Gå til innhold

Egoistiske røykere


Gjest annekristiansen

Anbefalte innlegg

Gjest annekristiansen

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228894

Hva med alle som sliter med allergi og astma?

Jeg syntes det var på sin plass å sette forbudt for å røyke på alle offentlige plasser.

Det å røyke er en egoisktisk handling og de som ikke røyker må få slippe å oppleve det på nært hold. Jada jada jeg vet at mange ikke røykere går å setter seg med røykere ,De har valgt det selv, hva med alle de som ikke velger men er utsatt.

Hurra for forbudet, håper det blir strenger straffer for de som gir f.. i loven og tenner seg røyk der de ikke skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • shandy

    17

  • nanna

    14

  • spirito

    9

  • ShitDiddelyDo

    9

Mest aktive i denne tråden

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Det som er fint for oss som røyker er at det slett ikke er oss røykere som blir straffet; det er nemlig utestedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annekristiansen

Det som er fint for oss som røyker er at det slett ikke er oss røykere som blir straffet; det er nemlig utestedene.

Er det snakk om straff?? Sirja? nope

Og alle kaffene man kan ta barna sine på nu, det er supert. Fordi du tar vell ikke barn på kafe og tenner en røyke du sirja?

Jeg tror utestedene vil komme seg ettervært når det har roet seg og mange allergikkere endelig kan gå ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Er det snakk om straff?? Sirja? nope

Og alle kaffene man kan ta barna sine på nu, det er supert. Fordi du tar vell ikke barn på kafe og tenner en røyke du sirja?

Jeg tror utestedene vil komme seg ettervært når det har roet seg og mange allergikkere endelig kan gå ut...

jeg forstår ikke innlegget ditt.. I første så sier du at du håper at alle som tenner seg en røyk der det ikke er lov, blir straffet. I neste så sier du: Er det snakk om straff, nope.. Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annekristiansen

Det som er fint for oss som røyker er at det slett ikke er oss røykere som blir straffet; det er nemlig utestedene.

det er du som snakket om straff av utestedene....det var det jeg svarte på om straff seru... Når det gjelder straff for de som tenner en røyk er det noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annekristiansen

jeg forstår ikke innlegget ditt.. I første så sier du at du håper at alle som tenner seg en røyk der det ikke er lov, blir straffet. I neste så sier du: Er det snakk om straff, nope.. Hva mener du?

det er du som snakket om straff av utestedene....det var det jeg svarte på om straff seru... Når det gjelder straff for de som tenner en røyk er det noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

det er du som snakket om straff av utestedene....det var det jeg svarte på om straff seru... Når det gjelder straff for de som tenner en røyk er det noe annet..

Ja, utestedene mottar en bot dersom noen røyker inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

De har jo fått det helt som de vil med hjelp av denne facistiske loven.

Kan dere ikke bare holde kjeft og nyte å ha fått viljen deres så mye som en dag? Må vi begynne å skyte røykere? Med engang? Kan vi ikke i det minste vente til rundt jul?

Phøy! Før var jeg en hyggelig røyker som gikk ut, spurte, og aldri røkte når noen .feks spiste.

Hertetter skal jeg kjederøyke på enhver ikke-røyker på uteserveringene, i og med at de har klart å klore seg til alle inneplassene. Da kan de jaggu meg være der og. Hører jeg NOEN klage NÅ, da er jeg redd jeg blir farlig amper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blir lei jeg

Men hva når røykerene står utenfor restauranten el.l. for å røyke da ??? og denne astmatikeren skal inn eller ut ????? Bare vent da blir det ramaskrik der også .... puuuuh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvordan det er

Disse astmatikerne er nå noen jævla sutrepaver. Jeg veit om en astamtiker som røkte selv, så de overlever det nok hvis de bare legger godviljen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gardina1365380627

Disse astmatikerne er nå noen jævla sutrepaver. Jeg veit om en astamtiker som røkte selv, så de overlever det nok hvis de bare legger godviljen til.

det er mange med asma/allergi som røyker,og som også mener at denne røykeloven går litt vel langt,...,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annekristiansen

Ja, utestedene mottar en bot dersom noen røyker inne.

du må referer til hvor det står i røyke loven at uteplassene får bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn

det er mange med asma/allergi som røyker,og som også mener at denne røykeloven går litt vel langt,...,

Hvis du har astma og i tillegg røyker, DA er du bra smart,eller??????

Jeg vet om ei jente med kronisk bronkitt, hun klarer ikke å slutte, så jeg synes ikke akkurat synd i henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn

Det som er fint for oss som røyker er at det slett ikke er oss røykere som blir straffet; det er nemlig utestedene.

You are sooooo unfeminine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn

Ja, utestedene mottar en bot dersom noen røyker inne.

Ja, og hva tror du skjer hvis de får tilstrekkelig mange bøter...????????!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

du må referer til hvor det står i røyke loven at uteplassene får bot.

Vet desverre ikke hvor det står i røykeloven, men eg trodde det var allment kjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annekristiansen

Vet desverre ikke hvor det står i røykeloven, men eg trodde det var allment kjent..

ingeting er allmenkjent og når man kommer med en påstand må man kunne referer til loven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo fått det helt som de vil med hjelp av denne facistiske loven.

Kan dere ikke bare holde kjeft og nyte å ha fått viljen deres så mye som en dag? Må vi begynne å skyte røykere? Med engang? Kan vi ikke i det minste vente til rundt jul?

Phøy! Før var jeg en hyggelig røyker som gikk ut, spurte, og aldri røkte når noen .feks spiste.

Hertetter skal jeg kjederøyke på enhver ikke-røyker på uteserveringene, i og med at de har klart å klore seg til alle inneplassene. Da kan de jaggu meg være der og. Hører jeg NOEN klage NÅ, da er jeg redd jeg blir farlig amper..

Enig med deg laguna.

Synes at "seierherrene" kunne ha holdt fred i 1 - en- dag i det minste.

På uterestauranter skal jeg i hverfall røyke - samme hvem som kommer forbi !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...