Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Morsk
Skrevet

Les hva Morsk har skrevet, og du har forsvart.

Og slutt med de patetiske bortforklaringene dine.

Det holder lenge med å lese hva du selv har skrevet og sammenligne dem med nazismens og kommunismens syn på ytringsfrihet.

Likheten er slående og hva du kaller deg selv er likegyldig. Når vi i tilegg er vitne til det bline jødehat du omgir deg med burde du kunne være mann nok til å legge det røde flagg på hylla her på DOL.

Det brune kler deg bedre.

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

63

• Goliath

42

• Grip

8

• laguna1365380434

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har jeg noensinne hevdet noe annet?

Du forsøkte deg på å motargumentere mot mitt innlegg hvor jeg påpekte at islam og kristendom var like ille/gode.

Skrevet

Det svaret har du allerede fått Sør - helt konkret.

Kanskje du da kan svare på spørsmålet du fikk tidligere?

Nei, jeg har fått en mengde bortforklaringer, men intet som kan klassifiseres som et svar.

Jeg har heller ikke fått et spørsmål.

Gjest Morsk
Skrevet

Neivel?

Kanskje vi likeledes bør oppheve forbudet mot bankran også?

Vi kan bekjempe bankran ved ... ved... øh... "folkeopplysning"?

Bare Sør er syk nok til å sammenligne bankran med politisk ytringsfrihet.

Vel...Stalin og Hitler gjorde vel det samme.

Skrevet

Neivel?

Kanskje vi likeledes bør oppheve forbudet mot bankran også?

Vi kan bekjempe bankran ved ... ved... øh... "folkeopplysning"?

Nå gir jeg meg Sør - for nå prater du bare tull.

Du vet like godt som jeg at bankran er en handling som er forbudt ved lov, og at et bankran er noe prinsipielt helt annet enn å forfekte en politisk mening.

Du vet like godt at å forfekte nazistiske synspunkter ikke er en ulovelig handling i seg selv. Men om man lever ut nazistisk ideologi (ved f. eks å begynne å utrydde et folkeslag) så begår man en ulovelig handling.

Når du begynner å blande hummer og kanari på en så useriøs og vrøvlete måte, så takker jeg for meg - for da blir det på et så lavt og dumt nivå at jeg ikke lenger føler for å følge med deg der.

Nå skal jeg i stedet gå og spise en bedre pakistansk middag sammen med 20 pakistanske venner i en pakistansk restaurant i Oslo.

Og det blir nok vesentlig mer givende enn å diskutere her med deg:-)

Skrevet

Det holder lenge med å lese hva du selv har skrevet og sammenligne dem med nazismens og kommunismens syn på ytringsfrihet.

Likheten er slående og hva du kaller deg selv er likegyldig. Når vi i tilegg er vitne til det bline jødehat du omgir deg med burde du kunne være mann nok til å legge det røde flagg på hylla her på DOL.

Det brune kler deg bedre.

Nå er det jo du som forsvarer nazistene her. Jeg fordømmer dem.

Fant du linkene til det påståtte "jødehatet" mitt?

Ikke det?

Mer løgn fra deg.

Skrevet

Les hva Morsk har skrevet, og du har forsvart.

Og slutt med de patetiske bortforklaringene dine.

Sør - du lyver....som vanlig.

Skrevet

Bare Sør er syk nok til å sammenligne bankran med politisk ytringsfrihet.

Vel...Stalin og Hitler gjorde vel det samme.

Det er fint hvis du holder ditt forbilde Stalin utenfor...

Forskjellen mellom nazisme og bankran er at nazisme er langt verre.

Skrevet

Sør - du lyver....som vanlig.

*ler*

Der var du tom, ja!

Gjest Morsk
Skrevet

Det er fint hvis du holder ditt forbilde Stalin utenfor...

Forskjellen mellom nazisme og bankran er at nazisme er langt verre.

Nettopp. Og derfor vil vi ikke ha dine nazistiske virkemidler og syn på ytringsfrihet i Norge.

Skrevet

Du forsvarer at de skal få forfekte nazisme, som har som et hovedelement at jøder osv. skal utryddes.

Jeg forsvarer alles rett til å ytre sine meninger innenfor det gjeldende lovverket.

Du forsvarer bruk av nazistiske og diktatoriske prinsipper.

Hva er verst?

Skrevet

Nå gir jeg meg Sør - for nå prater du bare tull.

Du vet like godt som jeg at bankran er en handling som er forbudt ved lov, og at et bankran er noe prinsipielt helt annet enn å forfekte en politisk mening.

Du vet like godt at å forfekte nazistiske synspunkter ikke er en ulovelig handling i seg selv. Men om man lever ut nazistisk ideologi (ved f. eks å begynne å utrydde et folkeslag) så begår man en ulovelig handling.

Når du begynner å blande hummer og kanari på en så useriøs og vrøvlete måte, så takker jeg for meg - for da blir det på et så lavt og dumt nivå at jeg ikke lenger føler for å følge med deg der.

Nå skal jeg i stedet gå og spise en bedre pakistansk middag sammen med 20 pakistanske venner i en pakistansk restaurant i Oslo.

Og det blir nok vesentlig mer givende enn å diskutere her med deg:-)

At det er forskjellig tilsier ikke at det ene skal være tillatt. Ytringene fører til handling.

Skrevet

Du forsøkte deg på å motargumentere mot mitt innlegg hvor jeg påpekte at islam og kristendom var like ille/gode.

I prinbsippet er de forholdsvis like.

I verden i dag er islam mye værre en kristendommen - punktum.

Skrevet

At det er forskjellig tilsier ikke at det ene skal være tillatt. Ytringene fører til handling.

Følger vi din logikk så burde jo du vært fengslet for lengst.....

Skrevet

Nei, jeg har fått en mengde bortforklaringer, men intet som kan klassifiseres som et svar.

Jeg har heller ikke fått et spørsmål.

Neivel - og så sier vi takk til deg......

Skrevet

Jeg forsvarer alles rett til å ytre sine meninger innenfor det gjeldende lovverket.

Du forsvarer bruk av nazistiske og diktatoriske prinsipper.

Hva er verst?

Jeg forsvarer at "det eksisterende lovverket" demokratisk kan brukes til å forby nazisme, akkurat som det brukes til å forby andre ting.

Skrevet

*ler*

Der var du tom, ja!

Du synes det er bedre å fremstå som drit full som du gjør?

Skrevet

Jeg forsvarer at "det eksisterende lovverket" demokratisk kan brukes til å forby nazisme, akkurat som det brukes til å forby andre ting.

Det du skriver der er så tankeløst at du burde bruke resten av uken på å analysere det selv Sør.....

Ha en god kveld.

Skrevet

I prinbsippet er de forholdsvis like.

I verden i dag er islam mye værre en kristendommen - punktum.

Tja - USA støtter Israels ulovlige okkupasjon og statsterrorisme. De fleste i USA er kristne.

Skrevet

Det du skriver der er så tankeløst at du burde bruke resten av uken på å analysere det selv Sør.....

Ha en god kveld.

Ingen argumenter nå heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...