Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sarion
Skrevet

Hvor mange av dere går hjem etter et frisørbesøk og vasker håret påny? Jeg blir så irritert av at de fleste frisører skal ha i feks. gele i håret når de styler det.Det går så fort noen ganger at jeg ikke får stoppet dem i tide heller før "smørja" sitter der...Men håret blir så tungt at jeg synes det ser fett ut og ikke vasket på en uke.....Jeg går da direkte hjem og vasker håret påny, men det er jo irriterende når man har betalt for hårvask hos frisøren da.En oppfordring til dere som er frisører må være at spør kunden først om de vil ha noe "dill" i håret sitt, ellers så kommer vi kanskje ikke tilbake når man blir misfornøyd av en slik bagatell!!For det er jo klart at det er flisespikkeri men alikevel......

Noen her med samme mening eller?

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg er aldri fornøyd når jeg har vært hos frisøren, de putter skillen der de selv vil, og føner og rufser.. Ser ut som et kråkereir etterpå, og drar rett hjem og vasker håret.

Kan ikke fordra å gå til frisøren.. :-)

Skrevet

Alle frisører jeg har vært hos spør bestandig om jeg vil ha noe voks eller paste i håret...

Men at de rufser det til som de vil, det er jeg enig i! Virker som om de vil ha så mye volum som overhodet mulig, selv om jeg ikke syns det er noe fint selv. Så da klapper og grer jeg det fint ned igjen, når jeg kommer ut =)

Gjest heeeeeeeeer er ei til
Skrevet

*rekker opp hånda* !!!

Det er det første jeg gjør :o), bare MÅ ordne håret

selv.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg bruker alltid samme frisør, iallfall et par år i slengen. Da husker hun sånn ca. åssen jeg vil ha det. Og da slipper jeg å passe på så jeg ikke får noe klin i håret som jeg ikke vil ha, men at jeg får de riktige sakene.

Hos en frisør som var kjempeflink å klippe, men elendig til å føne (etter min smak), fikk jeg lov å føne selv!

Stort sett må man lære seg å snakke for seg selv her i livet...

Gjest Sniff
Skrevet

Ja, jeg prøver gjerne å unngå føningen også, jeg. Det er ikke helt "meg" når de har fått herje som de vil (med den muligheten at deres "meg" ser bedre ut enn mitt eget "meg")

Gjest lyrel
Skrevet

jeg er aldri fornøyd etter å ha vært hos frisøren.

Mange her som ikke er det,og når man tenker på hvor mye penger man legger igjen ,for så å gå hjem og gjøre alt på nytt,er detganske håpløst.

Sier litt om hvor mange dårlige frisører som finnes.

De tar alltid oppi masse kliss,og rufser og føner så jegnesten er flau over å gå ut på gata.

Hvorfor liker alle frisører å lage høysåter og kråkereir av alle?

Ikke rart regningen blir stor,når de sørger for å ha oppi alle slags dyre midler uten å spørre først ,og så tar betaling for det.

Jeg hater å gå til frisøren.

Har vært fornøyd en gang i mitt liv,da var det en eldre mann som klippet meg.

Skrevet

Jeg har aldri fått noe gørr i håret av noen frisører.. Men er ikke så mye vits i egentlig når man har hår ned til baken. Det henger bare rett ned uansett. Frisøren min bare farget håret, vasket og tørket.. noen ganger fønte jeg det selv, og børstet det selv.

Har ikke klippet meg hos frisør siden jeg var.. hmm. husker ikke. Barneskolen i allefall. Og det har bare skjedd to ganger i mitt liv :P

Skrevet

Nei, frisøren pleier alltid å spørre. Spør om jeg vil ha i paste eller skum, og om jeg vil at de skal føne. Så bestemme jeg.

Pleier også å si fra underveis i føninga, hvis jeg syns de buster for mye.

Men som regel er vi enige innen de setter igang, så da får jeg det som jeg vil. ;)

Gjest fornøyd jeg!
Skrevet

jøss- er det bare jeg som er fornøyd? greit, jeg har gått til samme frisøren i kanskje 10 år, så han vet vel kanskje godt åssen jeg vil ha det.. synes alltid han har gode ideer til hva jeg kan gjøre, og diskuterer med meg om det før han gjør noe.

For dere som ikke liker å få "gørr" i håret, går det jo an å si det under klippinga. Vi betaler jo frisørene for å gjøre oss en tjeneste, så det kan da ikke være så vanskelig.

Skrevet

Venter alltid ekstra lenge (5-6 dager) med å vaske håret når jeg har vært hos frisøren. Før sa gjerne frisøren at vi ikke skulle vaske det første uken - det var vel helst i forbindelse med permanent. Dessuten er frisøren myyyye flinkere enn meg til å style håret!

Gjest guneriusen
Skrevet

Venter alltid ekstra lenge (5-6 dager) med å vaske håret når jeg har vært hos frisøren. Før sa gjerne frisøren at vi ikke skulle vaske det første uken - det var vel helst i forbindelse med permanent. Dessuten er frisøren myyyye flinkere enn meg til å style håret!

Unnskyld meg men vasker du ikke håret hver dag?? Hvordan greier du vente 5-6 dager??

Det er jo sånn som bestemor gjorde det fordi hun ikke hadde innlagt varmt van og var 92...

Gjest Ikke dit igjen
Skrevet

enig! De kan ikke ordne det slik jeg liker det, og tar dessuten 85 kr for å ha litt spray i! Da ble jeg sint!

Skrevet

Jøss, hvilke frisører bruker dere, jenter? Er ikke bustehår noe som avgikk med døden på 80-tallet?

Jeg har aldri opplevd å bli bustet opp eller ubedt fått rause doser volumpreparater. Frisøren spør om jeg ønsker noe i.

Skrevet

Jeg pleier å komme med nyvasket hår så jeg slipper å betale for hårvask. Men det er jo deilig å få vasket det der når en har anledning til det :)

Håret syns jeg nesten alltid blir rart når frisøren ordner det. De har en tendens til å bolle det opp så en ser rimelig kjip ut. Og masse spray så håret ser ut som tørt høy etter at man vandrer ut.. Men lukter godt gjør det ofte av de produktene de bruker, da.

Jeg har ikke så tykt hår så jeg tror frisøren tenker at de skal vise meg at det går an å få bra volum ut av lite..?

Syns og det er plagsomt å gå hos enkelte frisører som er veldig opptatt av å prakke på en produkter til flere hundre kroner.

Skrevet

Jeg blir alltid spurt jeg. "Vil du jeg skal fikse det litt også eller?"

Si fra på forhånd davettu, så unngår du problemet. Men det har du vel glemt til neste frisørbesøk uansett ;)

Skrevet

Min styler det kjempebra. Jeg venter et par, av og til tre, dager før jeg vasker det.

Jeg synes flere burde la frisørene slippe til med fagkunnskapene sine når det gjelder både klipp og styling. Det er alt for mange som låser seg fast i gamle og halvkledelige frisyrer!

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg må som regel be om å få noe i. Enten det, eller så spør frisøren om jeg vil.

Du kan jo bare si i fra litt tidlig at du ikke vil ha noe i?!

Skrevet

Unnskyld meg men vasker du ikke håret hver dag?? Hvordan greier du vente 5-6 dager??

Det er jo sånn som bestemor gjorde det fordi hun ikke hadde innlagt varmt van og var 92...

Det er vel stort sett dagens ungdom ungdom som vasker håret hver dag. Vi som er oppvokst uten varmt vann og bad, kunne ikke vaske håret så ofte. Men jeg vasker det oftere nå enn i ungdommen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...