Lillemamma Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 går det med din venninde ? - ble så bekymret da jeg leste det du har skrevet. Stakkars jenta er i sjokk. Bilder, hårtuster, fotavtrykk, begravelsen, kort fra venner og alle journaler - er for meg kjære minner som er gode å ha nå fire år etter jeg mistet min lille datter på grunn av morkakeløsning. Disse tingene hjelper å komme i gang å bearbeide sorgen - og i å komme videre. Det er mange fellestrekk - det er derfor sykehusene tar bilder. Jeg orket ikke se min datter i kisten - da hadde sykehuspersonalet laget et nydelig bilde i sort hvitt som de gav meg på ettersamtalen. Dette bildet har fra den dag stått på hedersplass i min stue. Sender en varm klem til en bekymret venninde, og til din venninde! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148600-maya75-hvordan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.