Gjest Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Ikke :-) eller liknende, men den andre søte man ser fra siden åssen lager man den igjen? 0 Siter
Gjest Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 c",) den du mener????? Ja, det var den jeg mente. Det tok faktisk litt tid før jeg fant ut hva den skulle forestille... Takk 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Ja, det var den jeg mente. Det tok faktisk litt tid før jeg fant ut hva den skulle forestille... Takk hakke funnet det ut ennå, jeg 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 hakke funnet det ut ennå, jeg c",) Nese, øyer, munn, bakhode Søt, når man skjønner den 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 c",) Nese, øyer, munn, bakhode Søt, når man skjønner den ååååååååååååååå endelig! hehe..... takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.