bare å slanke seg".

de fleste feite kan faktisk bare slanke seg

serendipity
Skrevet

og de magreste kan jo bare ete litt mer... (like teit utsagn)

mil1365380270
Skrevet

*smiler*

Gjest det er meg da
Skrevet

Tja si det du .... jeg som er overvektig vil si at det er å være feit, eller bælfeit som du sier.

Men det sier jeg vel fordi jeg ikke aner hvordan det er å være for tynn ......

Men her er en tilbake,

hva er verst, å være en røyker eller en ikke røyker ?

JEG svarer at nå er det ILLE å være en ikke-røyker, faen faen har vært røykfri i 5 måneder, og tenker nå for tiden KUN på røyk ....

Gjest nåneidu
Skrevet

kyss deg i ræva, det er faen meg ikke BARE å slanke seg !!! For noen JA, men ikke for alle her heller

enig i at en anorektiker kan jo bare spise da ......

Gjest du har ikke peiling
Skrevet

Det er nemlig ikke like teit, nei !!

serendipity
Skrevet

Nei for du har selvfølgelig vært både anorektisk og bælfeit og vet forskjellene???

serendipity
Skrevet

Nå snakker jeg ikke ut fra en medisinsk vurdering for det har jeg overhodet ikke grunnlag for. Jeg aner ikke hva som er farligst i så måte. Men å si at feite bare kan slanke seg, mens de anorektiske er syk på en annen måte, blir HELT feil. Ofte trenger de like mye profesjonell hjelp.

Skrevet

Å være veldig overvektig tror jeg. En anorektiker kan tvangsfores når det er fare for liv, men hva slags hjelp får en overvektig?

Sterk overvekt er en tung belastning på kroppen, og det blir tungt å bevege seg. Når en ikke kan jogge noen meter uten å hovne opp i anklene er det ille. Jeg tror også det er verre å føle seg fet enn å føle seg tynn.

Dette er bare noe jeg tror. Jeg har ikke vært noen av delene. For tynn ja, men ingen anorektiker.

Gjest labamba
Skrevet

tvangsspising er jo også en sykdom. så der stiller man likt.

Gjest vil være anonym i dag og for alltid
Skrevet

Kan ikke utale meg om hva som er verst. Men jeg har anoreksi og jeg tenker på døden hele tiden. Lei av livet, lei av alt. Blitt tvangsbehandlet flere ganger og det har ikke hjulpet, utenom å holdt meg i live.

Farlig femde er sikkert også ille, men der kan jeg ikke utale meg.

Gjest ana i perioder
Skrevet

Man dør fortere av sult en å legge på seg.

Gjest sandex
Skrevet

WHOUW!

- og hvor har du lest det henne?!?!

Da kan man likegjerne si at anorektiske kan legge på seg/ete mer - så blir de normale..

Du burde kanskje vite hva du snakker om før du uttaler deg?!

Skrevet

WHOUW!

- og hvor har du lest det henne?!?!

Da kan man likegjerne si at anorektiske kan legge på seg/ete mer - så blir de normale..

Du burde kanskje vite hva du snakker om før du uttaler deg?!

Du kommer med et typisk svar fra en feit som ikke gidder slanke seg.

Nå til dags er de feite blitt så late at de ikke gidder, mener heller staten skal betale for diverse operasjone. SYKT!!!

mil1365380270
Skrevet

Du kommer med et typisk svar fra en feit som ikke gidder slanke seg.

Nå til dags er de feite blitt så late at de ikke gidder, mener heller staten skal betale for diverse operasjone. SYKT!!!

Du er så reflektert at jeg blir helt matt av beundring...! *sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...