Gå til innhold

Egoistiske røykere


Gjest annekristiansen

Anbefalte innlegg

Jeg svarte på det tåpelige svaret ditt. Tenk deg om, og svar på det det snakkes om, og ikke hva kjerringligaen i bakgrunnen din liker.

Vil du drite deg ut?

Jeg har aldri spurt, eller hatt noe som helst ønske om å komme inn i den sladregjengen der. MEN, jeg har allikevel fått masse info om hva dere snakker om. Fytti helvete for noen drittkjerringer.

Du er en av dem!

Jøsses, her var det mye innestengt aggresjon. Jeg tror jeg skal la det intelligente innlegget ditt snakke for seg selv - det er ikke tvil om hvem som driter seg ut her, shandy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • shandy

    17

  • nanna

    14

  • spirito

    9

  • ShitDiddelyDo

    9

Mest aktive i denne tråden

Jøsses, her var det mye innestengt aggresjon. Jeg tror jeg skal la det intelligente innlegget ditt snakke for seg selv - det er ikke tvil om hvem som driter seg ut her, shandy.

Vær glad du, at jeg ikke sier noe.

Helt klart at du ble nervøs nå, men jeg synker ikke til deres lavmål.

Såfremt du slutter NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad du, at jeg ikke sier noe.

Helt klart at du ble nervøs nå, men jeg synker ikke til deres lavmål.

Såfremt du slutter NÅ.

Oi, ja, nå må jeg slutte. Dette sier jeg bare for å fortelle deg at jeg backer helt og fullt ut av denne diskusjonen. Tenk om du skulle fått vite at jeg pulte ArneBendik i fjerdeklasse, eller at jeg foretrekker varm fleece framfor kjølig silke i senga. Jeg hadde aldri trodd at mine hemmeligheter skulle bli spredd på internett slik, men jeg innser nå at nettet er noe mer, noe større og noe langt mer fryktinngytende enn jeg hadde forestilt meg. Takk for alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja, nå må jeg slutte. Dette sier jeg bare for å fortelle deg at jeg backer helt og fullt ut av denne diskusjonen. Tenk om du skulle fått vite at jeg pulte ArneBendik i fjerdeklasse, eller at jeg foretrekker varm fleece framfor kjølig silke i senga. Jeg hadde aldri trodd at mine hemmeligheter skulle bli spredd på internett slik, men jeg innser nå at nettet er noe mer, noe større og noe langt mer fryktinngytende enn jeg hadde forestilt meg. Takk for alt.

Versegod. Du skjønner jo ingenting du.

Hvorfor kunne du ikke bare svare sakelig isteden for å prøve å hovere ovenfor meg, og andre.

Det er ikke jeg som har sladret, og du og mange andre skal være jævlig glad for at jeg er den jeg er.

Nå kan dere sitte å lure på hvem det er som har sladret til meg, som ikke engang har noen interesse av drittpreiket deres. Det er to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Jeg syntes det er mere egoistisk å kjøre bil!

JEG kjører ikke bil fordi jeg vil ta vare på naturen, og helsen min....

Kjører DU bil Annekristiansen?

Ja da er du jaggu mere egoistisk enn en røyker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er slike ting nødvendig å ta hensyn til. Men det er uansett de det gjelder (og deres foresatte) som har ansvaret for å tilpasse seg.

(Imidlertid var jo dette et tilfelle av menneskelig svikt, noe som desverre kan skje)

"..........................."

Dermed bør røykeallergikere bare holde seg hjemme fra utestedene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: Jeg har totalt 5 onkler. 2 av disse røyker. 1 har fått diagnosen lungekreft i siste stadiet, og 1 har fått kreft utenfor lungen - har nylig startet opp behandlig.

Og vet dere hva som er rart? Ingen av disse to har noensinne røkt....

De to onklene mine som røyker er friske som fisk.

Min far har også hatt kreft, en annen type vel og merke, men har heller aldri røkt....

Der kan du se hva passiv røyking kan gjøre! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dermed bør røykeallergikere bare holde seg hjemme fra utestedene?

Eh, ja selvfølgelig - hvis det røykes der. Men nå trenger de jo ikke det lenger.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ja selvfølgelig - hvis det røykes der. Men nå trenger de jo ikke det lenger.

".........................."

Hva med de osm bare synes det lukter jævlig? Hva med personalet? Hva med vaskepersonalet?

Noen må servere på disse stedene, og noen må tømme askebegerene. Disse "noen" har krav på en røykfri arbeidsplass, og det er det denne saken handler om.

Den nye røykeloven handler ikke bare om sutrende astmatikere og selvopptatte allergikere. Den handler om at alle har krav på en røykfri arbeidsplass.

Og ja, jeg synes hjemmesykepleiere burde ha den samme retten. Alle burde ha rett til å slippe å puste inn røyklukt på arbeidsplassen sin! Det er tross alt ikke sånn at man "bare kan holde seg borte" derfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de osm bare synes det lukter jævlig? Hva med personalet? Hva med vaskepersonalet?

