Gå til innhold

Margaret får ikke være med på Idol-turné

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bare en
Skrevet

Margareth burde vært på den turnèen istedenfor Susanne.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jentungen kan ikke synge så det er helt greit.

Bugge1365380662
Skrevet

Hvis det stemmer at hun nå får seg platekontrakt,tror jeg det faktisk er strategisk bra for henne at hun ikke blir med på turneen.Hun vil kanskje kunne lettere sikte seg inn mot et litt eldre publikum,og det er kanskje positivt.Da blir hun kanskje ikke så lett en døgnflue.

Gjest Big Mac
Skrevet

Det synes jeg var bra. Det er jo ingen andre interessante artister på den turneen, så hun ville ha skilt seg veldig ut. Nå kan de som liker pregløst gå på konsertene og bli fornøyd, og de med musikksmak kan holde seg hjemme.

;-)

(Noe de helt sikkert hadde gjort uansett ;-)

Annonse

Gjest motisaz
Skrevet

Syns godt de kunne hivd ut Maria og tatt Maragret i steden. Eller kanskje Anh eller Øystein.

Gjest javeldå
Skrevet

Syns godt de kunne hivd ut Maria og tatt Maragret i steden. Eller kanskje Anh eller Øystein.

Rart at ikke Anh ble stemt inn. Det ble jo DET ramaskriket da hun ble utstemt fra Idol.

Skrevet

Jeg liker best Susanne av de jentene som skal på turne. Jeg har ikke stemt over hvem som skal på turne; heller ikke har jeg fått med meg at vi kunne stemme.

Men om "feil" personer reiser på turne, må det være feil personer som har stemt...

Monstertruck
Skrevet

Vi som stemte på henne er nok eldre enn de som stemte på de andre.

Jeg stemte på Margaret under hele Idol, men har ikke engang fått med meg noe om avstemning for den turneen. Når er det sendt info om da ?

Monstertruck
Skrevet

Hvis det stemmer at hun nå får seg platekontrakt,tror jeg det faktisk er strategisk bra for henne at hun ikke blir med på turneen.Hun vil kanskje kunne lettere sikte seg inn mot et litt eldre publikum,og det er kanskje positivt.Da blir hun kanskje ikke så lett en døgnflue.

Tror nok hun når en eldre målgruppe enn de andre ja.

Skrevet

Trodde finalistene ble med på turnèen uansett jeg.. Var det ikke sånn i fjor da?

Også at Sandra fikk bli med da... jaja... *spy*

Gjest på tide å bli voksen?
Skrevet

Trodde finalistene ble med på turnèen uansett jeg.. Var det ikke sånn i fjor da?

Også at Sandra fikk bli med da... jaja... *spy*

Ikke ferdig me mobbing av småunger? Barnslig syns nå jeg.

Annonse

Gjest Nannadama
Skrevet

Dama har ikke stemme, så takk og lov :)

Men de som er med har? Ler

Skrevet

Ikke ferdig me mobbing av småunger? Barnslig syns nå jeg.

Mobbing? Jeg sa bare min mening.

Gjest på tide å bli voksen?
Skrevet

Mobbing? Jeg sa bare min mening.

*spy* - det var det jeg pekte på

Skrevet

*spy* - det var det jeg pekte på

Ja, så er min mening at jeg ikke er overbegeistret for 16-åringer som er som en 11-12-åring ... Er det ikke lov til å mene det bare fordi det er "søte Sandra" man snakker om?

Gjest sandex
Skrevet

Men de som er med har? Ler

Tja... utenom Sandra-maskoten så har da de andre stemme og særpreg :)

Sandra blir man nok aldri kvitt, dessverre...

Gjest På tide å bli voksen?
Skrevet

Ja, så er min mening at jeg ikke er overbegeistret for 16-åringer som er som en 11-12-åring ... Er det ikke lov til å mene det bare fordi det er "søte Sandra" man snakker om?

Joda, alt er vel lov her inne. Bare fortsett om du vil. Jeg har ikke sansen for musikken hennes jeg heller, men å skrve sånn syns jeg er barnslig. Ville bare kommentere det. Men for all del, føl deg fri.

Skrevet

Det synes jeg var bra. Det er jo ingen andre interessante artister på den turneen, så hun ville ha skilt seg veldig ut. Nå kan de som liker pregløst gå på konsertene og bli fornøyd, og de med musikksmak kan holde seg hjemme.

;-)

(Noe de helt sikkert hadde gjort uansett ;-)

godt sagt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...