Gå til innhold

Egoistiske røykere


Gjest annekristiansen

Anbefalte innlegg

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Jeg har nok rett ja. Og de beviser det jo temmelig greit her.

Egentlig ikke verdt å svare dem engang, men vanskelig å la være.

Ha en fortsatt fin dag :-)

joda, har skjønt dette, skal ikke svare dem mere:)

Kunne ikk dy meg...

At JEG er bedre enn ingenting, jeg er så klart bedre enn de flest, men på den måte er jeg like bra som alle andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • shandy

    17

  • nanna

    14

  • spirito

    9

  • ShitDiddelyDo

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Jeg må bare si det, en gang for alle og med fare for refs fra Webmaster (men ikke deg selvsagt, du er jo motstander av formynderi):

Dine innlegg viser med tydelighet at du har behov for elementær skolegang, input av allmenndannelse og nær kontakt med offentlig hjelpeapparat.

Det er håp for alle.

Med Tristemento-inspirert og ditto bekymret hilsen

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

du må referer til hvor det står i røyke loven at uteplassene får bot.

Hadde det ikke vært litt søkt at det kom en røykelov, en lov uten straffeparagrafer om du bryter den!

Er ikke det å oppfordre til lovbrudd så vet ikke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Når noen kommer med en påstand er det ikke opp til meg å lete etter loven. Man kan ikke slenge ut påstander i hytt og vær uten å ha dekning for det.

Nå har jo denne påstanden vist seg å være sann, kan ikke se noen beklagelse til SIRIA, noe som er god folkeskikk når man tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

kom med en link da... alt man påstår må man kunne vise til.

Vise til link du og da annekristiansen, der DIN påstand understøttes...

COME ON!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joda, har skjønt dette, skal ikke svare dem mere:)

Kunne ikk dy meg...

At JEG er bedre enn ingenting, jeg er så klart bedre enn de flest, men på den måte er jeg like bra som alle andre:)

Jeg syntes du er bra, og det ser man jo at mange andre også syntes.

Du har mange fine innlegg, og hjelper folk som er i en vanskelig situasjon.

Hva disse plaprehønene mener om oss, skal vi ikke bry oss noe som helst om.

Kan ikke se ET eneste innlegg av Raglan i denne tråden, som har noe som helst med saken å gjøre. Bare det sier jo sitt.

Kommer bare innom for å være guffen, så det hele er bare latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du/dere fornekter dere ikke. Bare innom for å slenge søppel.

Syntes du ikke at det du kom med til "Mens jeg venter på sommeren" var rimelig råttent.

Det er jo helt merkelig at du/dere ikke greier å se det selv.

Miljøskadet?

Jeg er ikke på Mingle jeg, men forsvarer det at du slenger dritt om noe du ikke vet noe særlig om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Versegod. Du skjønner jo ingenting du.

Hvorfor kunne du ikke bare svare sakelig isteden for å prøve å hovere ovenfor meg, og andre.

Det er ikke jeg som har sladret, og du og mange andre skal være jævlig glad for at jeg er den jeg er.

Nå kan dere sitte å lure på hvem det er som har sladret til meg, som ikke engang har noen interesse av drittpreiket deres. Det er to.

hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på Mingle jeg, men forsvarer det at du slenger dritt om noe du ikke vet noe særlig om.

Hahaha, hva vet du om hva JEG vet.

Juger gjør du også. Mulig du ikke er der nå, men ifølge en av tysterne deres var du på listen deres 16 januar 2003.

13 januar 2003 var dere 109 medlemmer på mingle.

Her er hva en av tysterne skriver: Man får poeng for hvert innlegg man skriver og i begynnelsen så har man bare minimingle, etter 25 innlegg mingle og etter 500 innlegg supermingle. Det er for at nye ikke bare kan snike seg innom å lese kanskje litt private ting. Etter 50 innlegg får man sin egen avatar (bilde) og adgang til å bruke PM.

Hvordan skulle ligsom jeg, som ALDRI har vært, eller hatt noen som helst interesse av mingle vite dette, hvis ikke det ikke var tystere blant dere. (sladrekjerringer)

Mer du vil vite - tror ikke det nei, og jeg stopper her, gidder ikke å synke til deres lavmål ved å legge ut søppla deres - det har som sagt heller ingenting på DOL å gjøre.