Noen må servere på disse stedene, og noen må tømme askebegerene. Disse "noen" har krav på en røykfri arbeidsplass, og det er det denne saken handler om.

Den nye røykeloven handler ikke bare om sutrende astmatikere og selvopptatte allergikere. Den handler om at alle har krav på en røykfri arbeidsplass.

Og ja, jeg synes hjemmesykepleiere burde ha den samme retten. Alle burde ha rett til å slippe å puste inn røyklukt på arbeidsplassen sin! Det er tross alt ikke sånn at man "bare kan holde seg borte" derfra!

"Hva med de osm bare synes det lukter jævlig?"

Ikke noe argument. Jeg synes mange kvinner (og menn) på byen stinker forjævlig av altfor mye parfyme.

"Hva med personalet? Hva med vaskepersonalet?"

Personalet har selv valgt å arbeide der. Er det et røykested, så får de la være å begynne å jobbe der i utgangspunktet hvis de er allergiske.

"Noen må servere på disse stedene, og noen må tømme askebegerene. Disse "noen" har krav på en røykfri arbeidsplass,"

Jeg kjøper ikke den, desverre. Jeg kan ikke bli gartner p.g.a min pollenallergi. Det må jeg bare akseptere, akkurat som en tobakkallergiker bør kunne akseptere at han/hun ikke kan bli servitør.

"og det er det denne saken handler om."

Denne saken handler mer om politiske egotripper enn noe annet. At det gagner en del andre folk er en heldig bivirkning. Å tro at politikere setter allmennhetens ve og vel høyere enn sitt eget ego er i beste fall naivt.

"Og ja, jeg synes hjemmesykepleiere burde ha den samme retten."

Så man skal forby pleietrengene å røyke i sitt eget hjem? Greit nok at man kan kreve at de ikke røyker når hjemmepleieren er tilstede, men å gå noe lengre enn det grenser til fascisme.

"............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva med de osm bare synes det lukter jævlig?"

Ikke noe argument. Jeg synes mange kvinner (og menn) på byen stinker forjævlig av altfor mye parfyme.

"Hva med personalet? Hva med vaskepersonalet?"

Personalet har selv valgt å arbeide der. Er det et røykested, så får de la være å begynne å jobbe der i utgangspunktet hvis de er allergiske.

"Noen må servere på disse stedene, og noen må tømme askebegerene. Disse "noen" har krav på en røykfri arbeidsplass,"

Jeg kjøper ikke den, desverre. Jeg kan ikke bli gartner p.g.a min pollenallergi. Det må jeg bare akseptere, akkurat som en tobakkallergiker bør kunne akseptere at han/hun ikke kan bli servitør.

"og det er det denne saken handler om."

Denne saken handler mer om politiske egotripper enn noe annet. At det gagner en del andre folk er en heldig bivirkning. Å tro at politikere setter allmennhetens ve og vel høyere enn sitt eget ego er i beste fall naivt.

"Og ja, jeg synes hjemmesykepleiere burde ha den samme retten."

Så man skal forby pleietrengene å røyke i sitt eget hjem? Greit nok at man kan kreve at de ikke røyker når hjemmepleieren er tilstede, men å gå noe lengre enn det grenser til fascisme.

"............................."

Argumentene dine holder ikke.

Tobakk er skadelig for alle, ikke bare allergikere.

Pollen skader ingen andre enn de som er allergiske.

Det står ikke en skitt om pollen i arbeidsmiljøloven, derimot står det em hel del om tobakk. Det er ingen hemmelighet at tobakk er helseskadelig og kreftfremkallende, og man kan da ærlig talt ikke sammenlikne det med pollen. Det blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Big Mac

Jeg syntes det er mere egoistisk å kjøre bil!

JEG kjører ikke bil fordi jeg vil ta vare på naturen, og helsen min....

Kjører DU bil Annekristiansen?

Ja da er du jaggu mere egoistisk enn en røyker!

Transport er en nødvendighet, og det gjør bil, buss, tog, båt, fly og andre forurensningskilder uunværlige.

Røyking er ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumentene dine holder ikke.

Tobakk er skadelig for alle, ikke bare allergikere.

Pollen skader ingen andre enn de som er allergiske.

Det står ikke en skitt om pollen i arbeidsmiljøloven, derimot står det em hel del om tobakk. Det er ingen hemmelighet at tobakk er helseskadelig og kreftfremkallende, og man kan da ærlig talt ikke sammenlikne det med pollen. Det blir bare for dumt.

Du hopper ganske enkelt over det faktum jeg påpeker: hvis røyking er lovlig, så er det opp til den enkelte person å beskytte seg mot det. Å bruke arbeiderne på serveringssteder som argument for røykeloven holder ganske enkelt ikke - og ingen med litt omløp tror vel egentlig på at det er hensynet til disse som er grunnlaget for polikernes behandling av denne saken?

