Gå til innhold

Hvilke MENN er kjekke, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes shandy kommer med like gode innlegg som mange andre her inne!

Takk lille venn :-)

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

19

• amber sun

17

• shandy

11

• favn

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Takk lille venn :-)

Ingen årsak:)

Skrevet

Ja, jeg ser jo at du tripper av lyst!!

Send bilde da...!

Tripper og tripper, frøken Betty...

Men skal jeg bare sende det ut i det store intet da, eller? Forresten er det for seint, for jeg har ombestemt meg. Dol-damer er domme.

Gjest nerekisum
Skrevet

Ja, jeg ser jo at du tripper av lyst!!

Send bilde da...!

Eh, ja, altså, ikke aner jeg hvorfor musikeren driver og svarer på innlegg til meg. *humre, humre*:-)

Hilsen nerekisum, den ene og suverene.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

oæææ, jeg synes han har så skumle kalde øyne...

DEN er jeg med på! Han minner meg om en eller annen...

Skrevet

Tripper og tripper, frøken Betty...

Men skal jeg bare sende det ut i det store intet da, eller? Forresten er det for seint, for jeg har ombestemt meg. Dol-damer er domme.

Hva med dol-menn?

Jeg er slettes ikke dum. Men akkurat nå føler jeg meg pittelitt dum fordi jeg skjønner ikke dette musikerennerekisum-stuntet.

Send meg et fint bilde er du snill.

Gjest tjohooo
Skrevet

DEN er jeg med på! Han minner meg om en eller annen...

Jepp!!

I likhet med broren til Mette-Marit.

Skrevet

Fint :-)

Det er sjeldent mellom lyspunktene her. Du, og Laguna er i en særklasse.

Jeg var det før, men har ikke futten lenger. Den ble borte......

Det var kjempehyggelig å høre, shandy! :)

Vi får holde koken, vi som fortsatt holder ut ;) Jeg er her bare fordi jeg syns det er moro, og liker det, - og da blir det at jeg er her når jeg har ledige timer for meg selv :)

Husker "gamle-dol", den tiden er nok forbi. Vi får lage dol til det vi vil ha nå - og da må en jo være aktiv også, og ha lyst til det også, da. ;)

Skrevet

Interessant at du skulle si det sånn. Han er nemlig utrolig lik samboeren min. Og han får stadig sånne kommentarer, f.eks. "du simpelthen oser testosteron".

Jeg har aldri sett sånn på ham... synes han er søt, snill og omsorgsfull, jeg. Og kjekk, selvfølgelig.

wow - så samboeren din ligner på ham, altså?

Ska sei...som vi sier på denne kanten. -

Skjønner ihvertfall kommentaren om testosteron, isåfall ;)

Gjest nerekisum
Skrevet

Hva med dol-menn?

Jeg er slettes ikke dum. Men akkurat nå føler jeg meg pittelitt dum fordi jeg skjønner ikke dette musikerennerekisum-stuntet.

Send meg et fint bilde er du snill.

Jeg er ikke snill. Jeg er en fæl fyr. Og ergo har jeg heller ingen fine bilder å sende. Men jeg er storsinnet, så okay, jeg kan sende et fælt bilde. Det forutsetter selvfølgelig et fint et tilbake til det store dol-galleriet mitt.

Men jeg synes jo det er litt interessant at du ikke sier noe om hvor dette bildet skal sendes. [email protected] ?

Det var jo litt dumt at jeg avslørte meg sjøl som nerekisum...;-) Men det var ikke noe stunt akkurat, kun en morsomhet. Mulig det bare var morsomt for meg sjøl, menmen. Opprinnelsen er at jeg en gang i tida blei litt inspirert av noen satanrockere som skreiv wollof natas overalt. Det gikk flere år før jeg skjønte hva det betydde. Den samme natt blei nerekisum født:-)

Når det gjelder dol-menn så finnes det kun en mann på dette nettstedet, og han er som sagt en fæl fyr.

Gjest eulBytteB
Skrevet

Jeg er ikke snill. Jeg er en fæl fyr. Og ergo har jeg heller ingen fine bilder å sende. Men jeg er storsinnet, så okay, jeg kan sende et fælt bilde. Det forutsetter selvfølgelig et fint et tilbake til det store dol-galleriet mitt.

Men jeg synes jo det er litt interessant at du ikke sier noe om hvor dette bildet skal sendes. [email protected] ?

Det var jo litt dumt at jeg avslørte meg sjøl som nerekisum...;-) Men det var ikke noe stunt akkurat, kun en morsomhet. Mulig det bare var morsomt for meg sjøl, menmen. Opprinnelsen er at jeg en gang i tida blei litt inspirert av noen satanrockere som skreiv wollof natas overalt. Det gikk flere år før jeg skjønte hva det betydde. Den samme natt blei nerekisum født:-)

Når det gjelder dol-menn så finnes det kun en mann på dette nettstedet, og han er som sagt en fæl fyr.

Men nå husker jeg åssen nerekisumusikeren ser ut!

Du vet, jeg ble forvirret en stund! Dessuten har jeg jo bilde på galleriet selv.

Dog kan det være på tide å oppdatere, både for deg og meg?

Skrevet

Men nå husker jeg åssen nerekisumusikeren ser ut!

Du vet, jeg ble forvirret en stund! Dessuten har jeg jo bilde på galleriet selv.

Dog kan det være på tide å oppdatere, både for deg og meg?

Hæ? Her var det lite sammenheng. Er du BettyBlue, eller er du en luring?

Skrevet

Hæ? Her var det lite sammenheng. Er du BettyBlue, eller er du en luring?

Musikeren=nerekisum, BettyBlue=eulBytteB?

Liten sammenheng, jeg forsøkte bare å henge meg på din greie.

Og jeg er jo bare BettyBlue, uskyldig og fryktelig farlig på en gang.

Ok, nok vrøvl. :-)

Skrevet

Musikeren=nerekisum, BettyBlue=eulBytteB?

Liten sammenheng, jeg forsøkte bare å henge meg på din greie.

Og jeg er jo bare BettyBlue, uskyldig og fryktelig farlig på en gang.

Ok, nok vrøvl. :-)

Aha, så det var deg det var. Tenkte kanskje det var en liten luring ute og gikk. Men selvfølgelig, du er jo ingen luring, bare uskyldig og fryktelig farlig på en gang;-)

Den er god. Fin dag til deg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...