Gjest Grumpy Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 ...står det i nederste venstre hjørne når jeg går inn her, på Telenors e-postleser mm. Det er en java-greie, og synderen heter visst Red sheriff. Men hva er det egentlig, og hvordan blir jeg kvitt det? Å bytte leser (fra IE) er ikke aktuelt i dette tilfellet da det er jobb-pc. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Last ned og kjør SpyBot og Ad-Aware. Ad-aware finner ikke noe. SpyBot tør jeg ikke kjøre på kontor-pc-en men jeg fant en del tips via Google som er under utprøving... 0 Siter
citoyen Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Ad-aware finner ikke noe. SpyBot tør jeg ikke kjøre på kontor-pc-en men jeg fant en del tips via Google som er under utprøving... Hvorfor tør du ikke å kjøre SpyBot på kontor-PCen? Det er ikke noen fundamentale forskjeller mellom det programmet og Ad-Aware. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Hvorfor tør du ikke å kjøre SpyBot på kontor-PCen? Det er ikke noen fundamentale forskjeller mellom det programmet og Ad-Aware. Hmmm sikkert riktig. I utgangspunktet er det ikke tillatt å installere noe som helst for oss vanlig dødelige på jobb-pc, men... Spybot S&D er vel også "tøffere" i utvalget enn Ad-aware? Redd for å fjerne noe IT-gutta har lagt inn for å styre(ha kontroll med klient-pc-ene i nettet... Men jeg fant en metode som styrer "spion-trafikken" tilbake til min egen pc istedet for ut på nett, og det virker ser det ut som, går mye raskere å laste sidene, selv om jeg ikke har fått fjernet det... 0 Siter
citoyen Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Hmmm sikkert riktig. I utgangspunktet er det ikke tillatt å installere noe som helst for oss vanlig dødelige på jobb-pc, men... Spybot S&D er vel også "tøffere" i utvalget enn Ad-aware? Redd for å fjerne noe IT-gutta har lagt inn for å styre(ha kontroll med klient-pc-ene i nettet... Men jeg fant en metode som styrer "spion-trafikken" tilbake til min egen pc istedet for ut på nett, og det virker ser det ut som, går mye raskere å laste sidene, selv om jeg ikke har fått fjernet det... Foreslår at du snakker med it-ansvarlig på jobben din om å få renset opp på maskinen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.