Gjest uten signatur Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Ikke bry deg om fargen, men hvilket lebestiftmerke er det du kjøper igjen og igjen. Og h vorfor? LEtt å ta på? Sitter godt? Flyter ikke ut? Tørker ikke ut leppene? Er overkommelig i pris? Det merket jeg har hatt i årevis er borte vekk. Har ikke brukt daglig heller, men nå skal jeg prøve å bli litt mer fargerik! Trenger derfor et godt råd om lebestifter av god kvalitet. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Christian Dior. Godt fargeutvalg, passe feit. Brukt den i alle år, med avstikkere til andsre merker, som jeg alltid har angret på. 0 Siter
soleil Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Mener tv2hjelper deg hadde en test for ikke så altfor lenge siden. http://www.tv2.no/hjelperdeg Damebladene tester også ofte lebestifter. Liker best lepomade eller lipgloss jeg. Syns lebestift ofte smaker vondt :/ 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Lipfinity fra Max Factor er i alle fall den lebestiften jeg har prøvd som absolutt sitter best. Den blir ikke tørr på leppene heller. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Bruker som regel bare lip-gloss (juicy tubes!), men liker lebestift fra Chanel og Lancome. De glitterlebestiftene fra Loreal er også bra, men lukter veldig lebestift. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.