Gjest Lat, med en trist venn Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Noen som har et fint? Er ikke i form til å lese gjennom hundrevis av dikt på disse diktsidene, så jeg blir takknemlig om noen har et fint dikt om vennskap på lager. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Haldis moren Vesaas har jo det fine som jeg tror heter "Ord over grind". 0 Siter
Haleh Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Dette fikk jeg av en venninne en gang. Den minner litt om Bjørn Eidsvågs *Eg Ser' If you want me to feel sorry for you I am not able to even if I want to but if you truly suffer in pain I will suffer endlesly with you If you want me to walk the path for you I am not able to even if I want to But if you walk it yourself in struggle I will walk along beside you If you want me to blindly admire you I am not able to even if I wanted to but if you silently go the longsome path I will truly admire your courage Friends forever 0 Siter
Gjest Lat, med en trist venn Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Dette fikk jeg av en venninne en gang. Den minner litt om Bjørn Eidsvågs *Eg Ser' If you want me to feel sorry for you I am not able to even if I want to but if you truly suffer in pain I will suffer endlesly with you If you want me to walk the path for you I am not able to even if I want to But if you walk it yourself in struggle I will walk along beside you If you want me to blindly admire you I am not able to even if I wanted to but if you silently go the longsome path I will truly admire your courage Friends forever takk, den var veldig fin! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Haldis moren Vesaas har jo det fine som jeg tror heter "Ord over grind". Det er veldig fint! http://folk.uio.no/hilarys/frame/ord.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.