Gå til innhold

Applet measure started

Anbefalte innlegg

Gjest Grumpy
Skrevet

...står det i nederste venstre hjørne når jeg går inn her, på Telenors e-postleser mm. Det er en java-greie, og synderen heter visst Red sheriff. Men hva er det egentlig, og hvordan blir jeg kvitt det? Å bytte leser (fra IE) er ikke aktuelt i dette tilfellet da det er jobb-pc.

Gjest Grumpy
Skrevet

Last ned og kjør SpyBot og Ad-Aware.

Ad-aware finner ikke noe. SpyBot tør jeg ikke kjøre på kontor-pc-en :) men jeg fant en del tips via Google som er under utprøving...

Skrevet

Ad-aware finner ikke noe. SpyBot tør jeg ikke kjøre på kontor-pc-en :) men jeg fant en del tips via Google som er under utprøving...

Hvorfor tør du ikke å kjøre SpyBot på kontor-PCen? Det er ikke noen fundamentale forskjeller mellom det programmet og Ad-Aware.

Gjest Grumpy
Skrevet

Hvorfor tør du ikke å kjøre SpyBot på kontor-PCen? Det er ikke noen fundamentale forskjeller mellom det programmet og Ad-Aware.

Hmmm sikkert riktig. I utgangspunktet er det ikke tillatt å installere noe som helst for oss vanlig dødelige på jobb-pc, men... Spybot S&D er vel også "tøffere" i utvalget enn Ad-aware? Redd for å fjerne noe IT-gutta har lagt inn for å styre(ha kontroll med klient-pc-ene i nettet...

Men jeg fant en metode som styrer "spion-trafikken" tilbake til min egen pc istedet for ut på nett, og det virker ser det ut som, går mye raskere å laste sidene, selv om jeg ikke har fått fjernet det...

Skrevet

Hmmm sikkert riktig. I utgangspunktet er det ikke tillatt å installere noe som helst for oss vanlig dødelige på jobb-pc, men... Spybot S&D er vel også "tøffere" i utvalget enn Ad-aware? Redd for å fjerne noe IT-gutta har lagt inn for å styre(ha kontroll med klient-pc-ene i nettet...

Men jeg fant en metode som styrer "spion-trafikken" tilbake til min egen pc istedet for ut på nett, og det virker ser det ut som, går mye raskere å laste sidene, selv om jeg ikke har fått fjernet det...

Foreslår at du snakker med it-ansvarlig på jobben din om å få renset opp på maskinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...