Men jeg nekter å la dere prøve å fremstille meg på den måten dere gjør.

Naiv som sitter å flirer lenger ned i tråden her, var også på lista.

Flere av de på listen fra 16 januar 2003 er dolere. Noen er bare innom i blant, andre oftere. Doris f.eks, er en kjent doler, men vil bare påpeke at det ikke er hun som har sagt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Big Mac

"Hollywood, California er nettopp et slikt sted med tilsvarende røykelov."

En merkelig kommentar all den tid du snakker om filmer som skal nå ut til hele verden og ikke til en stat.

USA er nettopp et land vi kan sammenligne oss med. Hollywood-filmer beskriver veldig ofte hollywood...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest osiris

Tja, jeg føler vel kanskje at det er på tide at vi tar de feite litt. Ikke bare røykerne.

F.eks. burde de betale for seg når de blir syke på grunn av fedme. Jada, røykerne bør selvsagt også betale for seg når de blir syke på grunn av røyken, men akkurat det ligger vel rett rundt hjørnet.

Nå er vi jo inne i en periode hvor folk skal tas, og om noen år er røykerne i et så kraftig mindretall at vi bør gå løs på en ny gruppe.

Mitt råd er da at vi går løs på de feite med samme fornøyelse, motivasjon og innsats, som nå røykerne tas.

Jeg ser fram til overskrifter som viser at de med lav utdannelse er feitere enn de med høy utdannelse, hvor flaut og lite trendy det er å være feit, osv.

jaha- men hva med alle idrettskadene da? De kunne jo vært unngått dersom folk hadde tatt det litt mer med ro? Dette mener jeg selvsagt ikke, men det er like tåpelig som å si at vi skal ta de feite. Overvekt er faktisk en sykdom, og enten du trur det eller ei så er det ikke alltid at feite folk er matvrak.

Men røyking er ikke en sykdom, men en avhengighet. Tobakkskadelovens formål er å hindre at folk blir skadet av passiv røyking og derfor får vi det røykfritt på offentlige steder og serveringssteder. Du kan fortsatt røyke ute på gata, og hjemme hos deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, hva vet du om hva JEG vet.

Juger gjør du også. Mulig du ikke er der nå, men ifølge en av tysterne deres var du på listen deres 16 januar 2003.

13 januar 2003 var dere 109 medlemmer på mingle.

Her er hva en av tysterne skriver: Man får poeng for hvert innlegg man skriver og i begynnelsen så har man bare minimingle, etter 25 innlegg mingle og etter 500 innlegg supermingle. Det er for at nye ikke bare kan snike seg innom å lese kanskje litt private ting. Etter 50 innlegg får man sin egen avatar (bilde) og adgang til å bruke PM.

Hvordan skulle ligsom jeg, som ALDRI har vært, eller hatt noen som helst interesse av mingle vite dette, hvis ikke det ikke var tystere blant dere. (sladrekjerringer)

Mer du vil vite - tror ikke det nei, og jeg stopper her, gidder ikke å synke til deres lavmål ved å legge ut søppla deres - det har som sagt heller ingenting på DOL å gjøre.

Men jeg nekter å la dere prøve å fremstille meg på den måten dere gjør.

Naiv som sitter å flirer lenger ned i tråden her, var også på lista.

Flere av de på listen fra 16 januar 2003 er dolere. Noen er bare innom i blant, andre oftere. Doris f.eks, er en kjent doler, men vil bare påpeke at det ikke er hun som har sagt noe.

Lyver Raglan om dette, mener du? Dette viser jo bare at du farer med gammel drit, shandy. Jeg tror du må be tysterene dine om litt mer oppdatert sladder hvis du skal henge med videre. :)

Det er egentlig veldig interessant at du hele tiden hevder at du sitter på masse informasjon, som du ikke vil legge ut fordi du ikke vil "synke til vårt nivå". Hehe. Hva var det du nettopp gjorde, da?

