Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært i Tyrkia i juli/aug (altså de to varmeste mnd.)?

Vi tenkte å dra på bryllupsreise dit (enten til Side eller Alanya) i aug., men så ser jeg av en klimatabell over landet at dette er de absolutt varmeste mnd. dær.

Jeg liker ikke når det blir _for_ varmt, og ikke kan jeg tenke meg å drasse med meg en 2 åring til et land dær det er så varmt at man får lyst til å kle av seg skinnet :o)

Dærfor lurer jeg på om det er noen som har erfaringer fra Tyrkia når det er rundt 35 grader dær?!

Er luften "stillestående" slik at det er helt forferdelig varmt, eller er det vind som gjør at det ikke føles så varmt.

(Jeg har hørt noen si at det ikke er noe problem med varmen, mens andre har sagt at det er så varmt at de måtte stå opp midt på natten for å avkjøle seg i bassenget).

Hva stemmer?

Blir kjempeglad hvis noen vil dele sine syden-opplevelser med meg.

På forhånd tusen takk for svar:)

(Hvis du vet om andre barnevennlige steder i syden som anbefales å dra til i august, og som ikke er så dyrt, så mottas det også med stoooor takk).

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...