Gå til innhold

MASI vin, hvor kommer den fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har virkelig fått sans for MASI rødvin. Sitter her på arbeid å skulle akkurat bestille noen flasker. På søk viste det seg at det var mange land med merket MASI.

Flasken skal være helt svart. Noen som vet hvor den kommer fra?

Takker på forhånd

hilsen

Gjest Naturbarn
Skrevet

Den MASI jeg kjenner til er fra Italia:-)

Skrevet

Sjekket på italia, der finnes det 6 forskjellige sorter, bonacosta, Modello, levarie og compotiorin?

Syns du også det er noe kjent med bonacosta, eller......?

Gjest Sniff
Skrevet

Sjekket på italia, der finnes det 6 forskjellige sorter, bonacosta, Modello, levarie og compotiorin?

Tror du mener Masi Bonacosta Valpolicella Classico ... Den har i hvert fall svart flaske - tror jeg..

Skrevet

Om du er dyslektiker kan du lett gjette på Nord-Norge :D

Skrevet

Jeg har en flaske stående i vinstativet. Den er sort og heter MASI bonacosta og er fra Italia.

Skrevet

Om du er dyslektiker kan du lett gjette på Nord-Norge :D

Takker for svarene. Dere er kjempesnille!!!!!

Hilsen

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Italia.

'Masi modello' kom for 2 år siden, det var en success. 'Modello' kan jo ikke være annet enn italiensk, hva?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...