Gå til innhold

yooouuhoooo..... har vært på BAR!!!!!!!!

Gjest tidligere: pust-hark-host-hodepine-grønn.i.trynet

Anbefalte innlegg

Gjest tidligere: pust-hark-host-hodepine-grønn.i.trynet
Skrevet

hurrraaaaaaaaaaa........ burde selvsagt vært ute halve natta, ....men likevel (og tross alt bare en tirsdag):

1.gang...... ventet i 30 år!

Og byen full av andre som hadde blomster i anledning dagen!

Synd med røykerne som må ut å røyke.

Hurra for oss som alltid har vært 'ute'.

MEN: Nå er det vår tur, dvs. ALLES tur, faktisk .

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• modesty

2

• serendipity

2

• ShitDiddelyDo

2

Skrevet

Slapp av litt da.. Jeg syns også det er bra med røykeloven siden jeg jobber i restaurant, men likevel gidder jeg ikke å benytte enhver mulighet jeg har til å provosere røykerne. Skjønner at de syns det er kjipt, og tror flere av utestedene får svi nå, ved at folk arrangerer fester hjemme istedet. Det er ikke akkurat noe å juble for at folk kan miste arbeidsplassene sine.

Men som sagt, personlig syns jeg røykeloven er bra, men det er ikke noe vits i å snakke så veldig mye mer om det.

Gjest ukebladet
Skrevet

Slapp av litt da.. Jeg syns også det er bra med røykeloven siden jeg jobber i restaurant, men likevel gidder jeg ikke å benytte enhver mulighet jeg har til å provosere røykerne. Skjønner at de syns det er kjipt, og tror flere av utestedene får svi nå, ved at folk arrangerer fester hjemme istedet. Det er ikke akkurat noe å juble for at folk kan miste arbeidsplassene sine.

Men som sagt, personlig syns jeg røykeloven er bra, men det er ikke noe vits i å snakke så veldig mye mer om det.

Joda, det er masse vits. En ny og stor kundegruppe gleder seg over et nytt sosialt liv. Hvem gidder vel å stryke noen røykere med hårene?

Gjest puster lettet
Skrevet

Joda, det er masse vits. En ny og stor kundegruppe gleder seg over et nytt sosialt liv. Hvem gidder vel å stryke noen røykere med hårene?

Et gledesutbrudd må være tillatt, etter å ha vært utestengt fra så mye i så mange år. Kan jo ikke bare fortsettte å krype, fordi man har hatt det sosiale handicappet det er å ikke tåle røyk

Gjest tomineline
Skrevet

Røykeloven er kjempeflott :))Hærlig ar røykere må ut på gata :))) !!!!

Gjest jipppii!!!
Skrevet

Er kjempeglad jeg også, for jeg er allergiker og har følt meg litt isolert fordi jeg ikke har kunnet gå ut mange steder. Blir begrenset hvor jeg kan gå med venner.

Men nå!!!! Nå kan jeg endelig gå ut jeg også, 40 år gammel! Var ute og feiret i går med en venninne!

Annonse

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Er kjempeglad jeg også, for jeg er allergiker og har følt meg litt isolert fordi jeg ikke har kunnet gå ut mange steder. Blir begrenset hvor jeg kan gå med venner.

Men nå!!!! Nå kan jeg endelig gå ut jeg også, 40 år gammel! Var ute og feiret i går med en venninne!

jipii....... jeg slutter meg til! Gratulerer med dagen :-)

Gjest moderjord
Skrevet

Et gledesutbrudd må være tillatt, etter å ha vært utestengt fra så mye i så mange år. Kan jo ikke bare fortsettte å krype, fordi man har hatt det sosiale handicappet det er å ikke tåle røyk

Selfølgelig må man kunne rope hurra og snakke om dette i det vide og det brede uten at noen kan stoppe det.... Det er ikke for å rakke ned på røykerne personlig , men selve røyken. Der ligger forskjellen.

Skrevet

Og nå er det bare å vente på at det blir forbudt å lufte hunder i parkene, fordi man må ta hensyn til de stakkars alergikerene.

"........................"

serendipity
Skrevet

Og nå er det bare å vente på at det blir forbudt å lufte hunder i parkene, fordi man må ta hensyn til de stakkars alergikerene.

JA!!! Årets forslag... forresten jeg strekker meg så langt som å si ti-årets forslag!!!!... :-)

For meg som er kjempe allergisk så ville det vært en fryd å slippe alle disse pels dottene diltende rundt i bånd.

Skrevet

JA!!! Årets forslag... forresten jeg strekker meg så langt som å si ti-årets forslag!!!!... :-)

For meg som er kjempe allergisk så ville det vært en fryd å slippe alle disse pels dottene diltende rundt i bånd.

Ergo ble den underliggende ironien forsterket, og den skjulte påstanden bekreftet.

".........................."

serendipity
Skrevet

Ergo ble den underliggende ironien forsterket, og den skjulte påstanden bekreftet.

*S*

....Og med påbud fra Dagfinn om å vaske håret før man går ut,ifall det lukter røyk av håret.

Skrevet

*S*

....Og med påbud fra Dagfinn om å vaske håret før man går ut,ifall det lukter røyk av håret.

Jepp. Egentlig burde man innføre obligatorisk dødsstraff for å bli født - på den måten unngår man jo at folk utsetter seg for det farligste som finnes: å leve.

Annonse

mariaflyfly
Skrevet

Jeezes. Jeg visste det ville dukke opp et sånt innlegg fra deg en av de nærmeste dagene.

Gjest annekristiansen
Skrevet

lol... Allergikkerne reagere ikke på hund i friluft.. dust..

Skrevet

lol... Allergikkerne reagere ikke på hund i friluft.. dust..

Skulle det der være et seriøst innlegg? I såfall håper jeg du ikke er særlig gammel - noe som burde inspirere deg til å holde deg unna diskusjoner som krever et visst minimum av intelligens.

Gjest Naturbarn
Skrevet

Hva med de som ikke tåler parfyme da?

Saklig...?

Jeg er enig med deg at enkelte bruker ALTFOR mye parfyme!Jeg blir helt kvalm av å bare går forbi ei slik sjappe som selger parfyme og sminke-dill-dall!

Gjest Naturbarn
Skrevet

Skulle det der være et seriøst innlegg? I såfall håper jeg du ikke er særlig gammel - noe som burde inspirere deg til å holde deg unna diskusjoner som krever et visst minimum av intelligens.

Øh...????!!!!

Gjest Naturbarn
Skrevet

Jepp. Egentlig burde man innføre obligatorisk dødsstraff for å bli født - på den måten unngår man jo at folk utsetter seg for det farligste som finnes: å leve.

Å-så-så sint....???!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...