Gå til innhold

Blir Blå røykfritt?

Anbefalte innlegg

Gjest Jazz-entusiast
Skrevet

Oslofolk: Blir det røykfritt på Blå nå? Jeg håper det, for da kan jeg endelig begynne å gå der jeg også, ikke bare når de spiller ute.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Alt blir røykfritt...

Gjest Jazz-entusiast
Skrevet

Alt blir røykfritt...

Men Blå er jo en privat jazzklubb?

Gjest malun
Skrevet

Spiller ingen rolle om den er privat, så lenge det er folk som jobber der.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Tror ikke det hjelper. Det er mange som har forsøkt å starte private klubber, der det skal være lov å røyke, men det er visst veldig vanskelig. Pga de som jobber der.

Gjest LucySky
Skrevet

Spiller ingen rolle om den er privat, så lenge det er folk som jobber der.

Det er akkurat slike ting JEG har gledet meg til!

På steder som Bibliotekbaren, Theatercafeen o.l har det vært helt OK luft selv for en som ikke tåler røyk - men de stedene jeg trivs best på - som BLÅ og alle slike steder, har vært "stengt" for meg.

Og jeg vil bare si det: jeg røykte 30 om dagen i årevis før jeg slutta! Jeg er ikke noen psinsippiell antirøyker. Jeg ble bare gradvis sjukere og sjukere av gatestøv og pollen og - andres røyk.

BLÅ - here I come.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ÅÅÅ... si fra når du finner det ut, da. Da kommer jeg også!

Skrevet

Det er akkurat slike ting JEG har gledet meg til!

På steder som Bibliotekbaren, Theatercafeen o.l har det vært helt OK luft selv for en som ikke tåler røyk - men de stedene jeg trivs best på - som BLÅ og alle slike steder, har vært "stengt" for meg.

Og jeg vil bare si det: jeg røykte 30 om dagen i årevis før jeg slutta! Jeg er ikke noen psinsippiell antirøyker. Jeg ble bare gradvis sjukere og sjukere av gatestøv og pollen og - andres røyk.

BLÅ - here I come.

Here WE come - og det er viktig at vi kommer oss ut litt fort, så ikke overgangen for disse stedene blir for tøff

Gjest Jazz-entusiast
Skrevet

Here WE come - og det er viktig at vi kommer oss ut litt fort, så ikke overgangen for disse stedene blir for tøff

Kan vi ikke dra dit, en røykfri dol-gjeng sammen en kveld da? Hadde vel vært gøy!

Gjest Jazz-entusiast
Skrevet

Kan vi ikke dra dit, en røykfri dol-gjeng sammen en kveld da? Hadde vel vært gøy!

Skrevet

hehe... joa...! Men hva med anonymiteten og alt folk skriver som skal være anonymt?

Skrevet

hehe... joa...! Men hva med anonymiteten og alt folk skriver som skal være anonymt?

Det beste av alt (for noen av oss) er at øl ikke lenger er identisk med røyking! For musikkelskere spesielt.

Gjest Naturbarn
Skrevet

Det beste av alt (for noen av oss) er at øl ikke lenger er identisk med røyking! For musikkelskere spesielt.

Er BLÅ i Oslo???

Skrevet

Er BLÅ i Oslo???

ja. Er det noe annet sted også kanskje??

Gjest Naturbarn
Skrevet

ja. Er det noe annet sted også kanskje??

Nei, ikke som jeg vet,men jeg bor på Vestlandet...

Gjest blir gjerne med
Skrevet

Det er vel enkelt, man bare avtaler møtested og tidspunkt, man trenger jo ikke nødvendigvis å si hvilke nick man bruker her!

Skrevet

Det er vel enkelt, man bare avtaler møtested og tidspunkt, man trenger jo ikke nødvendigvis å si hvilke nick man bruker her!

sant nok. Forslag? Og hvordan finner man hverandre? Og hvordan unngår vi isåfall at de som ikke tåler å se en ikke-røyker ikke dukker opp for å lage kvalm? Nei, det siste blåser vi i! Forslag til dato/konsert (har aldri vært der!) imøteses :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...