Gjest God natt ;-) Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228905 Hva syntes i(dolere) om dette? 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Margareth burde vært på den turnèen istedenfor Susanne. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Jentungen kan ikke synge så det er helt greit. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Margareth burde vært på den turnèen istedenfor Susanne. Hvis det stemmer at hun nå får seg platekontrakt,tror jeg det faktisk er strategisk bra for henne at hun ikke blir med på turneen.Hun vil kanskje kunne lettere sikte seg inn mot et litt eldre publikum,og det er kanskje positivt.Da blir hun kanskje ikke så lett en døgnflue. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Det synes jeg var bra. Det er jo ingen andre interessante artister på den turneen, så hun ville ha skilt seg veldig ut. Nå kan de som liker pregløst gå på konsertene og bli fornøyd, og de med musikksmak kan holde seg hjemme. ;-) (Noe de helt sikkert hadde gjort uansett ;-) 0 Siter
Gjest motisaz Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Syns godt de kunne hivd ut Maria og tatt Maragret i steden. Eller kanskje Anh eller Øystein. 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Syns godt de kunne hivd ut Maria og tatt Maragret i steden. Eller kanskje Anh eller Øystein. Rart at ikke Anh ble stemt inn. Det ble jo DET ramaskriket da hun ble utstemt fra Idol. 0 Siter
fresja Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Margareth burde vært på den turnèen istedenfor Susanne. Jeg liker best Susanne av de jentene som skal på turne. Jeg har ikke stemt over hvem som skal på turne; heller ikke har jeg fått med meg at vi kunne stemme. Men om "feil" personer reiser på turne, må det være feil personer som har stemt... 0 Siter
Monstertruck Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Vi som stemte på henne er nok eldre enn de som stemte på de andre. Jeg stemte på Margaret under hele Idol, men har ikke engang fått med meg noe om avstemning for den turneen. Når er det sendt info om da ? 0 Siter
Monstertruck Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Hvis det stemmer at hun nå får seg platekontrakt,tror jeg det faktisk er strategisk bra for henne at hun ikke blir med på turneen.Hun vil kanskje kunne lettere sikte seg inn mot et litt eldre publikum,og det er kanskje positivt.Da blir hun kanskje ikke så lett en døgnflue. Tror nok hun når en eldre målgruppe enn de andre ja. 0 Siter
Anki Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Trodde finalistene ble med på turnèen uansett jeg.. Var det ikke sånn i fjor da? Også at Sandra fikk bli med da... jaja... *spy* 0 Siter
Gjest på tide å bli voksen? Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Trodde finalistene ble med på turnèen uansett jeg.. Var det ikke sånn i fjor da? Også at Sandra fikk bli med da... jaja... *spy* Ikke ferdig me mobbing av småunger? Barnslig syns nå jeg. 0 Siter
Gjest Nannadama Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Dama har ikke stemme, så takk og lov Men de som er med har? Ler 0 Siter
Anki Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Ikke ferdig me mobbing av småunger? Barnslig syns nå jeg. Mobbing? Jeg sa bare min mening. 0 Siter
Gjest på tide å bli voksen? Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Mobbing? Jeg sa bare min mening. *spy* - det var det jeg pekte på 0 Siter
Anki Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 *spy* - det var det jeg pekte på Ja, så er min mening at jeg ikke er overbegeistret for 16-åringer som er som en 11-12-åring ... Er det ikke lov til å mene det bare fordi det er "søte Sandra" man snakker om? 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Men de som er med har? Ler Tja... utenom Sandra-maskoten så har da de andre stemme og særpreg Sandra blir man nok aldri kvitt, dessverre... 0 Siter
Gjest På tide å bli voksen? Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Ja, så er min mening at jeg ikke er overbegeistret for 16-åringer som er som en 11-12-åring ... Er det ikke lov til å mene det bare fordi det er "søte Sandra" man snakker om? Joda, alt er vel lov her inne. Bare fortsett om du vil. Jeg har ikke sansen for musikken hennes jeg heller, men å skrve sånn syns jeg er barnslig. Ville bare kommentere det. Men for all del, føl deg fri. 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Det synes jeg var bra. Det er jo ingen andre interessante artister på den turneen, så hun ville ha skilt seg veldig ut. Nå kan de som liker pregløst gå på konsertene og bli fornøyd, og de med musikksmak kan holde seg hjemme. ;-) (Noe de helt sikkert hadde gjort uansett ;-) godt sagt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.