Forøvrig har ikke jeg noe problemer med røykeloven - men jeg er glad jeg ikke driver serveringssted selv for tiden, med halvfulle lokaler der det meste er avhengig av at man har full pågang for at det skal gå rundt økonomisk.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo et sakelig svar. Tom for argumenter igjen?

Jeg foreslår at du går tilbake til mingle og alle kjerringene der. PS. nickene deres har jeg fått av en mingledoler - uten å be om det.

En gjeng med ondsinnede sladrekjerringer er dere. I sympati for deres dumhet, så skal jeg la være å drite dere ut.

Ha en fortsatt spydig aften.

Haha! Haha! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Versegod. Du skjønner jo ingenting du.

Hvorfor kunne du ikke bare svare sakelig isteden for å prøve å hovere ovenfor meg, og andre.

Det er ikke jeg som har sladret, og du og mange andre skal være jævlig glad for at jeg er den jeg er.

Nå kan dere sitte å lure på hvem det er som har sladret til meg, som ikke engang har noen interesse av drittpreiket deres. Det er to.

I couldn't care less. Utpressingen din virker ikke.

Dette er meningsløst, så du får bare fortsette intrigemakeriet ditt for deg selv. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I couldn't care less. Utpressingen din virker ikke.

Dette er meningsløst, så du får bare fortsette intrigemakeriet ditt for deg selv. God bedring.

Prøv å se hva jeg skriver da. Det er ingen utpressing, da jeg ikke synker til deres nivå.

Men jeg tipper dere har fått enda noe mer å prate om nå. Hvem har lekket? osv. Hvem skal kastes ut nå.

Jeg sier ikke noe, fordi det ikke hører hjemme på dol, og fordi jeg har lovet å ikke si noe. Drittpreiket dere holder på med er fanken ta med helt idiotisk. Og dere er voksne.

Merkelig er det også, hvordan dere kun kommer innom dol innimellom (heldigvis) - kun for å slenge dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

hvor har jeg skrevet at jeg ikke røyker?? hmnm kan ikke lese det noe plass gitt...

kaskje jeg er en røyker som bare røyker hjemme og tar hensyn til alle som plages... jeg tar kanksje ansvar i motsettning til andre.

åssen gjør du det når du er på ferie da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Jeg er ikke astmatiker, men gleder meg likevel over å endelig kunne KOSE meg med maten når jeg er ute! Den røykstanken henger i lufta også på ikkerøyk-avdelingene.

Skjønner ikke hvorfor man skal ta mer hensyn til noen som forpester lufta for ALLE, enn for noen som faktisk ikke plager noen med sin tilstedeværelse. Faller på sin egen urimelighet.

Kos deg med røyken din, du. Men utendørs, der den hører hjemme.

Tror du virkelig at røykere ikke har noe å klage på med dere ikke-røykere?

Tenker du over om parfymen din er allergitestet? (kan hende det sitter noen der å spiser som ikke tåler parfymen din)

Vet det er en teit sammenligning, om du da ikke ER allergisk og vet HVA jeg snakker om!

Har selv opplevd å fått dager ødelaggt der øynene renner, nesen renner og jeg klør over hele kroppen.... men jøss er man allergisk så må man jo bare holde seg inne, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lermegihjel

Prøv å se hva jeg skriver da. Det er ingen utpressing, da jeg ikke synker til deres nivå.

Men jeg tipper dere har fått enda noe mer å prate om nå. Hvem har lekket? osv. Hvem skal kastes ut nå.

Jeg sier ikke noe, fordi det ikke hører hjemme på dol, og fordi jeg har lovet å ikke si noe. Drittpreiket dere holder på med er fanken ta med helt idiotisk. Og dere er voksne.

Merkelig er det også, hvordan dere kun kommer innom dol innimellom (heldigvis) - kun for å slenge dritt.

Så latterlig du er shandy.Skjønner du ikke at du driter deg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig at røykere ikke har noe å klage på med dere ikke-røykere?

Tenker du over om parfymen din er allergitestet? (kan hende det sitter noen der å spiser som ikke tåler parfymen din)

Vet det er en teit sammenligning, om du da ikke ER allergisk og vet HVA jeg snakker om!

Har selv opplevd å fått dager ødelaggt der øynene renner, nesen renner og jeg klør over hele kroppen.... men jøss er man allergisk så må man jo bare holde seg inne, ikke sant?

Jeg får migrene av sterk parfymelukt, men dette er jo mitt problem, så jeg flytter meg, eller reiser hjem.

Jeg skjønner bare ikke denne nye røykeloven, hvor skal det egentlig ende. Så lett det hadde vært å gjøre alle mennesker fornøyde, men neida, støt folk ut isteden.

Det er jo ikke røyken Høybråten bli kvitt, for avgiften røykerne betaler vil de gjerne ha. Snakk om dobbeltmoral.

Hvorfor ikke forby røyk - det hadde vært mer realt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...