Gå til innhold

Hva er lov å ha med som håndbagasje?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg reiser som sagt om en uke.. Og har litt liten koffert + at jeg MÅ ha viktige ting + et skrift, undertøy, bikini som håndbagasje.. tenkte å ta med en standard ryggsekk. Går det bra? Eller er den for stor? Har beautybag også, men det er klumpete og tungvin å dra på.. Er enklere med sekk.

går det greit?

Gjest malun
Skrevet

En sånn liten, grei ryggsekk pleier å være helt uproblematisk å få med som håndbagasje.

Jeg pleier å ha en standard trillebag, og de er ikke noe mindre enn en ryggsekk, snarere tvert i mot.

Så lenge den går inn i hylla over setene, går det stort sett greit.

Skrevet

Du kan ta med 1 kolli på inntil 8 kg som håndbagasje i kabinen. Denne bagasjen skal plasseres i bagasjehyllen eller under setet foran deg. Størrelsen må ikke overskride 55x40x23 cm.

Flasker o.l. med flytende innhold må være forsvarlig korket. Det er ikke tillatt å ha med brannfarlige, eksplosive eller illeluktende gjenstander og væsker, som f.eks. fyrstikker, propan, bilbatterier o.l

http://www2.sasbraathens.no/Pages/NO/Reiseinformasjon/praktiskReiseinformasjon.html#22

Skrevet

Absolutt ikke svar på spørsmålet ditt, men mannen min hadde med en tapetkniv i håndbagasjen en gang vi dro til Gran Canaria...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...