Gå til innhold

Hvem tror dere vinner Nr. 19?

Anbefalte innlegg

Gjest realitytitter
Skrevet

Så er det snart avgjort om hvem som stikker av med 1 plassen i Nr. 19!

Hvem tror dere det blir??

serendipity
Skrevet

De som selger med størst gevist er Natalie og Erlend.

petter smart
Skrevet

De som selger med størst gevist er Natalie og Erlend.

De hadde høyest prisantydning, men Lasse og Firanha hadde vel mest økning.

serendipity
Skrevet

De hadde høyest prisantydning, men Lasse og Firanha hadde vel mest økning.

JA, men det er jo ikke avgjort ennå ;-)

Gjest midia
Skrevet

JA, men det er jo ikke avgjort ennå ;-)

Jeg håper jo på Karin og John da,men jeg tror ikke de vinner og det er veldig synd.

Erlend og Nathalie synes jeg er frekke og stakkars Erlend! han må jo være tøffelhelt.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg håper jo på Karin og John da,men jeg tror ikke de vinner og det er veldig synd.

Erlend og Nathalie synes jeg er frekke og stakkars Erlend! han må jo være tøffelhelt.

Håper Malcolm og Bengt vinner jeg. det er den eneste leiligheten jeg ville betalt så mye for. I leiligheten til Jon og Karien er det for mye småfeil. Luftblemmer under tapeten, parketten ligger å bikker... osv. Hos Natalie og Erlend var det et litt brutalt kjøkken og jeg liker ikke deres eller Lasse og Firhanas stil. Blir for kald for meg altså.

Skrevet

Liker Lasse of Firahna (er det slik det skrives?) sin leilighet best. Den barløsningen/spisebord synes jeg var genial! Har lyst å kopiere den!

Leiligheten er lys, lekker og koseligere enn den til Nathalie og Erlend.

Malcolm og Bengts leilighet har jeg også sansen for - liker at de har "tilbakeført" den gamle sjarmen.

Det siste paret (husker ikke i farta hva de heter:-) synes jeg vinner på å være seg selv, og følge SIN stil, ikke forsøke å kopiere et boligmagasin (slik N&E og L&F har gjort).

Men de vinner ikke.

Skrevet

Håper Malcolm og Bengt vinner jeg. det er den eneste leiligheten jeg ville betalt så mye for. I leiligheten til Jon og Karien er det for mye småfeil. Luftblemmer under tapeten, parketten ligger å bikker... osv. Hos Natalie og Erlend var det et litt brutalt kjøkken og jeg liker ikke deres eller Lasse og Firhanas stil. Blir for kald for meg altså.

Bengt og Malcolm sin synees jeg var finest også. L&F og N&E var for stereotype, kunne lett vært sakset ut fra et Bohus-magasin. K&J har en stil som jeg tror appelerer mer til de som er > 45. Og de burde ikke valgt møbler og detaljer i mørke farger, det virker altfor tungt i den lille leiligheten.

serendipity
Skrevet

Jeg håper på Bengt og Malcom, men tror Natalie og Erlend.

Gjest realitytitter
Skrevet

Liker Lasse of Firahna (er det slik det skrives?) sin leilighet best. Den barløsningen/spisebord synes jeg var genial! Har lyst å kopiere den!

Malcolm og Bengts leilighet har jeg også sansen for - liker at de har "tilbakeført" den gamle sjarmen.

Det siste paret (husker ikke i farta hva de heter:-) synes jeg vinner på å være seg selv, og følge SIN stil, ikke forsøke å kopiere et boligmagasin (slik N&E og L&F har gjort).

Men de vinner ikke.

Jeg håper og tror at Lasse og Firhana vinner! De har en fordel at leiligheten ligger i 1 etg, med utgang rett ut i hagen!

Mine fingre er krysset for de!

Gjest realitytitter
Skrevet

Det som er med Lasse og Firhana sein leilighet er at den en ernkel å gjøre om til sin egen stil, noe som jeeg tror er en fordel!

Skrevet

Enig med deg. Holder en knapp på dem, men jeg tror ikke de vinner.

Tror nok det blir et av de minimalistiske parene som går av med seieren.

Gjest synes jeg
Skrevet

Men de vinner ikke.

Synes den barløsningen var litt harry jeg da. Jeg har hatt barløsning selv... som singel i en leilighet med svært lite kjøkken.

Skrevet

Synes den barløsningen var litt harry jeg da. Jeg har hatt barløsning selv... som singel i en leilighet med svært lite kjøkken.

Synes den var praktisk. Vil egentlig ha en skikkelig kjøkkenøy, men har neppe plass til det :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...