Gå til innhold

Egoistiske røykere


Gjest annekristiansen

Anbefalte innlegg

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Ja, det var også hovedpoengenget mitt. Det er nemlig mange hysterikere som ønsker utendørs forbud. Det er da jeg blir harm. Det var også det jeg påpekte innledningsvis, at går vi ut for å røyke og noen kommer og ber meg slukke røyken så mener jeg det er urimelig.

Kansje du skulle ta deg en tur til Ørsta, Pappa Bjørn, her foregår det en diskusjon i lokalavisen (leserinnlegg) der de vil ha bort HELE uteserveringen for å skjerme de drita fulle fjortissene som henger rundt overalt (huff det har så dårlig innvirkning på dem osv osv)

De kunne sagtens hatt godt av skuddene dine;)

Ingen som tørr å hetse desse, må ikke gjøre sånn, og sånn og du må ikke gjør det sånn om jeg ikke liker det osv osv... arg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • shandy

    17

  • nanna

    14

  • spirito

    9

  • ShitDiddelyDo

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Hva med å slutte å røyke? :)

Jøsses hva er det som skjer her?

Var ikke dette en tråd om egoistiske røykere?

Det jeg ser her er åssen nanna provoserer og i det hele tatt ikke oppfører seg som et voksent menneske...

Hvorfor ikke komme med et ordentlig svar på det Shandy kom med?

Istedenfor så lager du bare kvalm...

Sorry jeg kunne ikke dy meg...

Shandy ikke bry deg om neket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses hva er det som skjer her?

Var ikke dette en tråd om egoistiske røykere?

Det jeg ser her er åssen nanna provoserer og i det hele tatt ikke oppfører seg som et voksent menneske...

Hvorfor ikke komme med et ordentlig svar på det Shandy kom med?

Istedenfor så lager du bare kvalm...

Sorry jeg kunne ikke dy meg...

Shandy ikke bry deg om neket:)

Takk skal du ha. Det varmet faktisk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Takk skal du ha. Det varmet faktisk :-)

Det skulle bare mangle...

Syntes det nanna gjorde der, var rett og slett barnslig og passet ikke inn i diskusjonen i det hele tatt!

da børr hun helder ta det på Meldinger... kommer til å støtte deg der og, fordi hele saken virker som en forfølgelse av nick, og det er feige greier!

Dessuten så syntes jeg at det du kommer med er både sakelig og usakelig til tider, likeledes med meg og alle andre her inne:) Alle kan jo ikke være grov alvorlig hele tiden, men så lenge argumentene holder ( for meg, ja da er det greit) og det kan jeg si de gjorde her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle bare mangle...

Syntes det nanna gjorde der, var rett og slett barnslig og passet ikke inn i diskusjonen i det hele tatt!

da børr hun helder ta det på Meldinger... kommer til å støtte deg der og, fordi hele saken virker som en forfølgelse av nick, og det er feige greier!

Dessuten så syntes jeg at det du kommer med er både sakelig og usakelig til tider, likeledes med meg og alle andre her inne:) Alle kan jo ikke være grov alvorlig hele tiden, men så lenge argumentene holder ( for meg, ja da er det greit) og det kan jeg si de gjorde her:)

Det nanna kom med her, var sånn høl i hue svar. Jeg var ikke ute etter å krangle, så jeg skjønte svært lite av det dustete svaret hun gav meg.

Hun hoppet inn kun for å slenge dritt til meg, og det hadde ingenting med hovedinnlegget å gjøre overhode.

Jeg er ikke feilfri - (det er det vel svært få som er), det har jeg aldri påstått, men å svare på den måten nanna her gjorde, syntes jeg var lavmål.

Takk igjen du, det er sånne som deg som gjør dol til et trivelig sted :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Det nanna kom med her, var sånn høl i hue svar. Jeg var ikke ute etter å krangle, så jeg skjønte svært lite av det dustete svaret hun gav meg.

Hun hoppet inn kun for å slenge dritt til meg, og det hadde ingenting med hovedinnlegget å gjøre overhode.

Jeg er ikke feilfri - (det er det vel svært få som er), det har jeg aldri påstått, men å svare på den måten nanna her gjorde, syntes jeg var lavmål.

