Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt nysgjerrig etter å ha lest KK, og har lyst til å prøve "airbrush tanning". Er det noen som tilbyr det i Trondheim?

Skrevet

Er det den der St.Tropez-metoden? Hvor de sprayer hele kroppen og du går med dette i 4 timer, før du dusjer av overskuddet?

Skrevet

Er det den der St.Tropez-metoden? Hvor de sprayer hele kroppen og du går med dette i 4 timer, før du dusjer av overskuddet?

Ja, det var en av metodene som var nevnt. Det var 3 forskjellige. Tror (håper) det var 10 min, ikke 4 timer :-)

Skrevet

Ja, det var en av metodene som var nevnt. Det var 3 forskjellige. Tror (håper) det var 10 min, ikke 4 timer :-)

Jeg skjønte det sånn at det skulle tørke i noen minutter først, så kunne en kle på seg og vente i 4 timer mens fargen ble "herdet" eller noe sånt. Etterhvert ser huden skittenbrun ut, og så kan en dusje av det overflødige etter 4 timer. Altså er det ingen god ide å gå på shoppingtur rett etter sprayinga. ;)

Jeg vet om ei som gjorde dette før en spesiell anledning, og hun fikk kjempefin farge. Men den varte dessverre bare i en knapp uke.

Gjest kongsdatter
Skrevet

Leste at Mærta gjorde det før bryllupet i Danmark. Hun fikk veldig fin brunfarge,

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

De driver med dette på Bailine også!

Der er det visst billigere enn på den andre...

http://www.beiline.no

Gjest strandhai
Skrevet

Jeg skjønte det sånn at det skulle tørke i noen minutter først, så kunne en kle på seg og vente i 4 timer mens fargen ble "herdet" eller noe sånt. Etterhvert ser huden skittenbrun ut, og så kan en dusje av det overflødige etter 4 timer. Altså er det ingen god ide å gå på shoppingtur rett etter sprayinga. ;)

Jeg vet om ei som gjorde dette før en spesiell anledning, og hun fikk kjempefin farge. Men den varte dessverre bare i en knapp uke.

Det blir vel det samme som å ligge ute i sola det vel? Hvis man nisoler seg en dag og ikke er utendørs på en uke, forsvinner brun(?)fargen bra fort, eller?

Skrevet

Det blir vel det samme som å ligge ute i sola det vel? Hvis man nisoler seg en dag og ikke er utendørs på en uke, forsvinner brun(?)fargen bra fort, eller?

Ja, men da betaler man ikke 3-400kroner for noe som bare varer noen dager ;)

Men til en spesiell anledning hadde jeg gjort det, ja. Dessuten hvis det noen gang blir billigere...

For en hundrelapp ville jeg nok gjort det et par ganger før sommersesongen, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...