Rubia Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Jeg har en fem minutter pause... Rydder og shiner opp litt ekstra for advokaten min kommer til møte her på mandag og ant. "hele" rettsalen på fredag...phuhh... Så det blir ikke mye sol på meg i dag selvom dagen skinner ute. Torsdag og fredag neste uke skal jeg sitte i retten fra morgenen til langt utpå efta....så jeg trenger "lykke til" fra dere igjen folks Hvorfor er du her nå da...i det fine været ? 0 Siter
McLoud Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 For å sjekke om du er ferdig med å rydde slik at det er klart til vi kommer. :-) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Venter og venter på en (jobbe)e-mail, når den kommer, skal jeg trene. Inne, i sal. Hagen blomstrer, burde vært der, men er for tida SÅ allergisk: uggen kombinasjon av veistøv, gammel bjørkepollen og ny gresspollen gjør at luking o.a. får meg til å nyse lange serienys. Så derfor er jeg her. men nå går jeg snart! 0 Siter
Rubia Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 For å sjekke om du er ferdig med å rydde slik at det er klart til vi kommer. :-) He he...er da en bit igjen...men kaffen er klar da 0 Siter
Rubia Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Venter og venter på en (jobbe)e-mail, når den kommer, skal jeg trene. Inne, i sal. Hagen blomstrer, burde vært der, men er for tida SÅ allergisk: uggen kombinasjon av veistøv, gammel bjørkepollen og ny gresspollen gjør at luking o.a. får meg til å nyse lange serienys. Så derfor er jeg her. men nå går jeg snart! Usjda...synes synd om dere med slike allergier. Ha en fin treningsøkt da iallefall. 0 Siter
Gjest lat, gidder ikke noe Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Lat. Burde rydde, gidder ikke. Burde gå ut i sola, gidder ikke. Burde spise, gidder ikke. Burde mye, gidder ikke. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Jeg har nesten akkurat stått opp. Hadde faktisk planer om en tur på stranda, men det blåser noe tilnærmet orkan i dag, så stranda utgår. Det var egentlig de eneste planene jeg hadde i dag, så nå aner jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre. 0 Siter
Soria Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Hvilket fine vær? Her er det regn og surt og kaldt. 0 Siter
astridny Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Jeg har akkurat lagt jente mi for å sove,så dermed har jeg en liten pause,men etter den så er det å henge opp masse klær,rydde leker,og kanskje sitte ute med en iskaldt cola. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 For nå har det blitt kveld og jeg venter på noe i ovnen. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 For nå har det blitt kveld og jeg venter på noe i ovnen. Fordi jeg har eksamen i morgen....hmmm 0 Siter
Gjest Godt forslag? Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jeg har nesten akkurat stått opp. Hadde faktisk planer om en tur på stranda, men det blåser noe tilnærmet orkan i dag, så stranda utgår. Det var egentlig de eneste planene jeg hadde i dag, så nå aner jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Hva med å gjøre ferdig siv.øk.-studiet...?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.