Gå til innhold

Hvem damer syntes dere er fine.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

42

• serendipity

9

• ariadne

5

• Anki

5

Mest aktive i denne tråden

serendipity
Skrevet

Halle Berry er vel en av de få som er finest med kort hår - og ja, hun er pen :)

Og Vår Staude er langt penere med kort hår :-)

Skrevet

Rart hvordan smaken kan være. Jeg synes hun er ingenting å se på. DEN magre kroppen og DE tjukke leppene ! Synes hun er litt ekkel.

Hehe, ja smaken er visst forskjellig ja. Du er vel en av de ytterst få som ikke syntes Angelina er pen. Men EN ting er jeg enig med deg i, og det er munnen. Det har jeg gnålet om mange ganger nå, men den er for stor.

Hvem syntes du er pen da?:)

Gjest Rusle
Skrevet

Catherina Zeta Jones, Halle Berry er vakre.

Meg Ryan er ikke vakker, men hun har noe spesielt over seg.

serendipity
Skrevet

Rart hvordan smaken kan være. Jeg synes hun er ingenting å se på. DEN magre kroppen og DE tjukke leppene ! Synes hun er litt ekkel.

Jeg syntes hun er pen, men hun har liksom noe "ufeminint" over seg. Litt lite "yndig"...

Annonse

Skrevet

ho hadde ikke fin rompe da.

Hehe, jeg så på ansiktet, men rompa var noe flat ja :-)

Skrevet

Angelina Jolie. Ser hun topper listen her, og jeg er selvsagt enig i at den dama er spesiell, men så var det denne munnen da. Den er for stor, men øynene da, de er jo helt utrolige og resten også :)

Vet jo at Jon Voight er faren, men hvem er moren til skjønnheten. Vet du det, og finnes det noen bilder av henne, for hun må jo ligne moren noe, da jeg ikke ser likhet med faren.

Har søkt litt på nettet en gang, men hvis noen vet, et det jo ikke nødvendig å lete mer :)

Synes hun har en flott, sensuell munn, jeg. Synes det er den som skiller henne fra en del andre skjønnheter, gir ansiktet hennes mer karakter, dersom du skjønner.

Tipper moren hennes heter ett eller annet med Jolie? Og jeg er enig - hun ligner ikke mye på faren sin!

Skrevet

Munnen hennes er skrukkete på en måte og ser helt mutert ut.. Synes den gjør henne mindre pen jeg. På heldige bilder hvor munnen ikke synes så godt (det er jo vanskelig siden den er SVÆR) så er hun jo pen, og fin kropp osv..

Ja den munnen kan da ikke være ekte, og den er som du sier veldig skrukkete :)

Pirk, pirk :)

Skrevet

Hun mørkhårete som spiller i Smallvill, eller hva det enn heter. HUN er pen!!

Ser ikke på Smallvill, så jeg aner ikke hvem dette er.

?

Skrevet

Catherina Zeta Jones, Halle Berry er vakre.

Meg Ryan er ikke vakker, men hun har noe spesielt over seg.

Meg Ryan er grusom uten sminke. Sier hun selv også, men det er vel et eller annet ved henne ja. Noe rampete, men uskyldig jentungeaktig.

Skrevet

Notert og tildels enig.

Ingen blondiner?

Joda, Michelle Pfeiffer i hvert fall. Det er mange pene blondiner da... Men minuset ved mange av de er at de ser nesten dønn like ut alle sammen ;)

Annonse

Gjest Jenta fra nord
Skrevet

Ser ikke på Smallvill, så jeg aner ikke hvem dette er.

?

Smallville het det visst. fant noen bilder. Samme dama på alle bilder, bare så det er sagt. Hun er den pensete jeg noen gang har sett!

http://fan-sites.org/smallville/port/visual/svplace03.jpg

http://www.smallvilleclub.hpg.ig.com.br/wallpapers/smallville-2.jpg

http://www.jennycu.com/img/new/smallville.jpg

http://www.afterellen.com/TV/Photos/smallville-lana.jpg

Skrevet

Hun mørkhårete som spiller i Smallvill, eller hva det enn heter. HUN er pen!!

Ho ser ut som ei porselensdukke. Helt unaturlig spør du meg.

Skrevet

Nja, vanlig etter min smak, men alle kan ikke syntes det samme, og godt er det :-)

Artig å se hvor forskjellig smak folk har.

Gjest Jenta fra nord
Skrevet

Nja, vanlig etter min smak, men alle kan ikke syntes det samme, og godt er det :-)

Artig å se hvor forskjellig smak folk har.

Ja! Artig å se at det faktisk er så vanvittig forskjellig smak. Det er bare positivt da.

Skrevet

Ja den munnen kan da ikke være ekte, og den er som du sier veldig skrukkete :)

Pirk, pirk :)

Med en "vanlig" munn hadde hun vært kjempepen da :)

Skrevet

Catherina Zeta Jones er for meg den absolutte skjønnheten.

Jeg synes fjorårets miss norge, hun blonde som stammet, er mye vakrere enn kathrine sørland.

Helt enig!

Elisabeth Wathne er veldig pen!

Skrevet

Det er det vel ikke, muligens for gutter som tenker sitt ;), men jeg syntes hun har et sug i blikket, som skinner - selv på bilder, og at det er det som gjør henne så utrolig vakker. Utstråling i en egen klasse :)

Har hun silikon i munnen, eller har hun ikke. Vet du?

Hun har ikke silikon i leppene. Jeg så en artikkel i et ukeblad om hva kjendisene hadde fikset eller ikke, og da var det et barndomsbilde av Angelina som viste at hun hadde akkurat den samme munnen som liten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...