Gå til innhold

Er jeg innbilsk eller? :-)

Anbefalte innlegg

Gjest superman er pakistaner
Skrevet

Her om dagen tok jeg og glattbarberte hodet mitt. Jeg er liten av vekst men tettbygd og i tillegg har jeg trent en del på armene som gjør at jeg ser ut som den kjempen. Spiller fotball og løper mye i tillegg. Frisyren passet kroppen perfekt. Ihvertfall da jeg så meg selv i speilet fikk jeg sjokk: så tøff har jeg aldri sett ut før.

Det rare var at da jeg var på SATS så la jeg merke til at en del jenter så på meg skikkelig og en smilte til og med. Da jeg skulle en tur i butikken la jeg også merke til mange blikk der. Er jeg innbilsk eller kan dette være noe? Eller utstråler jeg selvtillit eller noe slikt?

Uansett så er det deilig

Gjest bebba
Skrevet

Kanskje er du bare utrolig kjekk med den nye frisyren.......Nyt denne følelsen og la selvtilliten vokse.

Skrevet

Kjekk og kjekk.

Jeg har nesten i 1 1/2 endret kosthold og trening radikalt. Drikker ikke mineralvann men vann. Kuttet ut smør på maten, kuttet ut det meste av sukker selv om det blir litt noen ganger, kuttet ut storfekjøtt og spiser bare kylling nå. Videre trener jeg oftere og mer intensivt. Dette har gitt utslag i at jeg er en fin vekt på 70kg (var 77 kg), magen har blitt mye mindre, det begynner å komme en form på kroppen. Videre trener jeg armer og er fra naturens side utstyrt med en stor brystkasse som er kjempetøft.

Vet ikke jeg, kan liksom ikke se for meg at jeg er kjekk. Men en ting er det og det er at jeg før ikke turte og gå slik men nå gav jeg blaffen og går som jeg vil, gjør det jeg vil og bryr meg ikke om hva andre mener.

Gjest netset
Skrevet

Kjekk og kjekk.

Jeg har nesten i 1 1/2 endret kosthold og trening radikalt. Drikker ikke mineralvann men vann. Kuttet ut smør på maten, kuttet ut det meste av sukker selv om det blir litt noen ganger, kuttet ut storfekjøtt og spiser bare kylling nå. Videre trener jeg oftere og mer intensivt. Dette har gitt utslag i at jeg er en fin vekt på 70kg (var 77 kg), magen har blitt mye mindre, det begynner å komme en form på kroppen. Videre trener jeg armer og er fra naturens side utstyrt med en stor brystkasse som er kjempetøft.

Vet ikke jeg, kan liksom ikke se for meg at jeg er kjekk. Men en ting er det og det er at jeg før ikke turte og gå slik men nå gav jeg blaffen og går som jeg vil, gjør det jeg vil og bryr meg ikke om hva andre mener.

Skyte kan du i allefall....

Gjest Daisy
Skrevet

Det er deilig å ha god selvtillit, og det gir en flott utsråling.

Nyt det.

Gjest malun
Skrevet

Kjekk og kjekk.

"Men en ting er det og det er at jeg før ikke turte og gå slik men nå gav jeg blaffen og går som jeg vil, gjør det jeg vil og bryr meg ikke om hva andre mener."

Selvsagt bryr du deg om hva andre mener. Det er jo det innlegget ditt handler om - andres reaksjoner!

Ikke noe galt i det, altså.

Gjest tomineline
Skrevet

Helt greit å like seg selv, det er en bra egenskap :)

Gjest ikke vondt ment
Skrevet

Hei!

Jeg håper at du ser helt super ut.... Men, kan det hende de ler av deg? vi har en på trening som nettopp barberte hodet, som ser ut som lille trille, rett og slett....

Skrevet

Hei!

Jeg håper at du ser helt super ut.... Men, kan det hende de ler av deg? vi har en på trening som nettopp barberte hodet, som ser ut som lille trille, rett og slett....

Om de gjør de så gir jeg blaffen i det.

Så enkelt er det nemlig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...