Gjest miss universe Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Leser i Dagbladet av den norske kandidaten i nattens Miss Universe-konkurranse ikke nådde opp selv om hun hadde på seg bunad?!! En gang for alle; det er bare nordmenn som synes det er så forbaska fint med bunad. For det første ser man 10 kg tyngre ut med en gang man tar på seg dette antrekket og for det andre gir det et utrolig sidrumpa inntrykk. Bunad-folk bør bruke bunaden sin kun sammen med andre nordmenn. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Skal være enig i at kvinner i bunad fort får budeie-faktor, men jeg synes det er fint lell! Og mannfolk i bunad! SEXY! 0 Siter
Gjest hvordan det er Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Skal være enig i at kvinner i bunad fort får budeie-faktor, men jeg synes det er fint lell! Og mannfolk i bunad! SEXY! Jeg er mann selv og ikke homo - men liekvel: mannfolk i bunad sexy?? Uææh! Det vrenger seg i meg. Menn i bunad er noe av det frykteligste jeg ser og det skulle vært forbudt ved lov. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Hehe, jeg var sammen med en kar fra Canada en gang, og han syntes det var veldig sexy med bunad. Når jeg tenker meg om, har det kanskje sammenheng med at jeg ikke brukte undertøy under stakken... ;oP 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Jeg er mann selv og ikke homo - men liekvel: mannfolk i bunad sexy?? Uææh! Det vrenger seg i meg. Menn i bunad er noe av det frykteligste jeg ser og det skulle vært forbudt ved lov. "mannfolk i bunad sexy??! Å ja!!! Det er kjempesexy. Noen menn er bare de lekkerbiskenene når de får bunaden på seg. OK, når jeg tenker etter har de kanskje i utgangspunktet gode forutsetninger. :-D "Menn i bunad er noe av det frykteligste jeg ser og det skulle vært forbudt ved lov." Nå ja, jeg vet om et mannfolk eller tre som fort gjør slike påstander til skamme. 0 Siter
serendipity Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Det hadde kun vært kledelig om hun hadde sett 10 kg tyngre ut ;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 "mannfolk i bunad sexy??! Å ja!!! Det er kjempesexy. Noen menn er bare de lekkerbiskenene når de får bunaden på seg. OK, når jeg tenker etter har de kanskje i utgangspunktet gode forutsetninger. :-D "Menn i bunad er noe av det frykteligste jeg ser og det skulle vært forbudt ved lov." Nå ja, jeg vet om et mannfolk eller tre som fort gjør slike påstander til skamme. Jeg syntes de lekre mennene bare blir ennå lekrere i bunad. Men det samme skjer ikke med de "stygge", de blir faktisk "styggere" :-( 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Jeg er mann selv og ikke homo - men liekvel: mannfolk i bunad sexy?? Uææh! Det vrenger seg i meg. Menn i bunad er noe av det frykteligste jeg ser og det skulle vært forbudt ved lov. Det viktigste er vel hva vi damene mener? ;-) Mannfolk i bunad er dritstilig! ) Ikke sexy, men kult. 0 Siter
Gjest hvordan det er Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Det viktigste er vel hva vi damene mener? ;-) Mannfolk i bunad er dritstilig! ) Ikke sexy, men kult. Nei, det viktigste er slett ikke hva dere damer mener. Menn i bunad er estetisk forsøpling av det offentlige rom, hva enten noen perverterte kvinner måtte tenne på det seksuelt eller ikke. På 17. mai burde man samle inn alle menn som er kledd i bunad og kjøre dem opp på sætra og stenge dem inne i et stabbur. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Nei, det viktigste er slett ikke hva dere damer mener. Menn i bunad er estetisk forsøpling av det offentlige rom, hva enten noen perverterte kvinner måtte tenne på det seksuelt eller ikke. På 17. mai burde man samle inn alle menn som er kledd i bunad og kjøre dem opp på sætra og stenge dem inne i et stabbur. Javel. 0 Siter
shandy Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Jeg er mann selv og ikke homo - men liekvel: mannfolk i bunad sexy?? Uææh! Det vrenger seg i meg. Menn i bunad er noe av det frykteligste jeg ser og det skulle vært forbudt ved lov. Menn i bunad er overhode IKKE sexy. Det ser altså så fjollete ut, at jeg begriper ikke at de tar det på seg engang. Det er vel kjerringene deres som presser på ;-) Setter de en flosshattlignende sak på hode i tillegg, er klovnedrakten komplett. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Hehe, jeg var sammen med en kar fra Canada en gang, og han syntes det var veldig sexy med bunad. Når jeg tenker meg om, har det kanskje sammenheng med at jeg ikke brukte undertøy under stakken... ;oP Man SKAL ikke bruke undertøy under bunadsstakken :-) "......................" 0 Siter
Prozak Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Nei, det viktigste er slett ikke hva dere damer mener. Menn i bunad er estetisk forsøpling av det offentlige rom, hva enten noen perverterte kvinner måtte tenne på det seksuelt eller ikke. På 17. mai burde man samle inn alle menn som er kledd i bunad og kjøre dem opp på sætra og stenge dem inne i et stabbur. God bedring. "......................." 0 Siter
shandy Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Uansett, miss Sørland er bare utrolig nydelig da. Sambo syntes hun er en av de vakreste damene han kan tenke seg, borsett fra meg da. Ja jøss :-)))) 0 Siter
Gjest hvordan det er Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 God bedring. "......................." Takk i like måte, du er sannsynligvis en av dem (som har bunad). 0 Siter
Gjest frøkenbugge Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Helt enig med deg. Det virker som nordmenn flest tror at utlendinger synes bunad er like nydelig som vi synes. Det gjør de selvsagt ikke. De synes trolig at det ser like komisk og lite elegant ut som vi normenn synes om tyrolerdrakter. Jeg tror forøvrig ikke frøen Sørland hadde hatt en sjanse uansett antrekk. Kan ikke bestemme meg for om hun ligner en spissmus eller en rovfugl.. 0 Siter
nanna Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Skal være enig i at kvinner i bunad fort får budeie-faktor, men jeg synes det er fint lell! Og mannfolk i bunad! SEXY! Ja! 0 Siter
shandy Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Helt enig med deg. Det virker som nordmenn flest tror at utlendinger synes bunad er like nydelig som vi synes. Det gjør de selvsagt ikke. De synes trolig at det ser like komisk og lite elegant ut som vi normenn synes om tyrolerdrakter. Jeg tror forøvrig ikke frøen Sørland hadde hatt en sjanse uansett antrekk. Kan ikke bestemme meg for om hun ligner en spissmus eller en rovfugl.. "Jeg tror forøvrig ikke frøen Sørland hadde hatt en sjanse uansett antrekk. Kan ikke bestemme meg for om hun ligner en spissmus eller en rovfugl.." Hæ???? Kødder du eller. Hun er jo utrolig flott, men, men - du får jo lov å mene hva du vil. Hvem damer er det du syntes er pene da? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 De utlendngene jeg har møtt som har sett bunad "live" har syntes det var et flott antrekk. Den norske kandidaten er pen nok, men ingen skjønnhet akkurat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.