Takk igjen du, det er sånne som deg som gjør dol til et trivelig sted :-)

:) takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nanna kom med her, var sånn høl i hue svar. Jeg var ikke ute etter å krangle, så jeg skjønte svært lite av det dustete svaret hun gav meg.

Hun hoppet inn kun for å slenge dritt til meg, og det hadde ingenting med hovedinnlegget å gjøre overhode.

Jeg er ikke feilfri - (det er det vel svært få som er), det har jeg aldri påstått, men å svare på den måten nanna her gjorde, syntes jeg var lavmål.

Takk igjen du, det er sånne som deg som gjør dol til et trivelig sted :-)

Hoppet inn for å slenge dritt til deg? Hvis du går tilbake, ser du at jeg skrev en kommentar til Pappa Bjørn som DU svarte på.

Snakk om å dra saken ut av proporsjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppet inn for å slenge dritt til deg? Hvis du går tilbake, ser du at jeg skrev en kommentar til Pappa Bjørn som DU svarte på.

Snakk om å dra saken ut av proporsjoner...

Jeg skrev om det tråden handlet om, det gjorde ikke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev om det tråden handlet om, det gjorde ikke du.

Så da er det fritt frem å kalle folk både det ene og det andre? Gå tilbake og les dine egne innlegg. Og hva har Mingle med røyking å gjøre - og truslene du fremsetter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Transport er en nødvendighet, og det gjør bil, buss, tog, båt, fly og andre forurensningskilder uunværlige.

Røyking er ikke det.

Mac Donalds er heller ikke nødvendig, og jeg burde strengt tatt skånes for å se disse 150 kilos menneskene som løper rundt forbi og dytter i seg majones og sjokolade mens de eser ut og tar plassen til 2 på toget.

Koster samfunnet mye penger gjør de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Big Mac

Mac Donalds er heller ikke nødvendig, og jeg burde strengt tatt skånes for å se disse 150 kilos menneskene som løper rundt forbi og dytter i seg majones og sjokolade mens de eser ut og tar plassen til 2 på toget.

Koster samfunnet mye penger gjør de også.

So?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

So?

Tja, jeg føler vel kanskje at det er på tide at vi tar de feite litt. Ikke bare røykerne.

F.eks. burde de betale for seg når de blir syke på grunn av fedme. Jada, røykerne bør selvsagt også betale for seg når de blir syke på grunn av røyken, men akkurat det ligger vel rett rundt hjørnet.

Nå er vi jo inne i en periode hvor folk skal tas, og om noen år er røykerne i et så kraftig mindretall at vi bør gå løs på en ny gruppe.

Mitt råd er da at vi går løs på de feite med samme fornøyelse, motivasjon og innsats, som nå røykerne tas.

Jeg ser fram til overskrifter som viser at de med lav utdannelse er feitere enn de med høy utdannelse, hvor flaut og lite trendy det er å være feit, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg føler vel kanskje at det er på tide at vi tar de feite litt. Ikke bare røykerne.

F.eks. burde de betale for seg når de blir syke på grunn av fedme. Jada, røykerne bør selvsagt også betale for seg når de blir syke på grunn av røyken, men akkurat det ligger vel rett rundt hjørnet.

Nå er vi jo inne i en periode hvor folk skal tas, og om noen år er røykerne i et så kraftig mindretall at vi bør gå løs på en ny gruppe.

Mitt råd er da at vi går løs på de feite med samme fornøyelse, motivasjon og innsats, som nå røykerne tas.

Jeg ser fram til overskrifter som viser at de med lav utdannelse er feitere enn de med høy utdannelse, hvor flaut og lite trendy det er å være feit, osv.

*applaus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Big Mac

Tja, jeg føler vel kanskje at det er på tide at vi tar de feite litt. Ikke bare røykerne.

F.eks. burde de betale for seg når de blir syke på grunn av fedme. Jada, røykerne bør selvsagt også betale for seg når de blir syke på grunn av røyken, men akkurat det ligger vel rett rundt hjørnet.

Nå er vi jo inne i en periode hvor folk skal tas, og om noen år er røykerne i et så kraftig mindretall at vi bør gå løs på en ny gruppe.

Mitt råd er da at vi går løs på de feite med samme fornøyelse, motivasjon og innsats, som nå røykerne tas.

