lister Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Hei Har virkelig fått sans for MASI rødvin. Sitter her på arbeid å skulle akkurat bestille noen flasker. På søk viste det seg at det var mange land med merket MASI. Flasken skal være helt svart. Noen som vet hvor den kommer fra? Takker på forhånd hilsen 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Den MASI jeg kjenner til er fra Italia:-) 0 Siter
lister Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Sjekket på italia, der finnes det 6 forskjellige sorter, bonacosta, Modello, levarie og compotiorin? Syns du også det er noe kjent med bonacosta, eller......? 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Sjekket på italia, der finnes det 6 forskjellige sorter, bonacosta, Modello, levarie og compotiorin? Syns du også det er noe kjent med bonacosta, eller......? Tror du mener Masi Bonacosta Valpolicella Classico ... Den har i hvert fall svart flaske - tror jeg.. 0 Siter
citoyen Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Om du er dyslektiker kan du lett gjette på Nord-Norge 0 Siter
nilia Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Sjekket på italia, der finnes det 6 forskjellige sorter, bonacosta, Modello, levarie og compotiorin? Syns du også det er noe kjent med bonacosta, eller......? Jeg har en flaske stående i vinstativet. Den er sort og heter MASI bonacosta og er fra Italia. 0 Siter
lister Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 Om du er dyslektiker kan du lett gjette på Nord-Norge Takker for svarene. Dere er kjempesnille!!!!! Hilsen 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Italia. 'Masi modello' kom for 2 år siden, det var en success. 'Modello' kan jo ikke være annet enn italiensk, hva? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.