Gå til innhold

Egoistiske røykere


Gjest annekristiansen

Anbefalte innlegg

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Alle som har astma reagerer ikke på samme måte som deg da.

Jeg kan også godt være på et sted hvor det røykes uten at det gjør så veldig mye. Må så klart ta mere medisin. Men dagen etter er jeg så tett at jeg knapt orker å være oppe.

Hurra for den nye røykeloven.

Nei akkurat det jeg ville frem til!

Alle dør ikke av passiv røyking, da finnest det værre ting!

Hos meg er det allergier som trigger astmaen min, da kan du tenke deg åssen det er å ALLTID måtte ta hensyn til at jeg ikke kan være der og der fordi jeg ikke tåler parfyme, men jeg tar allergipiller og astmamedisin, og da er ikke dagen så tung allikavell...

Driver både med katter, hunder og hester, jeg er aktivt med på stall, men er allergisk mot alt som rører seg der inne... tar bare medisinene mine jeg og lever et normalt liv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • shandy

    17

  • nanna

    14

  • spirito

    9

  • ShitDiddelyDo

    9

Mest aktive i denne tråden

Det var snakk om kreft over her da!

Sikter til det Sandex skrev om onkelene sine som aldri røyket, og du skrev at dette var det passiv røyking kunne føre til!

Jeg er ingen lege, men jeg vet hva jeg reagerer på!

Kan sitte i et rom fullt av røyk og ha det bra som astmapasient, forså og gå ut på en vårdag, full av veistøv, eksos og dritt og bli "GÅRR" sjuk...

De sier man kan få kreft av Melk og, skal vi da forby dette?

Hva med alt annet? som skal være kreftfremkallende? forby det og?

Min dag hadde vært 20 ganger bedre om jeg hadde sluppet å levd i eksos helvete... vet at det fint går å klare seg uten bil, å ta kollektivtransporten i stedenfor! Skal vi da forby privatpersoner å kjøre bil? da dette er MYE farligere enn den påståtte passive røykingen?

Passiv røyking kan føre til både astma og kreft. Det gjør ikke saken noe bedre at jeg argumenterte for feil sykdom ;-)

Selvsagt hadde det vært flott for allergikere om både eksos og parfyme hadde blitt forbudt. Det er kvalmende hvordan enkelte dynker seg i parfyme, men det er i det minste ikke kreftfremkallende.

Folk burde uansett være mer moderate med mengden de dynker seg med. Det er en plage å gå på kino eller sitte på buss ved siden av en overdose Nille-parfyme som har blitt immun mot seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Passiv røyking kan føre til både astma og kreft. Det gjør ikke saken noe bedre at jeg argumenterte for feil sykdom ;-)

Selvsagt hadde det vært flott for allergikere om både eksos og parfyme hadde blitt forbudt. Det er kvalmende hvordan enkelte dynker seg i parfyme, men det er i det minste ikke kreftfremkallende.

Folk burde uansett være mer moderate med mengden de dynker seg med. Det er en plage å gå på kino eller sitte på buss ved siden av en overdose Nille-parfyme som har blitt immun mot seg selv.

;)

Alt her er satt på spissen, og det vet jeg du skjønner...

Syntes jo så klart at det er ok at folk nå får spise maten sin i fred for røyk osv...

Men som røyker(jada jeg veit jeg veit) må jeg si jeg ser saken fra flere vinkler!

Er heller ikke fanatisk, trenger ikke røyke på uteplasser, men jeg er en fest røyker, og røyker ikke hver dag, og da er hele kosen vekk, det sosiale osv...

Parfyme er ikke bare kvalmende, det er også ganske jævlig å sitte å nyse, tåren triller, halsen snører seg osv osv OVER ALT hvor jeg snur meg... Til og med på ikke røyk avdelingene som nå ikke finnes mere:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Alt her er satt på spissen, og det vet jeg du skjønner...

Syntes jo så klart at det er ok at folk nå får spise maten sin i fred for røyk osv...

Men som røyker(jada jeg veit jeg veit) må jeg si jeg ser saken fra flere vinkler!

Er heller ikke fanatisk, trenger ikke røyke på uteplasser, men jeg er en fest røyker, og røyker ikke hver dag, og da er hele kosen vekk, det sosiale osv...

Parfyme er ikke bare kvalmende, det er også ganske jævlig å sitte å nyse, tåren triller, halsen snører seg osv osv OVER ALT hvor jeg snur meg... Til og med på ikke røyk avdelingene som nå ikke finnes mere:(

Kanskje ikkeparfyme-avdelinger hadde vært noe for oss? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Kanskje ikkeparfyme-avdelinger hadde vært noe for oss? ;-)

Kan jo alltids prøve Høybråten, kansje han og er allergisk mot parfyme....

