Gå til innhold

Selv om hun hadde bunad??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan vel se for meg rimelig mange pene antrekk som hun ville blitt penere i enn en bunad ja. Men hun er vel rimelig pen uansett kanskje. Jeg syns bunad ser litt "bondekjerring" ut *dukker unna*

Gjest Lusfattig student
Skrevet

Jeg er mann selv og ikke homo - men liekvel: mannfolk i bunad sexy?? Uææh! Det vrenger seg i meg. Menn i bunad er noe av det frykteligste jeg ser og det skulle vært forbudt ved lov.

Har aldri sett vakrere brudgommer enn de som gifter seg i bunad, men off course ikke alle bunader er så fine som den som vi har;)

Og dere skal være gla for at dere har denne nasjonaldrakten, som man kan bruke til barnedåp, bryllyp, komfirmasjon osv.... uten å måtte kjøpe nytt antrekk hver en bidige gang....

Jeg VAR stolt av bunaden min, før sossen tvang meg til å selge den!

Så nå kan jeg ikke lenger gå i hverken konfirmasjon, bryllyp eller dåper... da eneste plaggene jeg eier er filler og gamle dongribukser

Gjest Naturbarn
Skrevet

Hva i all verden gjorde hun med bunad i en slik missekonkurranse!!!????

Hadde de andre delatagerne på seg sine nasjonale kostymer,eller?

Helt fjernt, det hører til på 17.mai og bondelandet...

Gjest papirtiger
Skrevet

Hehe, enig..makan til ukledelig plagg.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Som et naturbarn kan du ikke vite mye om landet!

Tror du virkelig at de går rundt bare i bunader der da?;)

EN bunad kan brukes til MANGE annledninger, det er et plagg som varer HELE livet. OG som faktisk er finere (etter min mening) enn mange av de dyre anntrekkene som finnest!

Skrevet

Ja, hun hadde bare på seg bunaden den dagen alle skulle ha på seg sin nasjonaldrakt.

Skrevet

Ja, hun hadde bare på seg bunaden den dagen alle skulle ha på seg sin nasjonaldrakt.

Ellers så ville det jo unektelig sett litt dumt ut!;)

Men det jeg ikke skjønner er jo at alle de andre (nesten) har modernisert nasjonaldraktene sine om til sånne karneval i rio drakter...

Skrevet

Nei, det viktigste er slett ikke hva dere damer mener. Menn i bunad er estetisk forsøpling av det offentlige rom, hva enten noen perverterte kvinner måtte tenne på det seksuelt eller ikke.

På 17. mai burde man samle inn alle menn som er kledd i bunad og kjøre dem opp på sætra og stenge dem inne i et stabbur.

Da hadde vel du blitt med=)

Gjest hvordan det er
Skrevet

Da hadde vel du blitt med=)

Nei, jeg går i eksil i Sverige på 17. mai.

Gjest Naturbarn
Skrevet

Som et naturbarn kan du ikke vite mye om landet!

Tror du virkelig at de går rundt bare i bunader der da?;)

EN bunad kan brukes til MANGE annledninger, det er et plagg som varer HELE livet. OG som faktisk er finere (etter min mening) enn mange av de dyre anntrekkene som finnest!

He-he,du skjønte visst ikke ironien her!

Jeg er en av de som ikke liker bunad,dvs jeg vil aldri ha en selv.Men jeg synes at svært mange ser bra ut i bunad!Mannen min har en, han ser flott ut(uten hatten vel og merke...)

Jeg kler meg heller i Oda-drakt e.l.

Jeg er helt enig i at det finnes mange flotte bunader, men synes absolutt at de som bærer de bør har en tilknytning til stedet hvor bunaden kommer fra og ikke ha hippe solbriller eller annet tilbehør som skjemmer bunaden:-)

Naturbarn er jo bare et nick! Alle andre jeg prøvde var opptatt...

Gjest Naturbarn
Skrevet

Takk for svar:-)Da skjønner jeg ikke hva folk bråker for...???!!!

Skrevet

Skal være enig i at kvinner i bunad fort får budeie-faktor, men jeg synes det er fint lell!

Og mannfolk i bunad! SEXY!

Det kommer _sterkt_ an på hva slags herrebunad det er snakk om...

Gjest skralle
Skrevet

Takk for svar:-)Da skjønner jeg ikke hva folk bråker for...???!!!

Nei hadde skjønt det om hun stilte i bunad mens de andre hadde bikini, men...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...