Gå til innhold

Prøvesmaker hos malaco - noen som gjør det??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

huh? Får man da tilsendt masse gratis godteri? please fortell mer...

Skrevet

Prøvesmaker!!!??

Det var et program på TV for en stund siden, om prøvesmakere på Freia (tror det var der) De smakte på alle sjokolade variantene!!

Kunne aldri ha hatt en slik jobb. Tror ikke jeg ville ha kost meg like mye med en firkløver hjemme da, som jeg gjør nå.

Skrevet

Prøvesmaker!!!??

Det var et program på TV for en stund siden, om prøvesmakere på Freia (tror det var der) De smakte på alle sjokolade variantene!!

Kunne aldri ha hatt en slik jobb. Tror ikke jeg ville ha kost meg like mye med en firkløver hjemme da, som jeg gjør nå.

det er fint for meg da, som ikke har råd til å kjøpe sjokolade selv (fattig student, stakkars meg).. alt for å få litt gratis godteri.

Skrevet

det er fint for meg da, som ikke har råd til å kjøpe sjokolade selv (fattig student, stakkars meg).. alt for å få litt gratis godteri.

Hehe... ja, det skjønner jeg godt.

Du får sende malaco adressen din.Freia også.

Eller:

Begynn innsamling i nabolaget. En karamell her en karamell der...

;)

Gjest mor i juni
Skrevet

Mye vits med meg som paneldeltaker - ser det for meg;

"Mmm, det var godt! Å, den var også god! Nam, DEN var god den! Ja, kjempegodt!"

Osv... Er det inhabil det heter? ;-)

Annonse

Gjest morsomt!
Skrevet

Ikke sånn kjempemasse (som jeg hadde trodd). Men det kommer jevnlig sånne ting man skal smake på og gå inn på en side på nettet og si hva man mener, også får man litt som takk for hjelpen. Denne gangen fikk jeg 2 esker lacerol og en pose salt og blandet. Og det blir alltid mer igjen av det man skal smake på....

Gjest morsomt!
Skrevet

Mye vits med meg som paneldeltaker - ser det for meg;

"Mmm, det var godt! Å, den var også god! Nam, DEN var god den! Ja, kjempegodt!"

Osv... Er det inhabil det heter? ;-)

Det er lov til å synes at alt er godt!!! :) Men det er ikke alt som er godt uansett! Denne gangen fikk jeg 10 esker med noen gule greier i, og det gjaldt å si hva man syntes om hver av dem, og noen smakte grusomt. Det er vel for å finne ut hvilken "blanding" som er den som er mest salgbar eller noe...

tut og kjør
Skrevet

en mail jeg.

Venter med sikkel og spenning.... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...