Har han på speedknappen så jeg ringer nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo alltids prøve Høybråten, kansje han og er allergisk mot parfyme....

Har han på speedknappen så jeg ringer nå;)

Slenger du inn en søknad om prompeforbud med det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo et sakelig svar. Tom for argumenter igjen?

Jeg foreslår at du går tilbake til mingle og alle kjerringene der. PS. nickene deres har jeg fått av en mingledoler - uten å be om det.

En gjeng med ondsinnede sladrekjerringer er dere. I sympati for deres dumhet, så skal jeg la være å drite dere ut.

Ha en fortsatt spydig aften.

Hva i alle dager har nanna's svar med Mingle å gjøre?

Hvorfor drar du dem inn i debatten?

Du er en ondsinnet slarvekjerring, minglerne er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Slenger du inn en søknad om prompeforbud med det samme?

Joda, det kan jeg godt!

Fikk ikke tak i han, han satt på røykerommet på stortinger;)hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler meget mulig.

Men uansett er det slik at hvergang jeg ser nicket ditt i en tråd bare vet jeg at du har tenkt å servere en eller annen forsøksvis spydig one-liner og ikke forholde deg til trådens innhold eller svare saklig.

Hittill har dette klaffet 100%.

Jeg foreslår at du tar et søk på nicket mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Hva i alle dager har nanna's svar med Mingle å gjøre?

Hvorfor drar du dem inn i debatten?

Du er en ondsinnet slarvekjerring, minglerne er det ikke.

Hei Mingleklubben er her, shandy!!!

Shandy har meg hun, og alle andre her inne som ikke er sladrekjærringer uten sidestykke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Hva i alle dager har nanna's svar med Mingle å gjøre?

Hvorfor drar du dem inn i debatten?

Du er en ondsinnet slarvekjerring, minglerne er det ikke.

Hvem var det som sladret da? til deg, siden du er her inne? og forsvarer nanna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Promping er også lovlig, men gjør man det på steder der andre mennesker er nødt til å snuse inn lufta?

Uhm...ja, det er det nok en del som gjør.

"....................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som sladret da? til deg, siden du er her inne? og forsvarer nanna?

Jeg forsvarer ikke nanna, men jeg skjønner ikke hvorfor shandy begynner å slenge dritt om Mingle.

Hun har jo aldri vært der, så hvordan kan hun si at det er sladrekjerringer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mingleklubben er her, shandy!!!

Shandy har meg hun, og alle andre her inne som ikke er sladrekjærringer uten sidestykke:)

Ja, hun er i sannhet heldig som har noen.Du er vel bedre enn ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandex

Der kan du se hva passiv røyking kan gjøre! ;-)

Hehe... men tror ikke disse har vært utsatt for mye passiv røyking... hjemme i barndomshjemmet røykte ikke foreldrene... og etter de ble voksne - så bor de på hver sin side av landet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulaluralura

Tror du virkelig at røykere ikke har noe å klage på med dere ikke-røykere?

Tenker du over om parfymen din er allergitestet? (kan hende det sitter noen der å spiser som ikke tåler parfymen din)

Vet det er en teit sammenligning, om du da ikke ER allergisk og vet HVA jeg snakker om!

Har selv opplevd å fått dager ødelaggt der øynene renner, nesen renner og jeg klør over hele kroppen.... men jøss er man allergisk så må man jo bare holde seg inne, ikke sant?

Personlig bruker jeg ikke parfyme, og kun allergitestet deodorant. Så jeg plager ikke mine omgivelser, med mindre jeg skulle finne på å prumpe på dem. Og det forsøker jeg å holde meg for god til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Ja, hun er i sannhet heldig som har noen.Du er vel bedre enn ingen.

Sorry me! Altså, du kjenner ikke meg, så du kan ikke kalle meg INGEN... mer og mere overbevist om at shandy har rett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Personlig bruker jeg ikke parfyme, og kun allergitestet deodorant. Så jeg plager ikke mine omgivelser, med mindre jeg skulle finne på å prumpe på dem. Og det forsøker jeg å holde meg for god til :-)

:) ikke jeg heller, men prompe gjør jeg om jeg må;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry me! Altså, du kjenner ikke meg, så du kan ikke kalle meg INGEN... mer og mere overbevist om at shandy har rett!!!

Jeg har nok rett ja. Og de beviser det jo temmelig greit her.

Egentlig ikke verdt å svare dem engang, men vanskelig å la være.

Ha en fortsatt fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er i sannhet heldig som har noen.Du er vel bedre enn ingen.

Du/dere fornekter dere ikke. Bare innom for å slenge søppel.

Syntes du ikke at det du kom med til "Mens jeg venter på sommeren" var rimelig råttent.

Det er jo helt merkelig at du/dere ikke greier å se det selv.

Miljøskadet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...