Gå til innhold

Neseplastikk

Anbefalte innlegg

Gjest grevet
Skrevet

Noen som vet hvilken klinikk på østlandet som er best på neseplastikk?

Og hvor mye det koster?

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Hei, jeg har tatt neseplastikk og alle de jeg kontaktet på østlandet er veldig dyre. Jeg reiste til bergen på plastikkirurgisk institutt (www.plastkir.no) og betalte 17000. (Som er veldig rimelig.)

Gjest Vurderer det samme
Skrevet

Hei, jeg har tatt neseplastikk og alle de jeg kontaktet på østlandet er veldig dyre. Jeg reiste til bergen på plastikkirurgisk institutt (www.plastkir.no) og betalte 17000. (Som er veldig rimelig.)

Hvor lang tid gikk det til du så "normal" ut igjen? Jeg mener alle blåmerker og hevelser o.l. Var det vondt? Ble resultatet bra?

Hvordan taklet folk rundt deg dette? Mange fordommer?

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Hvor lang tid gikk det til du så "normal" ut igjen? Jeg mener alle blåmerker og hevelser o.l. Var det vondt? Ble resultatet bra?

Hvordan taklet folk rundt deg dette? Mange fordommer?

Jeg fjernet ikke mye, bare "kulen" og litt nesebrusk. Møtte inegn fordommer bortsett bra en venn som syntes det var unødvendig. Jeg har ikke fortalt det til mine foreldre, da de ike ha sett det. Et par av mine venninner så at det var noe forandret men klarte ikke å sette fingeren på det. Den ene hadde tenkt "var hun så pen før da?" Det tok ca en uke før jeg tok av gipsen, og en uke etter der igjen kunne jeg gå ut uten at folk så noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...