Gjest Pricilla Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Jeg reiser som sagt om en uke.. Og har litt liten koffert + at jeg MÅ ha viktige ting + et skrift, undertøy, bikini som håndbagasje.. tenkte å ta med en standard ryggsekk. Går det bra? Eller er den for stor? Har beautybag også, men det er klumpete og tungvin å dra på.. Er enklere med sekk. går det greit? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 En sånn liten, grei ryggsekk pleier å være helt uproblematisk å få med som håndbagasje. Jeg pleier å ha en standard trillebag, og de er ikke noe mindre enn en ryggsekk, snarere tvert i mot. Så lenge den går inn i hylla over setene, går det stort sett greit. 0 Siter
Lucretia Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Du kan ta med 1 kolli på inntil 8 kg som håndbagasje i kabinen. Denne bagasjen skal plasseres i bagasjehyllen eller under setet foran deg. Størrelsen må ikke overskride 55x40x23 cm. Flasker o.l. med flytende innhold må være forsvarlig korket. Det er ikke tillatt å ha med brannfarlige, eksplosive eller illeluktende gjenstander og væsker, som f.eks. fyrstikker, propan, bilbatterier o.l http://www2.sasbraathens.no/Pages/NO/Reiseinformasjon/praktiskReiseinformasjon.html#22 0 Siter
org Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Absolutt ikke svar på spørsmålet ditt, men mannen min hadde med en tapetkniv i håndbagasjen en gang vi dro til Gran Canaria... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.