Gå til innhold

Hvem damer syntes dere er fine.

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

I noen roller er Michelle Pfeiffer utrolig lik "Ally Mc Beal", dvs. når hun spiller litt smånevrotisk.

Husker henne særlig i en rolle der hun er gift med Bruce Willis. Der er hun helt Ally.

Kanskje det var derfor Calista Flockhart fikk rillen som Ally, den var jo egntlig tiltenkt Michelle Pfeffier :-)(hun er gift med regissøren)

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

42

• serendipity

9

• ariadne

5

• Anki

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Rusle
Skrevet

Angelina Jolie. Ser hun topper listen her, og jeg er selvsagt enig i at den dama er spesiell, men så var det denne munnen da. Den er for stor, men øynene da, de er jo helt utrolige og resten også :)

Vet jo at Jon Voight er faren, men hvem er moren til skjønnheten. Vet du det, og finnes det noen bilder av henne, for hun må jo ligne moren noe, da jeg ikke ser likhet med faren.

Har søkt litt på nettet en gang, men hvis noen vet, et det jo ikke nødvendig å lete mer :)

Skjønner jo nå at jeg ikke er så belest om kjendiser. Har måttet sjekke flere av de folk nevner :o)

Gjest Rusle
Skrevet

Meg Ryan er grusom uten sminke. Sier hun selv også, men det er vel et eller annet ved henne ja. Noe rampete, men uskyldig jentungeaktig.

Ikke vet jeg. De lar seg vel ikke fotografere uten sminke disse kjendisene ;-)

Skrevet

Jeg syns ikke det var antydning til et pent ansikt på henne engang jeg da.. (ikke på de bildene i hvert fall)Men smaken er som baken :)

Skrevet

Hva med Kate Blanchett, da? Synes hun er penere enn Liv Tyler (hun som spiller Galadriel)

Liv Tyler er jo urstygg stakkars ... :-/

Gjest jenta fra nord
Skrevet

Jeg syns ikke det var antydning til et pent ansikt på henne engang jeg da.. (ikke på de bildene i hvert fall)Men smaken er som baken :)

Heldigvis er den det! :) Jeg liker den type skjønnhet. Naturlig.

Skrevet

Jeg syns Katrine Sørland er flott.

Hvis du spør etter den ultimate skjønnhet, kommer jeg på

Celina Midelfart

Catherine Zeta Jones

Da er vi sånn nogenlunde enige amber sun :-)

Bortsett fra at Zeta Jones er noen hakk, og vel så det, over Midelfart - som er litt glatt.

Ellers var det veldig moro å se smaken til dolere - takk for svar fra deg, og alle andre.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Hm, så innlegget noe sent men dog:

Angelina Jolie, Winona Ryder og Liza Bonet er eksempler på knallpene damer.

Jeg klarer ikke å komme på noen norske jeg synes er knallpene..Men det MÅ jo være noen.

laguna1365380434
Skrevet

Hm, så innlegget noe sent men dog:

Angelina Jolie, Winona Ryder og Liza Bonet er eksempler på knallpene damer.

Jeg klarer ikke å komme på noen norske jeg synes er knallpene..Men det MÅ jo være noen.

Forøvrig får jeg alltid høre av kompisene mine at jeg er ganske "off" når det kommer til å bedømme kvinnelig skjønnhet/sexappeal.

Jeg kan foreslå at den og den jo må være lekker og søt, men..nei. :-o

Skrevet

Forøvrig får jeg alltid høre av kompisene mine at jeg er ganske "off" når det kommer til å bedømme kvinnelig skjønnhet/sexappeal.

Kanskje det er for at du er søtest selv.

Makan til karisma, bare ved å skrive har jeg ikke sett siden Rosanna - og hun har jeg møtt.

serendipity
Skrevet

Du glemte kanskje å forslå Jordan, Pamela " og de" ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje det er for at du er søtest selv.

Makan til karisma, bare ved å skrive har jeg ikke sett siden Rosanna - og hun har jeg møtt.

Takk! :-) Det var jo fryktelig hyggelig sagt av deg, nå ble jeg glad!

Og jeg liker det du skriver også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...