Jeg ser fram til overskrifter som viser at de med lav utdannelse er feitere enn de med høy utdannelse, hvor flaut og lite trendy det er å være feit, osv.

Det har vi da hatt lenge! Har du ikke fulgt med i kostholdsdebatten som har rast de siste årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg føler vel kanskje at det er på tide at vi tar de feite litt. Ikke bare røykerne.

F.eks. burde de betale for seg når de blir syke på grunn av fedme. Jada, røykerne bør selvsagt også betale for seg når de blir syke på grunn av røyken, men akkurat det ligger vel rett rundt hjørnet.

Nå er vi jo inne i en periode hvor folk skal tas, og om noen år er røykerne i et så kraftig mindretall at vi bør gå løs på en ny gruppe.

Mitt råd er da at vi går løs på de feite med samme fornøyelse, motivasjon og innsats, som nå røykerne tas.

Jeg ser fram til overskrifter som viser at de med lav utdannelse er feitere enn de med høy utdannelse, hvor flaut og lite trendy det er å være feit, osv.

"hvor flaut og lite trendy det er å være feit"

HÆ? Er det lite trendy å vera feit?? :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jøsses hva er det som skjer her?

Var ikke dette en tråd om egoistiske røykere?

Det jeg ser her er åssen nanna provoserer og i det hele tatt ikke oppfører seg som et voksent menneske...

Hvorfor ikke komme med et ordentlig svar på det Shandy kom med?

Istedenfor så lager du bare kvalm...

Sorry jeg kunne ikke dy meg...

Shandy ikke bry deg om neket:)

Så det var flere enn meg som så det? Godt..

Jeg har aldri sett den nevnte skrive ETT innlegg med innhold bare sure, usakelige drittmreldinger til nick hun er uenig med/ikke liker..

Jeg synes det er bra at du og Shandy adresserer det!

Jeg klødde godt i fingerne, men fant intet passende å melde.Men det gjorde dere. Flott:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det har vi da hatt lenge! Har du ikke fulgt med i kostholdsdebatten som har rast de siste årene?

Jo, det har jeg, og jeg har aldri sett media omtale feite mennesker med annet enn silkehansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skralle

Tja, jeg føler vel kanskje at det er på tide at vi tar de feite litt. Ikke bare røykerne.

F.eks. burde de betale for seg når de blir syke på grunn av fedme. Jada, røykerne bør selvsagt også betale for seg når de blir syke på grunn av røyken, men akkurat det ligger vel rett rundt hjørnet.

Nå er vi jo inne i en periode hvor folk skal tas, og om noen år er røykerne i et så kraftig mindretall at vi bør gå løs på en ny gruppe.

Mitt råd er da at vi går løs på de feite med samme fornøyelse, motivasjon og innsats, som nå røykerne tas.

Jeg ser fram til overskrifter som viser at de med lav utdannelse er feitere enn de med høy utdannelse, hvor flaut og lite trendy det er å være feit, osv.

Du skriver; "....om noen år når røykerne er i et kraftig mindretal....."

Du har altså tro på at denne loven vil få folk til å slutte å røyke, og det er jo nettopp det som er poenget!!

Ellers er det tåpelig å blande fedme bort i denne debatten. De som lider av fedme er ikke farlig for andre enn seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Tja, jeg føler vel kanskje at det er på tide at vi tar de feite litt. Ikke bare røykerne.

F.eks. burde de betale for seg når de blir syke på grunn av fedme. Jada, røykerne bør selvsagt også betale for seg når de blir syke på grunn av røyken, men akkurat det ligger vel rett rundt hjørnet.

Nå er vi jo inne i en periode hvor folk skal tas, og om noen år er røykerne i et så kraftig mindretall at vi bør gå løs på en ny gruppe.

Mitt råd er da at vi går løs på de feite med samme fornøyelse, motivasjon og innsats, som nå røykerne tas.

Jeg ser fram til overskrifter som viser at de med lav utdannelse er feitere enn de med høy utdannelse, hvor flaut og lite trendy det er å være feit, osv.

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Big Mac

Jo, det har jeg, og jeg har aldri sett media omtale feite mennesker med annet enn silkehansker.

Hvis du er av den oppfatning at det framstilles som tøft og kult å være feit, kan du umulig ha fulgt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...