Gå til innhold

Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130
Skrevet

Lurer på om noen har vært i Bulgaria, vurderer å reise på sydenferie til Bulgaria, Golden Sands i sommer, men har lyst til å høre andres erfaringer. Vi er 6 stykker som reiser på 18 og 19 år ;)

serendipity
Skrevet

Syntes ikke Bulgaria er noe særlig.Vært på Albena og Golden Sands. Tyrkia er MYYYYYYYE bedre, dersom dere velger Bulgaria fordi turer dit ofte er rimeligere.

Henriette1365380130
Skrevet

Syntes ikke Bulgaria er noe særlig.Vært på Albena og Golden Sands. Tyrkia er MYYYYYYYE bedre, dersom dere velger Bulgaria fordi turer dit ofte er rimeligere.

ok, ja, grunnen er at det er billig og billig å leve der. Når var du der, og hvorfor var det ikke noe særlig?

serendipity
Skrevet

ok, ja, grunnen er at det er billig og billig å leve der. Når var du der, og hvorfor var det ikke noe særlig?

Nå skal det sies at det er 8 og 10 år siden jeg var der da ;-) så det kan jo ha blitt mye bedre. Men maten var ikke noe særlig, og selve stedet tiltalte meg rett og slett ikke, og folkene var ikke spes. hyggelige heller. oG ikke noe bra utesteder/puber el. l. MEN DET kan jo ha blitt helt annerledes de siste årene...

Gjest epletre
Skrevet

Jeg har vert i Albena og Golden Sands. Jeg likte meg godt der, men saa liker jeg meg overalt jeg da!

Hvis dere skal reise med for slappe av litt, i tillegg til aa feste, saa er det en bra plass. Men det kan lett bli veldig kjedelig da det er lite aa gjoere og faa bra utesteder.

Jeg hadde heller reist til en Gresk øy, eller kanariøyene, hvis det var for festingens skyld!

God Tur!

Henriette1365380130
Skrevet

Jeg har vert i Albena og Golden Sands. Jeg likte meg godt der, men saa liker jeg meg overalt jeg da!

Hvis dere skal reise med for slappe av litt, i tillegg til aa feste, saa er det en bra plass. Men det kan lett bli veldig kjedelig da det er lite aa gjoere og faa bra utesteder.

Jeg hadde heller reist til en Gresk øy, eller kanariøyene, hvis det var for festingens skyld!

God Tur!

Er det lenge siden du var der? Har lest så mye om at det har blitt et supert partysted de siste årene, men det er kanskje bare reklame? :s

Takk for svar! :)

serendipity
Skrevet

Er det lenge siden du var der? Har lest så mye om at det har blitt et supert partysted de siste årene, men det er kanskje bare reklame? :s

Tyrkia er et supert partysted, om det er det dere er ute etter!!!

Gjest epletre
Skrevet

Jeg var der i 2002! Altsaa to aar siden. Det var vell 15 aaringene som festa mest der nede da!

Gjest epletre
Skrevet

Tyrkia er et supert partysted, om det er det dere er ute etter!!!

Eller Gran Canaria, Playa del Ingles:0)

serendipity
Skrevet

Eller Gran Canaria, Playa del Ingles:0)

Joda, der er det helt supert. Vært der masse.

Henriette1365380130
Skrevet

Jeg var der i 2002! Altsaa to aar siden. Det var vell 15 aaringene som festa mest der nede da!

huffda. Hvordan er været i Bulgaria da, hørt at det kan være kaldt om kveldene?

Gjest epletre
Skrevet

huffda. Hvordan er været i Bulgaria da, hørt at det kan være kaldt om kveldene?

Vi har alltid hatt ett par dager med regn.

Sist gang jeg var der var det forferdelig. Hadde regn 9 av 14 dager, og vi hadde oversvommelse paa rommet i 4 egt, da det regnet inn. Det blaste slik at taket i dusjen falt ned , glassveggene i korridoren knuste og veggen flyttet paa seg!

En kompis fikk alle klaerne sine odelagte dagen foer vi reiste hjem, fordi rørene (som var plassert i skapet hans) ikke taalte trykket legner og eksploderte!

Men alt i alt var det en uforglemmelig og minnerik tur!:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...