For meg virker det som du er _veldig_ opptatt av Mingle, du klarer jo ikke å slutte å snakke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, hva vet du om hva JEG vet.

Juger gjør du også. Mulig du ikke er der nå, men ifølge en av tysterne deres var du på listen deres 16 januar 2003.

13 januar 2003 var dere 109 medlemmer på mingle.

Her er hva en av tysterne skriver: Man får poeng for hvert innlegg man skriver og i begynnelsen så har man bare minimingle, etter 25 innlegg mingle og etter 500 innlegg supermingle. Det er for at nye ikke bare kan snike seg innom å lese kanskje litt private ting. Etter 50 innlegg får man sin egen avatar (bilde) og adgang til å bruke PM.

Hvordan skulle ligsom jeg, som ALDRI har vært, eller hatt noen som helst interesse av mingle vite dette, hvis ikke det ikke var tystere blant dere. (sladrekjerringer)

Mer du vil vite - tror ikke det nei, og jeg stopper her, gidder ikke å synke til deres lavmål ved å legge ut søppla deres - det har som sagt heller ingenting på DOL å gjøre.

Men jeg nekter å la dere prøve å fremstille meg på den måten dere gjør.

Naiv som sitter å flirer lenger ned i tråden her, var også på lista.

Flere av de på listen fra 16 januar 2003 er dolere. Noen er bare innom i blant, andre oftere. Doris f.eks, er en kjent doler, men vil bare påpeke at det ikke er hun som har sagt noe.

Kan hende jeg var på listen der i januar 2003 engang.

Men du må da være sykelig opptatt av Mingle ettersom du tar vare på det du serverer her.

*rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du er bra, og det ser man jo at mange andre også syntes.

Du har mange fine innlegg, og hjelper folk som er i en vanskelig situasjon.

Hva disse plaprehønene mener om oss, skal vi ikke bry oss noe som helst om.

Kan ikke se ET eneste innlegg av Raglan i denne tråden, som har noe som helst med saken å gjøre. Bare det sier jo sitt.

Kommer bare innom for å være guffen, så det hele er bare latterlig.

Skjønner du ikke at du dummer deg ut ved å dra inn andre forum shandy?

Kan hende jeg ikke har bidratt i røyketråden, jeg bare sa at minglere ikke er sladrekjerringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du/dere fornekter dere ikke. Bare innom for å slenge søppel.

Syntes du ikke at det du kom med til "Mens jeg venter på sommeren" var rimelig råttent.

Det er jo helt merkelig at du/dere ikke greier å se det selv.

Miljøskadet?

Jeg stikker innom for å lese høyverdig innlegg fra deg.

Jeg ble ikke skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyver Raglan om dette, mener du? Dette viser jo bare at du farer med gammel drit, shandy. Jeg tror du må be tysterene dine om litt mer oppdatert sladder hvis du skal henge med videre. :)

Det er egentlig veldig interessant at du hele tiden hevder at du sitter på masse informasjon, som du ikke vil legge ut fordi du ikke vil "synke til vårt nivå". Hehe. Hva var det du nettopp gjorde, da?

For meg virker det som du er _veldig_ opptatt av Mingle, du klarer jo ikke å slutte å snakke om det.

Tysteren har sikkert dratt på jordbærplukking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

jaha- men hva med alle idrettskadene da? De kunne jo vært unngått dersom folk hadde tatt det litt mer med ro? Dette mener jeg selvsagt ikke, men det er like tåpelig som å si at vi skal ta de feite. Overvekt er faktisk en sykdom, og enten du trur det eller ei så er det ikke alltid at feite folk er matvrak.

Men røyking er ikke en sykdom, men en avhengighet. Tobakkskadelovens formål er å hindre at folk blir skadet av passiv røyking og derfor får vi det røykfritt på offentlige steder og serveringssteder. Du kan fortsatt røyke ute på gata, og hjemme hos deg selv.

Ja, det du skriver om idrettsskader er like dumt som det jeg skrev om feite, og det jeg skrev om feite er nøyaktig like dumt som røykeloven.

Men shit au. Jeg sparer 50 kroner om dagen på denne fuckings loven, og kanskje jeg til og med lever lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...