Gå til innhold

Damer/jnter, undersøker dere brystene deres jevnlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Selvundersøkelse
Skrevet

Bare lurer fordi jeg prøver å gjøre det, men synes det er små kuler/kjertler overalt og vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Hvor gammel er du? eg er 39 år. En kan jo bli nervøs av å kjenne til stadighet eller hva sier dere?

Skrevet

Synes det er vanskelig, og kan nok ikke si at jeg undersøker dem jevnlig, nei. Gjorde det en periode, men det virket mer skremmende enn beroligene, da pupper har ujevnheter her og der.

Er 30 år.

Skrevet

Teorien er vel at man skal gjøre det hver måned, gjerne i forbindelse med mensen og gjerne i dusjen med såpevann?

Selv om du synes det er vanskelig skal du liksom bli kjent med brystene og merke det hvis det er noe unormalt. En ny kul kan jo være en helt annen størrelse og konsistens enn resten av brystvevet.

Dessverre merker vel de fleste ikke noe før kulen er blitt litt stor.

Skrevet

Nei, jeg gjør det ikke. Prøvde en periode, men ble helt paranoid av det tilslutt.

Men om det skulle dukket opp noe helt utenom normalt av klumper e.l., så vil jeg nok kjenne deg uten denne undersøkelsen. Man merker jo også ubevisst hvordan det kjennes når man såper seg inn osv.

Skrevet

Nei, jeg gjør det ikke. Prøvde en periode, men ble helt paranoid av det tilslutt.

Men om det skulle dukket opp noe helt utenom normalt av klumper e.l., så vil jeg nok kjenne deg uten denne undersøkelsen. Man merker jo også ubevisst hvordan det kjennes når man såper seg inn osv.

Glemte å svare på det andre, men jeg er 30.

Skrevet

Jeg tror ikke kona gjør det ofte, men av og til. Men jeg derimot sjekker dette ofte, helst hver dag. Det gjelder å være på vakt og jeg tar ingen sjangser. Derfor tar jeg en grundig sjekk hver dag og overlater ingenting til tilfeldighetene:-)

Hun er forresten 45 og jeg 47:-)

Skrevet

Nei, ikke rutine selv om det sikkert er lurt.

Men to ganger har livet passert i revy. Jeg fikk kul i overgangen bryst-armhule og var sikker på at kreften hadde tatt meg. Det viste seg å være hår (!?) og hoven lymfekjertel. Begge deler forsvant av seg selv etter noen uker.

Skrevet

Nei, ikke jevnlig, men iblant. Mer før enn nå. Jeg er 22.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...